PDA

View Full Version : Läjän laturin irroitus...

Suitsa-Man
31.10.2007, 12:14
Olenko ihan vaan niin pääsiäiskäsi, vai onko läjän laturin irroittaminen tuottanut muillekkin ongelmia? Tuntuu että tuo väli missä ko. motikka sijaitsee on niin ahdas, että ei sinne kädet mahdu, avaimista puhumattakaan. Eli onko tuohon laturin viimeisen kuningaspultin (sen jolla kiinni koneessa...) irroittamiseksi mitään taktiikkaa, vai jatkanko kiroilua ja odotan vitutuksen nousua? Pultin etupäähän saa avaimen kiinni, mutta pyörii tietenkin läpi ja en saa millään pidettyä vastaan... Taitaa vaan olla jo hermot niin romuna...

"Inter armas, silent leges"

H&K
31.10.2007, 12:27
Kerran itse laturin vaihtaneena en muista että siihen olisi sisältynyt sen enempää taistalua. Vaihto taisi olla alle tunnin homma.

31.10.2007, 12:30
suitsa-manilla väärän merkkinen auto ehkä? :) tahtoo ne sit olla hankalaissa paikoissa näemmä nuo laturit, kun joku muukin niiden kanssa pähkäilee... mutta ei se auta ku olla kekseliäs... kyllä se siittä..

Note! This message was posted anonymously!

Repro
31.10.2007, 13:59
Käsissä vikaa? =) pura vähän tavaraa tieltä pois jos helpottaa mieltä yhtään.

"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros (http://www.montenegrooffroad.com)#10

Taro92
31.10.2007, 18:28
Hilussa tuli tilaa ku ruuvasin sen alipainepumpun ensin pois laturin perseestä.

liero
31.10.2007, 19:13
kyllä se sieltä irtoaa , onhan se vähän ahas se isonpultin mutteri pitää vastaan ,mutta jopa minäkin sen sieltä irroitin niin kai sinäkin onnistut...

ja jos siitä on hiilet loppu niin nehän saa vaihdettua laturia irrottamatta siitä päällä olevasta luukusta, ainakin mun läjässä homma toimi niin...

revu
31.10.2007, 20:56
Ota ilman putsari pois tieltä ja sitten otat 1/2" räikän, lyhyt jatko varsi ja lenkkiavain kokoja en muista ja niillä minä sen ainakin irti sain.