Lars
06.02.2003, 01:40
Kirjoitin ActiveISP:lle seuraavanlaisen kirjeen 24.1.2003
--
Aihe: vikailmoitukset / iis admin laskut / siirtomäärä
Moikka!
Shared hosting ratkaisuissa on selvä että downtimeä on jonkin verran
odotettavissa.
Mihinkä sähköpostiosoitteeseen voin pistää mailia, tai mihin puhelinnumeroon
voin soittaa ja ilmoittaa jos serveri "sekoaa" ja on alhaalla kohtuuttoman
kauan (= asp:t ei vastaa, koko serveri ei vastaa, jne.)?
Eikös palvelimet ole 24/7 valvotussa tilassa? (nyt en löytänyt webistänne
kohtaa, mutta muistaisin jostain näin lukeneeni)
Joskus (kuten tänään näyttää käyvän) käy niin huonosti että palvelin
"sekoaa" illasta, ja on alhaalla seuraavaan päivään asti.
Johtuuko tämä siitä että kukaan ei ilmoita viasta? Minne voin ilmoittaa?
Kuinka pian viat korjataan?
IIS Administa katsellen (bills kohta) näyttää siltä että en olisi maksanut
edellistä laskuani vaikka sen olen eräpäivänä maksanut. Kuinka pian maksetut
laskut päivittyvät webbiin?
Edellisessä yhteydenotossani minulle sanottiin että saitilla saa olla
liikennettä max 2GB/kk. Missä tämä määrä kerrotaan?
Kun katson activeweb 2000-palvelun vertailutaulukkoa, siinä lukee "Data
transfer per month included". Eikä mitään mainintoja mistään 2GB/kk
limiiteistä. (kts.
http://activeisp.fi/template/articles.asp?ID=59&HID=0&UID=2&MID=8)
Ei sillä että saittini liikennöintimäärä olisi lähelläkään tätä määrää,
mutta tulevaisuutta ajatellen on hyvä tietää mitä pitää tehdä sitten jos
saitin liikennöintimäärä ylittää tämän 2GB/kk? Montako euroa maksaa
lisäGB/kk?
Joidenkin ihmisten palveluntarjoajavalinta saattaa riippua juurikin siitä
onko palvelussa jonkinlaiset liikennöintimäärärajat, olisi hyvä ilmoittaa
sivuillanne selkeästi tällaisista rajoista. :)
--
Tähän päivään mennessä en ole saanut MINKÄÄNLAISTA vastausta.
Nimim. odotan kuumana
--
Aihe: vikailmoitukset / iis admin laskut / siirtomäärä
Moikka!
Shared hosting ratkaisuissa on selvä että downtimeä on jonkin verran
odotettavissa.
Mihinkä sähköpostiosoitteeseen voin pistää mailia, tai mihin puhelinnumeroon
voin soittaa ja ilmoittaa jos serveri "sekoaa" ja on alhaalla kohtuuttoman
kauan (= asp:t ei vastaa, koko serveri ei vastaa, jne.)?
Eikös palvelimet ole 24/7 valvotussa tilassa? (nyt en löytänyt webistänne
kohtaa, mutta muistaisin jostain näin lukeneeni)
Joskus (kuten tänään näyttää käyvän) käy niin huonosti että palvelin
"sekoaa" illasta, ja on alhaalla seuraavaan päivään asti.
Johtuuko tämä siitä että kukaan ei ilmoita viasta? Minne voin ilmoittaa?
Kuinka pian viat korjataan?
IIS Administa katsellen (bills kohta) näyttää siltä että en olisi maksanut
edellistä laskuani vaikka sen olen eräpäivänä maksanut. Kuinka pian maksetut
laskut päivittyvät webbiin?
Edellisessä yhteydenotossani minulle sanottiin että saitilla saa olla
liikennettä max 2GB/kk. Missä tämä määrä kerrotaan?
Kun katson activeweb 2000-palvelun vertailutaulukkoa, siinä lukee "Data
transfer per month included". Eikä mitään mainintoja mistään 2GB/kk
limiiteistä. (kts.
http://activeisp.fi/template/articles.asp?ID=59&HID=0&UID=2&MID=8)
Ei sillä että saittini liikennöintimäärä olisi lähelläkään tätä määrää,
mutta tulevaisuutta ajatellen on hyvä tietää mitä pitää tehdä sitten jos
saitin liikennöintimäärä ylittää tämän 2GB/kk? Montako euroa maksaa
lisäGB/kk?
Joidenkin ihmisten palveluntarjoajavalinta saattaa riippua juurikin siitä
onko palvelussa jonkinlaiset liikennöintimäärärajat, olisi hyvä ilmoittaa
sivuillanne selkeästi tällaisista rajoista. :)
--
Tähän päivään mennessä en ole saanut MINKÄÄNLAISTA vastausta.
Nimim. odotan kuumana