View Full Version : Konevelhot APUVA !!!!
Intiaani_Chief
11.05.2004, 22:21
Onko infoa, olisi pieni mutta häiritsevä ongelma myllyssä, kone käy röpöttäen 1000rpm kohdalla, tyhjäkäynti ok ja isommat kierrokset ok mutta 1000 varvin kohdalla yskii, rykii ja meinaa sammua.Varsinkin kun kone on lämmin oireet ilmenevät.
Mitään muita oireita kone ei anna, ja jos nopeasti polkaisee tuon "huonon" kohdan yli niin ei ongelmia, kone vetää hyvin ja kiihtyy.
Myllyhän on 3.9 tbi V6
Dodge Dakota 1989 3.9l+np231+automatic+BFG/AT 235/75/15.
Perinteinen foorumi-emmätiiämut-vastaus: kaasuläpän asentotunnistimessa kulunut juuri tuo kohta?)
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
ei ole tuttu kone mulle mutta mahdollinen kampiakselin asentotunnistin kannattaa tarkistaa(löytyy yleensä läheltä hihnapyörää)
ettei ole likaa tai huono tai hapettunut liitos.
quote:
ei ole tuttu kone mulle mutta mahdollinen kampiakselin asentotunnistin kannattaa tarkistaa(löytyy yleensä läheltä hihnapyörää)
ettei ole likaa tai huono tai hapettunut liitos.
Yleisemmin kyllä vauhtipyörän päästä konetta löytyy tuo!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Suikkelissa on samankaltainen ongelma. Kun kone on tarpeeksi lämmin niin alkaa tuollainen ongelma. Mutta muutoin ei ole ongelmaa. Jokin lämpöongelma homma se on. Tuli uuden kaasarin myötä. Mut eipä se haittaa. On oikeastaan vaan tyhjäkäynnin ongelma ja muutoin pelittää ok.
-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma --
Nerd-O
Suzukissa on niin julmetusti tehoa et pakkohan siinä pienillä kierroksilla on oltava ns. alaväännön puutetta
____________________________________________
}Toyota - Vain maasturit kulkee edellä. Eiku häh...?{
(Saimpa muuten sitten oman HJ:n)
toi oli kyllä totta mitä jamant sanoi että sieltä vauhtipyörän puolelta se anturi löytyy,mä vaan vissiin liikaa rassannut noita "mosseja" enkä oikeita autoja hih.