PDA

View Full Version : RRC -78 jarrupääsylinterin räjäytyskuvaa. SELKIS!


kesämies
30.08.2007, 19:03
Iteltä ei löydy kuin tuon uudemman sylkän kuva.

Eli ei onnistu ilmaus. Missään liitoksessa ei näy vuotoja, mutta jarrupoljin on veltto kuin kuollut lahna. Sylkkä on koottu jo neljällä eri tavalla (heh) mutta ei skulaa (tiivisteet ovat uudet). Jostain järjestelmä myös saa ilmaa kun sitä takanipoista tulee aika reilusti. Kuskin puoleisista etunipoista (niistä kahdesta palojen sivuilla olevista) ei tule ilmaa kuten ei myöskään toisesta (primary?) apukuskin puoleisesta nipasta. Eli ilmeisesti secondary-piiri saa jostain ilmaa.

Tossa kuva tiistailta. Tämän jälkeen olen vielä kääntänyt osan 2 toisinpäin. Mikä pielessä vai onko mikään???
http://img400.imageshack.us/img400/1628/rrcpaasylkkaas2.jpg



Edited by - kesämies on 30/08/2007 20:12:01

Edited by - kesämies on 30/08/2007 23:56:16

kesämies
30.08.2007, 19:37
perkule olikohan mulla kuitenkin toi 6b tiivari väärin päin...

No ei ku oli sekin jo käännetty :)



Edited by - kesämies on 30/08/2007 21:28:13

Ahosensetä
30.08.2007, 20:31
Laitetaan nyt tämä vielä tänne:

http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Ahosenseta-RRC_jarrupaasylinteri_tuuma.jpg


Tiivisteet tulevat auton etupäästä päin laskettuna: oikein, väärin, oikein, oikein. Eli kaikki muut työntävät nestettä eteenpäin, paitsi etumännän takapää.

Ja muistutaan vielä tästäkin: Etumaisen tankkilähdon pohjassa on piilossa tappi (kuvassa 8&24), joka estää etumännän karkaamisen taaksepäin.


T, Antti

kesämies
30.08.2007, 22:49
No voi perkele sentään.. Vois päätänsä käyttää joskus. Vikahan oli luonnollisesti siinä (sen jälkeen kun sylkkä oli oikein läjässä) että käytin ilmaamiseen näppärää alipaineimuria joka kyllä hienosti sitä öljyä imee mutta eihän se ilma poistu tuolta sylkän väleistä ilman että sitä poljeskelee ja se ite sitten vähitellen ilmat tuolta poies painaa... Pari litraa tuli systeemin läpi vedeltyä ennenku ton tajusin. :) Parin euron vastaiskuventtiili hoiti homman huomattavasti paremmin ku toi monen kympin imuri...

No pääasia että polkimessa on jälleen tunto ja levyt laahaa silloin kun niitä käsketään...

Kiitokset Antille