View Full Version : O: 4wd TH 350:sen "pölysuoja" OSTETTU
paikkatakki
28.08.2007, 19:09
Blazerin remppa jatkuu...
Nelivetomallin TH-350 mulla on, mutta se turbiinin alapuolelle tuleva alumiininen "pölysuoja" puuttuu. Peltistä takavetomallin vastaavaa ei kannata tarjota, sellainenkin multa jo löytyy.
Edited by - paikkatakki on 02/09/2007 19:08:15
quote:
Blazerin remppa jatkuu...
Nelivetomallin TH-350 mulla on, mutta se turbiinin alapuolelle tuleva alumiininen "pölysuoja" puuttuu. Peltistä takavetomallin vastaavaa ei kannata tarjota, sellainenkin multa jo löytyy.
Tarjoukset vaikka mailiin mika.p.vaisanen@gmail.com tai sitten iltasella voi soittaa 050-4869127
vauhti-kaupoissa on sellasia turbiinin räjähdys-suojia jossa alkuperäinen laikataan pois ja uusi tulee kiinni öljy-pumpun pulttien alle. Koppa on silloin myös alhaalta ummessa ja oliko se jotain 3000 kertaa vahvempi kuin tavallinen. eikä oo ihan sikahintainen, muistaakseni jotain 200€, JanneB tietää aiheesta enempi
www.4x4cup.com
JanneBlomgren
29.08.2007, 20:22
Joo kyllä sellainen räjähdyssuoja tuli laitettua yhteen TH400:seen ja siinä oli sellainen ongelma että siihen ei sopinut kuin maksimissaan 11" turbiini muistaakseni. Nyt taitaa olla saatavana malli isommalle turbiinille, jossakin luin aiheesta.
Ei se ole alhaalta ummessa, olis turbiinin kiinnittäminen vetolevyyn vähän haastavampi homma.
mulla pitäs löytyä tuolta ö-mappi varastosta...katon iltaan mennessä
juu oli siel muutama viel 60e kpl
paikkatakki
31.08.2007, 11:17
quote:
juu oli siel muutama viel 60e kpl
Pistätkö puhelinnumerosi, niin soittelen iltasella?
paikkatakki
02.09.2007, 18:08
Juu, pölysuoja on ostettu, ei enää tarvetta.