Juu säädetiin merkkiliikkestä saamiin arvoihin ja rallatus senkun jatkuu.
Imu/pako 0,30mm, onkohan arvot ihan ok?
Osaisiko joku neuvoa et mistä tuo johtuu, autolla ajettu 170tkm ja nokkakin näyttää ihan ok!
Ettei ois jouset kuoleentunna ja menettäneet korkeuttaan jolloin rallattaa vaikka ois säädetty spekseihinsä?
Olihan mäntä varmasti yläkuolossa oikeassa kohdalla eikä noin suunnilleen, se on vähän kuin itikalla nainti, milli sivuun ja se on silmässä...
Mulla kans rallattaa jojotassa (1,3 12v 2E moottori) kait 2:en imuvena, sen jousi näytti aavistuksen muita matalammalta hätäsesti mauserilla mitattuna kansiremppaa tehdessäni(en silloin viittiny ottaa kuvia vähän karstaesta koneesta, nyt ketuttaa kun olin laiska).
Shimmiprikoilla vois vähän saada tekohengitettyä, mutta pitää tietää sit jousen oikea korkeus jotta pystyy kompenoimaan korkeuden kohdilleen jottei tuu liika korkee/jäykkä jousesta jolloin nokka kuluu äkkiä vituiksi liiasta rasituksesta.
Tää äkkiseltään tuli mieleen...
-- Wannabe OFF-roader --
l-200(@)offipalsta.com
http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/L-200-pikku%20pajero.JPG