onko hojottimen eturenkaan laakerien vaihdossa jotain tähteellistä? onko helppo homma? saako laakerit helposti irti, miten kannattaa irrottaa? jotain muuta mmihin varautua...?
Note! This message was posted anonymously!
Helppo homma.
ensin jarrusatula poikkee.. sitten napa
1. napalukko off-asentoon
2. 10mm kannalla napalukon pultit auki, lukko pois. Vetarin päästä lukko-rengas pois (napalukon alla)
3. 12mm kannalla navan rungon pultit auki, prikat pois. naputtele valuosaa (ei amuliini) lekalla, koska 12mm mutterien alla kartioprikat. Ne voi sitten irrota kovaa.
4. Runko (amuliiniosa) pois
5. näet pyöränlaakerin mutterit. 2 54mm mutteria, välissä lukkolevy, jonka saat väänneltyä auki meisselillä.
6. mutterit auki ja koko napa syliin. ulompi laakeri tippuu, taaemman laakerin pitää navan takana stefa paikallaa. Tuo ko. stefa pitää vaihtaa!! Navasta on sitte helppo lyödä ulko-koolit pois, kun siel on urat mistä pääsee lyömään.
7. Muista kasatessa kirkkaat vaseliinit! Ei mitään mustia mölykötti-paskoja!
Elä säikähdä, ihan oikeasti simppeli homma. ..niin ja lopuksi muutama pullo viileää Karhua!
kiitti vaan ohjeistuksesta oli hyvät neuvot etenkin se loppu eli pari nallea naamariin!
Note! This message was posted anonymously!