Eli mitä olisi tehtävissä jotta takapään joustosta saisi pehmeämmän.
Nyt ei pysy kuski penkissä ja tavarat lavalla kun perä tulee montusta.
Kevyt perä, paksut pakat, niinpä.. Pitäis ottaa lehtiä pois takoa 2-3-4 lehtiset pakat sopivaan R-ään. Sitten ei taas ole kantavuutta kun saa mukavan tyhjänä. Toinen ongelma on, että jos ohuet pakat, tarttee tehdä jonkun näköinen taka-akselin kiertymisen esto-juttu-tanko-hässäkkä, vaikkakin kuningas kapissa onkin se "hieno" nissanin oivallus sijoittaa iskarit toinen eteenpäin, toinen taaksepäin nojalleen. (ideana rauhoittaa taka-akselin kiertymistä, Huom rauhoittaa, ei estää.. Meillä noita oli/on pari, asennekysymys, anna perän vaan hyppiä, ei työkalusta ikuna hyvää tai tasapainoista saa, kun vertailukohtana on etupää löllyköitten vääntösauvojen varassa.
Tai teetä ohuet nöyrät pakat taakse, ja asenna rungon ja jousipakan väliin ilmapussit. Tyhjänä mukavan nöyrä ja kuorman kanssa ilmaa pussukoihin ja auto ryhtiin. pussit ei ole ihan kamalan kalliita. Niinsanotut halvemmat "makkara"-tyyppiset kävis luultavasti vallan mainiosti.