View Full Version : M: Ic pajeron vaihdelaatikko ja muuta pajero osaa.
Eli moottoririkko pajerosta purettu (isompi) vaihdelaatikko jakolaatikolla, vauhtipyörällä, startilla, kytkimentyösylinterillä, koneen ja lootan välilevylla ja kardaaneilla hp. 400€/paketti. Muutakin osaa löytyy esim. akselit. Osia voi tiedustella puhelimitse 0503570009. Osien kuntoa saa tarkastella Imatralla.
onko cooleria/hinta?/kuvaa
Ei ole cooleria, kantta eikä turboa. Mittaristo myyty. jotakuinkin muut osat tallella.
Ylös. Tarjouksia vaikka koko loppu autosta. Huom. ei papereita.
löytyykö jakolaatikkoa?
If a man speaks in the middle of a forest and there is no woman around to hear him, is he still wrong?
Löytyy, mutta myydään mieluusti toi vaihteistopaketti kokonaisena.
löytyykö alasiivaa ja jakopäänpyörää kampuran päähän tulevaa
Kelaperse
21.08.2007, 19:22
Käyköhän se isompi loota pienemmän lootan tilalle heittämällä?
Tarjotaan nyt alkuun 150€ koko paketista, jotta alkuun päästään. Hyviä varaosiahan noi olis..
----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
quote:
löytyykö alasiivaa ja jakopäänpyörää kampuran päähän tulevaa
Kyllä nuo alapään hihnapyörät on tallessa.
quote:
Käyköhän se isompi loota pienemmän lootan tilalle heittämällä?
Tarjotaan nyt alkuun 150€ koko paketista, jotta alkuun päästään. Hyviä varaosiahan noi olis..
----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
Ei vielä tolla tarjouksella vaihda omistajaa. Vaihteistopaketti pitää sisällään kaiken mitä laatikko päivitykseen tarvitaan, tässä luulossa ainakin itse olen. Korjatkoot viisaammat, jos olen väärässä.
up. Tarjouksia. Joutaisi koko pajero pois tost pihalta.
santikko
04.10.2007, 17:10
ei kaarilevikkeitä oo jääny kummitteleen..+