View Full Version : O: UAZ tankit
Nykyisissä ei pysy enää bensat sisällä, joten ehjät (ja edulliset?) tankit olisi hakusessa. Tarjoa numeroon 050-3029895 tai rito28(a)suomi24.fi.
Eioota myyn mutta annan hiukan ajattelemisen aihetta näin puolenkymmentä tankkia rikkoneena.
Ellet ole ihan entisöimässä peliä niin melkein kannattaa tehdä/teettää itse. Sellainen tötterö nyt ei kovin paha rasti ole. Samalla saisit sen tyhjennysropun pois alta törröttämästä vaikka laittamalla sen takareunaan. Hiukan vahvempi materiaali on parempi. Mun ex- 3mm rosteritankki saattoi jo olla vähän liioittelua mutta 2mm vois olla passeli. Kestää jo vähän kolistella kiviin. Samalla hae joku tarvike täyttöputki niin saat toimivan korkinkin. Niistä alkuperäisistä kun melkein aina menee jengat.
Nuo alkuperäiset tankit on uutena ryssissäkin kultaakin kalliimpia kun vertaa muiden osien hintatasoon. Ja vielä hankalia kuljettaakin.
--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.--
Kuvia matkan varrelta (http://stiletti.wipsl.com/gallery/album249)
Kiitoksia opastuksesta, nuo kaikki vaihtoehdot kävi kyllä mielessä, kun uusia tankkeja mietittiin. Autoa ei ole tarkoitus entisöidä, mutta toisaalta se ei ole tulossa mihinkään "rankkaan" offikäyttöönkään, joten sen puolesta nuo alkuperäiset tankit saattaisivat menestyä ihan hyvin. Tankit olivat kyllä todella yksinkertaisen malliset ja pelivaraa tuntui riittävän joka suuntaan, joten helpostihan tuollaiset tekeekin. Tuo oli hyvä tietää, että uusia tankkeja on turha haikailla.
Katsellaan kuitenkin vielä hetken aikaa, josko jostain löytyisi ylimääräiset tankit.
samisami2
27.07.2007, 16:39
Pistin sähköpostia...
Tais olla jos en väärin muista niin venäjällä yli 100€/kpl tietämillä uusien hinta. Joka tapauksessa kalliita ne oli, mutta mulla on halpoja tankkeja piha täynnä:)