vanha-aatami
26.06.2007, 08:34
Aamulla herätin lapsoset klo kuus , ja junalle . Junalla Tikkurilan kautta tampereelle , siellähän odottaa se unelmien kohde , tojota hj. klo 11 perillä ... Asemalta hj:n kyytiin ja sivukaduille . Ahkeraa auton tutkimista ,lähes 5 min...
Autosta toki näkee että remppaa tulee , etenkin hitsausta ! mutta nou proplem , se ei tässä vaiheessa haittaa, ja eikun paaaaljon rahaa setälle käteen ja kokka kohti mikkeliä...
Oikein kiva tämä on ajaa ... ei kuulu ääniä ylimääräisiä, ainakaan paljon.. vaihdekepula on vähän lerppu , mutta eikaise niin, ei tässä itekään aina niin ... timmi ole
Jämsän kohdalla tulee eteen semmoinen kiertoliittymä, rupean etsimään vaihdetta joka sopisi nopeuteen ... ihmeellinen nuks ääni ja se on siinä .. keppi jumissa ei liiku minnekään ja kakkonen sisässä ...
sitten erittäin miellyttävä kiertoajelu jämsän keskustassa.. siis autolla voi ajaa kakkosella eteenpäin , mutta pakittaa ei tietenkään voi .
Joka paikka tarjoaa saman vastauksen " meillä on nyt täyttä" mutta!! paikallinen Toyota edustaja etsii soittelemalla mielle paikan josta vois mahdollisesti apua saada , ja suunnistus jatkuu.
Jämsän Kone kellarilla setä osaa heti etsiä vian syyn ... keppi irti ja siinä se on , tai ei oikeastaan ole , se pallukka joka on siellä kepin alapäässä, sitä ei enää ole , vain kourallinen muruja joita rasva pitää paikallaan ...
2h soittelua ympäri ämpäri jämsää ja tulos on zero nada ja nolla .. ei sellasta pallukkaa ... noo ei kun, keppi takas paikalleen , ja helvetin varovaista vaihteen vaihtoa ... ja KOTIIN .
Nyt aamulla sitten totesin että ne pallukat tehdään etelä afrikassa .. meinaan siks kun se on kalliimpaa kuin kulta ( jota tuotetaan e-afrikassa) ja toisekseen siks kun sen saapuminen tänne vie # päivää...
Siis mitä tässä tarinassa oli opettavaista ... ei kannata kaikkia höpöhöpö juttuja lukea, tälläkin aikaa sä olisit voinut pusata jotain hyödyllistä...
Kiitos ja anteeks ..
Autosta toki näkee että remppaa tulee , etenkin hitsausta ! mutta nou proplem , se ei tässä vaiheessa haittaa, ja eikun paaaaljon rahaa setälle käteen ja kokka kohti mikkeliä...
Oikein kiva tämä on ajaa ... ei kuulu ääniä ylimääräisiä, ainakaan paljon.. vaihdekepula on vähän lerppu , mutta eikaise niin, ei tässä itekään aina niin ... timmi ole
Jämsän kohdalla tulee eteen semmoinen kiertoliittymä, rupean etsimään vaihdetta joka sopisi nopeuteen ... ihmeellinen nuks ääni ja se on siinä .. keppi jumissa ei liiku minnekään ja kakkonen sisässä ...
sitten erittäin miellyttävä kiertoajelu jämsän keskustassa.. siis autolla voi ajaa kakkosella eteenpäin , mutta pakittaa ei tietenkään voi .
Joka paikka tarjoaa saman vastauksen " meillä on nyt täyttä" mutta!! paikallinen Toyota edustaja etsii soittelemalla mielle paikan josta vois mahdollisesti apua saada , ja suunnistus jatkuu.
Jämsän Kone kellarilla setä osaa heti etsiä vian syyn ... keppi irti ja siinä se on , tai ei oikeastaan ole , se pallukka joka on siellä kepin alapäässä, sitä ei enää ole , vain kourallinen muruja joita rasva pitää paikallaan ...
2h soittelua ympäri ämpäri jämsää ja tulos on zero nada ja nolla .. ei sellasta pallukkaa ... noo ei kun, keppi takas paikalleen , ja helvetin varovaista vaihteen vaihtoa ... ja KOTIIN .
Nyt aamulla sitten totesin että ne pallukat tehdään etelä afrikassa .. meinaan siks kun se on kalliimpaa kuin kulta ( jota tuotetaan e-afrikassa) ja toisekseen siks kun sen saapuminen tänne vie # päivää...
Siis mitä tässä tarinassa oli opettavaista ... ei kannata kaikkia höpöhöpö juttuja lukea, tälläkin aikaa sä olisit voinut pusata jotain hyödyllistä...
Kiitos ja anteeks ..