sevy.8
16.04.2004, 07:56
Oli hieman lämpöongelmia oman auton kanssa ja tutkailin että
mistä johtuu.Syylärin korkin tiiviste oli hieman revennyt
ja se päästi ylimääräiset paineet sieltä pois,jolloin paisuntasäiliöön
ei mennytkään mitään.....Eli kun koneessa veden paine nousee lämmön
vaikutuksesta niin se painaa alemman tiivistepinnan jousen pohjaan
jolloin neste pääsee virtaamaan paisuntasäiliöön, ylempi tiiviste
taas estää ettei paine pääse katoamaan.Se oli revennyt ja laitoin uuden niin jo alkoi pelittään.Kun hain uutta niin sanoivat että jousivoima
saattaa myös ajan myötä muuttua eli olisi hyvä uusia joskus
ihan niinku ennakolta.
Tämä vaan tiedoksi että kantsii katsoa se korkin tiiviste :)
Se millä vesi palaa paisuntasäiliöstä jai sitten mysteeriksi...
mistä johtuu.Syylärin korkin tiiviste oli hieman revennyt
ja se päästi ylimääräiset paineet sieltä pois,jolloin paisuntasäiliöön
ei mennytkään mitään.....Eli kun koneessa veden paine nousee lämmön
vaikutuksesta niin se painaa alemman tiivistepinnan jousen pohjaan
jolloin neste pääsee virtaamaan paisuntasäiliöön, ylempi tiiviste
taas estää ettei paine pääse katoamaan.Se oli revennyt ja laitoin uuden niin jo alkoi pelittään.Kun hain uutta niin sanoivat että jousivoima
saattaa myös ajan myötä muuttua eli olisi hyvä uusia joskus
ihan niinku ennakolta.
Tämä vaan tiedoksi että kantsii katsoa se korkin tiiviste :)
Se millä vesi palaa paisuntasäiliöstä jai sitten mysteeriksi...