PDA

View Full Version : mätä helmat palkkihemmaks ??


vanha-aatami
15.06.2007, 07:46
kun minä varmaankin tuommoisen hj:n ostan tässä lähipäivinä, ja ruosteisen paskan kuiteskii, nin kertokaapas kuinka hankala jutska se oikeastaan on se helmojen korvaaminen rohviililla , ja olen käyttänyt söötsiä ja lukenut kaikki jutut ... tämä vaan on niin mielenkiintoinen jutska ettei siihen kyllästy .. eihän ..?

olL
15.06.2007, 07:54
ei tarvii mun vehkeeseen helmoja vaihtaa... (vielä)
tietenni jos meinaa tunkata niin sitten on eri asia


OffRoad Kainuu

vanha-aatami
15.06.2007, 08:23
Se se on se tukravilla vinssaamine asia erikseen, vuonna miekka & kilpi nostin mun tooosi hienoa nissania (luupää) renkaanvaihtoa varten ... kuului semmoinen hassu svoosh ja ruts, mä ihmettelin kun auto joka juurikin oli ilmassa oli taas renkaillaan maassa ... tunkki oli sitten siellä helman sisällä ... siksipä edelleenkin suhtaudun lievällä epäluulolla nisukoihin .. vaikka sammaa säilyke purkki peltiä ne on kaikki ... tuli kateltua nyt noita tojakeitakin paria ... ruostetta, siellä ja täällä ja etenkii siellä ...

Urbancityboy
15.06.2007, 13:03
datsunissa on ne omat nostopaikkansa tunkkia varten,ei nipponinrauta kestä uutenakaan helmasta nostoa,ne helmat on siinä vain muodon vuoksi...tämä on fakta,datsuneita on ollut "muutamia"..

pakkeli, ystävä vai vihollinen?

Laakiaasi
15.06.2007, 17:00
no eihän siin mitää sen kummempaa ku laikattaa vanhat helmat persiiseen ja sen jälkee rohviili hollille ja ei muuta ku liimaa ne kiinni

vanha-aatami
15.06.2007, 21:32
Se muuten oli ihan virallinen paikka ja tatsunin oma tunkki ... se kärri oli vaan niiin laho !!! sitä ei huomannut kun hirvee kerros kivenisku suojaa piti sen helman kuosissa ....

Urbancityboy
16.06.2007, 17:02
no sekin on kyllä ihan vakio datsuni meininkiä..

pakkeli, ystävä vai vihollinen?

kauhanen
16.06.2007, 19:00
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/kauhanen-helmaa1.jpg
tossa ois kuvatus mitenkä ite tein omassa hj projektissa siinä on alla huonekaluputki ja sit päällä rhs.. kun ajelet auki ni kannattaa tukee hyvin ennen hitsaamista tai voi käydä hassusti ovien suhteen ei niissä muuten mitään onkelmaa ole..

ei tiedolla, ei taidolla, vaan savulla!!

Rausku4x4
17.06.2007, 14:18
Itse hain patrolliini 100x50 rhs palkkia paksuus oli 4 milliä että riittää varmasti paksuuden puolesta. Tuommonen palkki maksoi 12,50e metri.