PDA

View Full Version : 10" vanne HJ61:seen mikä ET -12 vai -44

TojoHojo
06.06.2007, 09:41
Eli HJ:hin tarkoitus laittaa alle 33x12,5x15 renkaat 10" vanteille.

Auton alusta pidempiä kiikkuja lukuun ottamatta vakio/ ei lokasuojan levikkeitä.

Kumpaa ET:tä suositellaan,(-44 vai -12) jotta rengas olisi vielä loksun laillisella puolella / ei ottaisi mihinkään kiinni?

Kun ite tekee, saa just sellasta kun tekee..

juhasiren
06.06.2007, 09:52
mulla pelaa -44 helkkarin hyvin.. ja eikös se ollu "ainut" et, joka hojoon sopii alle, kun se raidetangon pää on siinä niin saatanan lähellä.. Takarenkaat on just sopivasti kaaren sisällä, eturenkaat tulee aavistuksen ulos, mut ei ainakaan vielä oo kytät sanonu mitään noista, vaikka monta kertaa valoissa vieressä ovatkin kytänneet..

Jos otat, ota kunnolla !

NymiS
06.06.2007, 12:24
10" -44 vanteella rengas tulee lokasuojasta ulos. Joten levikkeet joutuu eteen tekemään.
Pienemmällä et:llä ottaa raidetangonpäähän kiinni.

8" -25 vanne niin silloin pysyy rengas lokasuojan sisällä eikä ota kiinni raidetangonpäähän.

__________________________________________________ ___________
Toyota HJ61, SOA, High Steer, Differential Locks, Maxxis Creapy 35"+BL, TML12000,TMLCompr., 24V and 12V system

HJ60_Jussi
06.06.2007, 16:55
Kaverilla on HJ60:ssa -39 offsetilla ja lyijyisillä reunapainoilla ihan ok ja mulle ne ei mennyt kun otti raidetangon nuppiin. Ilmeisesti noissa on eroja. Itsellä -44 offsetilla. Ja nämähän oli kaikki 10 tuumaa leveitä.

-Jussi-

TojoHojo
06.06.2007, 21:56
Oolrait, näyttäisi valinta kallistuvan -44:en puoleen.

Oliko havaintoa kuinka paljon renkaan itse kuvio tulee edessä ulos lokarista?

Kun ite tekee, saa just sellasta kun tekee..

06.06.2007, 22:58
Kuvio tulee ekä pari senttiä ulos, laita semmoset yleismaaliset kumiset lokasuojan levikkeet lokarinreunoihin offroadtarvikeelta ja ipefixiltä ainakin löytyy. Niin ei ole katsurilla mitään vituilemisen aihetta. Tosin kun itse kävin katsastamassa kolmekolmoset niin katsuri ei edes katsonut paljonko kuvio tulee lokarista ulos. Vaikka mulla oli kyllä jo levikkeet kiinni että ei sen puoleen mitään moitittavaa pitänytkään olla. Autokin pysyy paremmin puhtaampana kun on jonkinmoiset lerpukkeet lokasuojissa.

Note! This message was posted anonymously!