Urbancityboy
29.05.2007, 14:23
Tietovaihtoa! kysymyksessä on vapaastihengittävä kutonen.Tämä toimenpide on itsellläni nyt vireillään ja mielessä olisi,että jospa olisi olemassa keinoja välttää turhien mokien tekemistä.
jos mahd.niin te joilta onnistui,laittakaa tänne ennenkaikkea kuvia ja tietoa tehostinratkaisuista,koneenkorvakkeista,kardaaniku lmista,ym.jutuista joiden parissa berttamies hoojiin tekniikkaan muuttaessaan joutuu puuhastelemaan, ennen kuin kuutonen alkaa röhisemään.itseäni ainakin hyödyttäisi suuresti,ja varmasti monta muutakin.Äkkisestään tuntuisi että on olemassa useitakin erilaisia keinoja päästä samaan lopputulokseen,hyvähän näitä olisi vertailla..?
Se iskarinkohta on ainakin melko ahdas,ja käykö siihen liukuboorinivel mitenkään.
mistä kohtaa kannattaa tehdä liitos rattiakseliin.
pitäisikö siihen raidetankotikkuun tällätä joku sakkeliviritys että saisi ohjausiskarin kiinni.myydäänkö niitä valmiina.
eihän ne pallonivelten päiden paksuudet oikein passaa..joku holkki vai täyteainetta.
mistä sen nyt tietää,että kone on oikeassa kulmassa,varmaan jotain muutakin kuin että ei ota rintapeltiin kiinni.
kestääkö se neloskoneen hehkunrele.
taitaa joutua HJ:n korvakkeita vielä lyhentämäänkin.
-"ihmiskunta on tehnyt jo kaikki suuret virheensä,ja enää meidän tulisi välttää niiden tekemistä uudelleen"-
-"se menee siihen heittämällä"-
pakkeli, ystävä vai vihollinen?
jos mahd.niin te joilta onnistui,laittakaa tänne ennenkaikkea kuvia ja tietoa tehostinratkaisuista,koneenkorvakkeista,kardaaniku lmista,ym.jutuista joiden parissa berttamies hoojiin tekniikkaan muuttaessaan joutuu puuhastelemaan, ennen kuin kuutonen alkaa röhisemään.itseäni ainakin hyödyttäisi suuresti,ja varmasti monta muutakin.Äkkisestään tuntuisi että on olemassa useitakin erilaisia keinoja päästä samaan lopputulokseen,hyvähän näitä olisi vertailla..?
Se iskarinkohta on ainakin melko ahdas,ja käykö siihen liukuboorinivel mitenkään.
mistä kohtaa kannattaa tehdä liitos rattiakseliin.
pitäisikö siihen raidetankotikkuun tällätä joku sakkeliviritys että saisi ohjausiskarin kiinni.myydäänkö niitä valmiina.
eihän ne pallonivelten päiden paksuudet oikein passaa..joku holkki vai täyteainetta.
mistä sen nyt tietää,että kone on oikeassa kulmassa,varmaan jotain muutakin kuin että ei ota rintapeltiin kiinni.
kestääkö se neloskoneen hehkunrele.
taitaa joutua HJ:n korvakkeita vielä lyhentämäänkin.
-"ihmiskunta on tehnyt jo kaikki suuret virheensä,ja enää meidän tulisi välttää niiden tekemistä uudelleen"-
-"se menee siihen heittämällä"-
pakkeli, ystävä vai vihollinen?