Viideo
08.04.2004, 22:41
Voisiko joku viisaampi valaista asioita?
Elikkä onko 12H-T ja 2H mottien alakerroissa eroa? Tarkoitus olisi jossain vaiheessa (kunhan nyt ensin saan korin ja rungon parsittua kasaan) päivittää konehuonetta ja vaihtoehtona uuden moottorin hankinnalle voisi olla osien korvaaminen.
Täältä en muuten asiaan apua löytänyt: www.toyotalandcruiser.dk
Entäpä käytännön taikka käytön erot 12H-T:n ja 2H-T: välillä? 12H-T:ssä on suorasuihkutus, mutta tehot näyttävät tanskalaisten mukaan olevan samat. Onko esim. vääntökäyrissä tai kulutuksessa eroja?
Ja mikähän mahtaa olla suurin 60-sarjaan asennettu moottori? Jos aivan villiksi heittäytyy, niin saattaahan tuosta jaappanilaisten asentamasta systeemistä luopua kokonaa ja pienempäänhän ei voi vaihtaa. MIhinkähän malleihin tuota 4,7 litraista kasia on asennettu? Jennkkien mukaanhan mikään ei piekse kuutiotuumia.
-HJ kaipaa ruostetta niinkuin sika ottatukkaa.-
Elikkä onko 12H-T ja 2H mottien alakerroissa eroa? Tarkoitus olisi jossain vaiheessa (kunhan nyt ensin saan korin ja rungon parsittua kasaan) päivittää konehuonetta ja vaihtoehtona uuden moottorin hankinnalle voisi olla osien korvaaminen.
Täältä en muuten asiaan apua löytänyt: www.toyotalandcruiser.dk
Entäpä käytännön taikka käytön erot 12H-T:n ja 2H-T: välillä? 12H-T:ssä on suorasuihkutus, mutta tehot näyttävät tanskalaisten mukaan olevan samat. Onko esim. vääntökäyrissä tai kulutuksessa eroja?
Ja mikähän mahtaa olla suurin 60-sarjaan asennettu moottori? Jos aivan villiksi heittäytyy, niin saattaahan tuosta jaappanilaisten asentamasta systeemistä luopua kokonaa ja pienempäänhän ei voi vaihtaa. MIhinkähän malleihin tuota 4,7 litraista kasia on asennettu? Jennkkien mukaanhan mikään ei piekse kuutiotuumia.
-HJ kaipaa ruostetta niinkuin sika ottatukkaa.-