velikani
15.05.2007, 18:46
pakosarja vihdoinkin kiinni, siihen piti hitsata ylimääräinen laippa että sai neljällä pultilla kiinni ettei vuoda niin helvetisti. ja ettei sitten hajoa pää pakokaasuihin. samalla tuli ehjättyä starttinappi :) vähän on virityksen makua kyllä.
http://velikani.com/img/series1/pakosarjapaikallaan.jpg
pakosarja. on se kaunis, ja toimiihan se :) tiivistekkin löytyi motonetistä, tosin ei ihan originaalimalliin mutta .. väliäkös tuolla.
http://velikani.com/img/series1/pinnapultit.jpg
piti tehdä pari pulttia uuteen laippaan ettei tarvinnu sorvata isommiksi reikiä pakoputkesta enää. laippaan tuli tehtyä nimittäin M10 kierteet joten piti tehdä sorvilla M10->M8 pinnapultit.
http://velikani.com/img/series1/starttinappi1.jpg
starttinappi sanoi sopimuksensa irti, piti ottaa se irti ja ihmetellä. syyksi toimimattomuuteen paljastui raskaanlainen hapettuminen.
http://velikani.com/img/series1/starttinappi.jpg
teräsharjaa (biltemassa ei yllättäen toiminu uudet sirukorttivehkeet niin piti jättää hiomapaperit ostamatta, perhana)
noh, nyt sitten vaan pitää säätää sytytys, taitaa olla vähän myöhässä kun räkii putkeen (mmc_tero sattu olemaan paikalla kun kävin ajelulla ja opasti, thanks).
starttinappi aukesi pihdeillä ja meni myös kiinni pihdeillä, lisukkeeksi eristyssähkömiesteippiä niin pysyy kosteus jotenkin edes loitolla. kevään myötä pitäis tulla uudet takapenkit mutta niistä sitten kenties lisää myöhemmin .. tarvinnee myös kietoa tohon pakosarjan ympärille tuning-teippiä eli jotain sellasta millä vois saada tosta vähän ääntä pois ja ehkä pikkuisen tiivistyäkkin.
---- --
LAND ROVER S1 1955 http://velikani.com/galleria
CHRYSLER NEON 2000
http://velikani.com/img/series1/pakosarjapaikallaan.jpg
pakosarja. on se kaunis, ja toimiihan se :) tiivistekkin löytyi motonetistä, tosin ei ihan originaalimalliin mutta .. väliäkös tuolla.
http://velikani.com/img/series1/pinnapultit.jpg
piti tehdä pari pulttia uuteen laippaan ettei tarvinnu sorvata isommiksi reikiä pakoputkesta enää. laippaan tuli tehtyä nimittäin M10 kierteet joten piti tehdä sorvilla M10->M8 pinnapultit.
http://velikani.com/img/series1/starttinappi1.jpg
starttinappi sanoi sopimuksensa irti, piti ottaa se irti ja ihmetellä. syyksi toimimattomuuteen paljastui raskaanlainen hapettuminen.
http://velikani.com/img/series1/starttinappi.jpg
teräsharjaa (biltemassa ei yllättäen toiminu uudet sirukorttivehkeet niin piti jättää hiomapaperit ostamatta, perhana)
noh, nyt sitten vaan pitää säätää sytytys, taitaa olla vähän myöhässä kun räkii putkeen (mmc_tero sattu olemaan paikalla kun kävin ajelulla ja opasti, thanks).
starttinappi aukesi pihdeillä ja meni myös kiinni pihdeillä, lisukkeeksi eristyssähkömiesteippiä niin pysyy kosteus jotenkin edes loitolla. kevään myötä pitäis tulla uudet takapenkit mutta niistä sitten kenties lisää myöhemmin .. tarvinnee myös kietoa tohon pakosarjan ympärille tuning-teippiä eli jotain sellasta millä vois saada tosta vähän ääntä pois ja ehkä pikkuisen tiivistyäkkin.
---- --
LAND ROVER S1 1955 http://velikani.com/galleria
CHRYSLER NEON 2000