Kirjaudu sisään

View Full Version : MYYTY: hj-61 9300e

haapala
09.05.2007, 13:12
www.nettiauto.com/1275192

Tää on taas vaan mun mielipide.

junnu78
10.05.2007, 07:24
oho! ai nyt lähtee?

*team crasshopper*
-LISÄÄ MUTAA!!!-

haapala
10.05.2007, 07:52
jaa ei sitä pakko myydä oo. mut katotaan..

haapala
10.05.2007, 17:06
volvo 303 kävis hyvin vaihdossa.
hinta neuvoteltavissa.

haapala
14.05.2007, 13:13
nostetaan tääkin ylös. farkku diesel olis nyt hakusessa tai joku tilava auto 5 ihmiselle + koiralle.

25.05.2007, 17:22
Nostella saat tolla hinnalla vaikka lopun ikääsi!!
Ootko huumorilla laittanu????

Note! This message was posted anonymously!

juhasiren
25.05.2007, 17:26
Omasta mielestä tuossa ei paljoa huumoria kyllä ole, sen verran on työtä ja palikkaa autossa (vaikka eihän sille työlle arvoa voi laskeakaan) Tuon verran jos rahaa jostain repäsisin, maksaisin heti.

vähän offtopic, mutta..

Jos otat, ota kunnolla !

25.05.2007, 17:55
Ei hyvänen aika, olen kyllä samaa mieltä siitä, että hinta täytyy olla huumoria.
Mitä palikoita autoon on laitettu, kun ei ilmoitus paljon imarrellut.
Vaikka metallin hinta onkin noussut, ei palkkihelmat paljoa maksa.

patriot4x4
25.05.2007, 20:30
voi vittu noita nyybejä,onhan tuo paljon rahaa,jos ei ole rahaa.mutta AUTOT maksaa ja elämä on!!!

-Schillinger-

haapala
25.05.2007, 22:58
niinpä... soittaa voi nyybit niin kerron auton rakennuksesta mielellään enemmänkin. Joo esim renkaat+vanteet 1700e, kone 2500e siitä tosin on melkeen 100tkm, auoa hitsattu n.50h, itse hitsattuna ettei mitään muuta kun materiaalit maksanut (hitsaan työkseni autoja joten asiallisesti kaikki muutokset tehty). kaikki osat mitä laitettu on laatuosia ja autoon on uponnut tarpeeksi rahaa.

ja tiedoksi nyybille autoa ei todellakaan ole pakko myydä. mielellään ite ajelen!

26.05.2007, 22:02
Jos haluaa saada sijoittamansa rahat takaisin, ei kannata sijoittaa autoon.
Ja sitten jos joku laittaa HJ:n koneremonttiin 2500€, niin onko täysin järjissään.
Jos mädäntyneen auton hitsaaminen olisi bisnes, niin rikkaita olisi paljon!!!!

haapala
26.05.2007, 22:31
mätien autojen hitsaaminen mulle ainakin leivän tuo, mutta jokatapauksessa nyybi kommentteihin en jaksa vastata enään edes. koneen onneksi teki iso firma auton ollessa niiden huoltoauto. joten eipä nekään eurot ole pois mun taskusta ja edelleen KÖYHÄLLE KAIKKI ON KALLISTA. niin kauan kun ladalla ajaa ja kotona nyybinä kirjoittelee paskaa tajuamatta mitään niin kannataa aina olla mielummin hiljaa kun jatkaa tota paskan jauhantaa! mun numero löytyy ilmoituksesta jos vielä jotain idiootti kysymyksiä ilmenee ja voit soittaa salaisesta numerosta. jos naamatusten haluat kekustella asiasta niin Vantaalla asustelen niin katellaan autoa ja mietitään jos vaikka joskus saisit samanlaisen rakennettua niin voin halvalla ostaa sen pois! uskomattomia nyhverö nyybejä täällä taas! Ja tervetuloa käymään peltipajalamme myös katsomassa miten mätien autojen hitsaaminen voi olla bisnestä!

patriot4x4
26.05.2007, 22:43
Jos haluaa saada sijoittamansa rahat takaisin, ei kannata sijoittaa autoon.
Ja sitten jos joku laittaa HJ:n koneremonttiin 2500€, niin onko täysin järjissään.
Jos mädäntyneen auton hitsaaminen olisi bisnes, niin rikkaita olisi paljon!!!!

tuskinpa tuota autoa bisnes mielessä on rakennettu,en tosin haapalaa henk.koht. tunne,mutta epäilen vahvasti,että omaan käyttöön on alunperin tehty.ihan pari pikku speksiä,tein just hj:n lootan,kourallinen osia maksoi 573e,nopeest laskemal viis kourallista moottorin osia maksaa helpost ton verran...jos konevikasen hj:n ostaa esmes.tonnilla,ni eiks vieläkään kannata??? mulla kannatti ainakin aika hyvin....jäipi tuhansia näppiin...

ps.mädäntyneen auton hitsaaminen muuten ON bisnes..
pps.ainakin niin kauan kun valtio ruokkii hitsaustaidottomia nyybejä..
ppps.ja eikös siin lopussa lukenu jotaa renkaanpotkijoista..
pppps.ei vissii mulle kuulu koko asia,mut vituttaa haapalan puolesta,ku pitää asiallista ilmotusta itkeä..

-Schillinger-

haapala
19.06.2007, 12:46
nostetaan taas tätäkin että on nyybeille itkun aihetta. etupuskuri tehty+ uus vinssin kita+10mm vaijeria. (nettiauto toka kuva)

haapala
21.06.2007, 00:20
-----myyty------