View Full Version : O:Toyota LJ70 levikkeet
Antakaa tietää jos jollakin on nurkissa tai tiedätte kuka/mikä myy LJ70 Levikkeitä.Molempiin malleihin,-85-90 ja -91-94.
Ei mitään yleismallin kumilistoja vaan muovisia/lasikuitusia mallikohtaisia levikkeitä.
Lisäksi jos jollakin löytyy LJ:n lattiamatto,etuosaan,suht ehjä niin olen kiinnostunut.
0400 286100
Jenkki on Jees
quote:
Antakaa tietää jos jollakin on nurkissa tai tiedätte kuka/mikä myy LJ70 Levikkeitä.Molempiin malleihin,-85-90 ja -91-94.
Ei mitään yleismallin kumilistoja vaan muovisia/lasikuitusia mallikohtaisia levikkeitä.
Lisäksi jos jollakin löytyy LJ:n lattiamatto,etuosaan,suht ehjä niin olen kiinnostunut.
0400 286100
Jenkki on Jees
Vielä hakupäällä niinku vanhallapiialla......
Jenkki on Jees
matto (pitäisi löytyä!ja ehjäkin vielä..täytyy huomenna tarkistaa
Montenegro #38
quote:
0400 286100
Jenkki on Jees
UUUUUUUUUUUUUUPISTA
Eikö todellakaan kukaan tiedä mistään mitään eikä keltään löydy mitään??????????????????????
Yhäti vailla em. tarpeita eli haluja olis mutta kun ei ole vehkeitä!!!!!!!!!!!APUVA
Jenkki on Jees