View Full Version : RASOR Rauman seudun offroad 6.1.-17
Sivua :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
Tuu nyt edes ilman autoo esittäytymään.
Mites on arvon maasturistit olisko ne yhdistetty vierailu ja ajopäivä siellä lyttyläs ku ei ole hetkeen porukalla ajeltu??? Elikkäs kaikki kynnelle kykenevät mukaan edustamaan uutta ja kiiltävää rasoria 27.09 vaimitenseoli
rasor tarrat ohtaan jokaselle.
Itekki tuun testaamaan millai jalkasin pääsee möyrimään. Ei viitti tota kaalimatoo ny täl kertaa tökkii mihenkää kivenkoloon. :D
Onks RASOR:in häpäisyä jos sotken kilikalimaalilla rokkarin kylkeen tekstin RASOR?
Ja kova on yritys päästä lyddylaan.
Ei kai jos teet sen siihen nurkassa paikkaansapitävän kylkeen. :)
Onks sulla ylimäärästä kilikalia vai Täh?
Apiaani muistaa sit seuraavaks pyytää ne tarrat ennenku hipsii nukkumaan: :)
ei kai sitä nyt kallista tarraa kannata paskaan lykätä?
ei kai sitä nyt kallista tarraa kannata paskaan lykätä?
Damn, enhän mäkään sit kaalimatoon voi pistää tarroi. :D
Mitenkäs niiden pikkutarrojen kanssa.
Pöröllä oli joitain väriehdotelmia muttei mitään muistikuvaa mit se hölisi?
musta pohja -valkoinen teksti?
valkoinen pohja-musta teksti?
ruskea pohja-valkoinen teksti?
joku muu väri pohja- joku muu väri karvalakin kuva??
Ja nämä tehdään tulostamalla niin saadaan pikkuteksti mukaan ja on halvempi.
Aiottu painosmäärä 150kpl.
Damn, enhän mäkään sit kaalimatoon voi pistää tarroi. :D
Laita ikkunaan niin tein minäki
SUUUUUURRIIII KIIIIIITOOOSS!!! kaikille jm kisoissa olleille hinureille ei ole kuulema vastaavaa nopeutta ollut suomen jm historian hinauksissa
Pitääks ensvuonna vaihtaa isolle puolelle :)
Et Kyl Me Sit Ollaa Hyvii
Nyt pääsi taas senverran toi offikärpänen puremaan että nyt loppui auton varjelu.
Omassa metässä kävin vähän kattelemassa ja olis tarjolla aika vaihtelevaa maastoa, kaipaa kyllä aika ankarasti raivaus-/moottorisahaa. Tulipahan autoonkin heti vähän uutta muotoa pariin kohtaan:D
Jahas eli reittitalkoita olis tarjolla sekä uotilassa että lapin päässä.
Ja mitä tästä voimme päätellä. BJ Tenkane (http://forums.offipalsta.com/member.php?u=10286)
Olkku! Kuis pitkä taikaratsu on? Ajattelin vaan et voisin saada firmasta kuokkurin lainaan, mut siin on muistaakseni vain 7m lava ja kadero on 4m eli jos rok on paljon yli 3.5m niin sit pitää keksiä jotain. Eiköhän puolen metrin takaylitys sallita:)
BJ_Tenkane
20.09.2008, 10:28
Pitäiskö joitain päätellä?!
Lähteeks Tenkane lyttylään.Jos ehdit hakeen ni laitetaan vaik ne mun 31:set mutikat
alle ni vois olla paree pito.
BJ_Tenkane
20.09.2008, 11:16
Juu en lähde, parempi ajella tääl nurkis ensi.
Rockyn koko pituus on 395cm mut etupääst taka-akseliin on 320cm.
Et mahtaak tul ahasta?
Mites se linjan alunen?
Päätellään se et koht tulee vihree kostaja ja näyttää meille mistä kala kutee...
Eikös sieltä lavan perästä saa mennä 2m ja edestä 1m joten senkun ripustatte laitteet lavalle,mä laitan mersupan mersun perään ja tuun sillä. Paten etupään soa on tehty napojen kääntöä myöten joten saattaa olla pääsiäsex valmis ehkä
Näytti sit Apiaani myyneen aikuisten lelun!MITÄ SIT??????
Jotain se hölisi takatuuppari hiluxist. Maastot vissiin liian helppoja täälläpäin.
Pitää vissiin tehä jotain ku yks ajelee exbressillä,toinen cebarilla ja nyt yks meinaa tuupata
mettään takapotkulla. Taidan vaihtaa lajia. :)
Joo, aattelin antaa teil vähä tasotusta. ;)
Ei vaineskaa, seuraavaks rupeen sijottaa johonki kärryvetoseen kikottimeen. Tod. näk. suizaan.
Jos joskus rahatilanne antais periks sen verran.
Tossa kaveri laittelee nivaa pikkuhiljaa kans mettäkuntoon.
Olisko lauantaina 4.10. innostuneita maasturisteja/reitintekijöitä uotilaan?
Olisko lauantaina 27.9. innostuneita maasturisteja/reitintekijöitä uotilaan?
Eikös tuona päivänä ole PS.comin lyttylän rymyttely?
höh mitä sä oikein luit??? siinähän seisoo 4.10.
Olkun kalenteri jätättää, eikös se ollu tarkotus 4.10 vaimiteseoli
Näyttää melkosen sekavalta nää jutut
No khyll jos pate ja kuljettaja säilyy ehjänä lyttylän reisusta eikä työt iske päälle.
Pitäiskö ottaa paljon työkaluja mukaan uotilaan???
Jaa miten ni. Meinaaks sä tulla patella vai täh??
Marcus78
21.09.2008, 19:41
Sillo olis kans se Finland trophy...ihan tossa kulmilla...vajaa 500km =O
Saa nährä jos itekki sais kiikutettua jonku kikottimen tonne Poriin....täytyyhä sitä jotai olla mitä korjailee sitte jälkeen päin!!!:DD
Jaa mitäs me maastotyökaluilla. Rasorin trombi (http://s254.photobucket.com/albums/hh82/Gerlander/Offi/Elokuu23/?action=view¤t=SNC11385.flv)
BJ_Tenkane
21.09.2008, 20:03
Meitsi olis ainakin mukana 4.10 joko jalan tai jollakin kulkineella :)
Ei video mitä huttua :D:D Alkaako rasorin sairaslomalaiset olemaan reseptittömissä puudutusaineissa:D Sen verran sekavaa tekstiä pukkaa
Ei video mitä huttua :D:D Alkaako rasorin sairaslomalaiset olemaan reseptittömissä puudutusaineissa:D Sen verran sekavaa tekstiä pukkaa
viskii naamariin
Pelkät pillerit + liraus kust korvien välis riittää
Enkä tarvii edes pillereitä. :p
Mites la aamun startti. Mihkä aikaa ja mistä lähdetään josko peräsinperäsin mentäis?
Olisko n.0900 ydinportti kelvollinen.
HehHeh! On muuten painatettu, eikä tarra :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=631&pictureid=7767
komian näköstä varustusta:)
Mitenkä painatus konepeltiin onnistui. Kjäh!
Siistin näköinen kyllä.. Mitäs kangasta tuo takki on.
Mitä tollane pilotti kustantaa
onkos KAS menossa ja lyttylään`? Voisin tulla samaa matkaa, nyt kun sain hommattuus vajaavetosen hilun. :D
Mitenkä painatus konepeltiin onnistui. Kjäh!
Siistin näköinen kyllä.. Mitäs kangasta tuo takki on.Pilottikangasta:D
Mitä tollane pilotti kustantaa
En tarkkaan tiedä mitä lopulliseksi hinnaksi tulee, mut ajattelin niin et jokainen joka haluaa tuollaisen pilottitakin RASOR painatuksella niin käy itse ostamassa pilotin (esim. honkkarista on saanut parilla kympillä takin) sitten takki mulle niin käyn painattamassa tekstit. Painatus on noin 10€:n luokkaa.
ED. Takin ei tarvitse olla uusi mutta se on suositeltavaa.
Täytyyki mennä huomen hakemaan pilotti mulle ja emännälle.
Ketäs Turaoffitalkkoolaisista on tulossa saunailtaan?
Marcus78
23.09.2008, 17:46
Porista kotii, ku on ollu aika paljon reissussa ja "uuni" rupee savuttamaan aika reippaasti!!!!=//
onkos KAS menossa ja lyttylään`? Voisin tulla samaa matkaa, nyt kun sain hommattuus vajaavetosen hilun. :D
Menossa olen. Olisko kellään lainata kompuraa?
Jos porissa sitä kompuraa tarviit ni mulla on mukana se pikkune
Jos porissa sitä kompuraa tarviit ni mulla on mukana se pikkune
Paljonko tekee painetta?
Se on renkaan täytin eikä kompura, tuskin sillä 35:sta halkasee
Se on renkaan täytin eikä kompura, tuskin sillä 35:sta halkasee
Jos tekis 7 bar olis OK. Renkaat tyyttyy 1 bar.
vimakuus
23.09.2008, 20:59
Menossa olen. Olisko kellään lainata kompuraa?
Mulla on kanssa se pikkunen päristin, mikä oli turaoffissa suht tarpeellinen :)
Toivottavasti nyt jää pienemmälle käytölle.
vimakuus
23.09.2008, 21:02
Jos tekis 7 bar olis OK. Renkaat tyytyy 1 bar.
Mihin tarviit noin paljon painetta?
Haa. Nyt on Hojakassa paineilmatunkki etuakselissa ilmeisesti. ;)
On kuulemma kemppi hylätty taka-akselilta...
Onkos tuo reitinteko nyt siittä nuotiolta etiäpäin sinne aukon suuntaan missä käytiin tepastelemassa??
juu on
Mennään nyt sinne siis 4. päivä
ja toivotaa et saadaan uusia autoja mukaan...
Yks vihree ja yks vastamulkonen. :p
voi olla että täältäkin yks hiluxi ilmestyy paikalle 4. päivä
perskeles, mulla pukkas töitä PS.com päivälle.
Onkos klo 9.00 eurajoen entisen esson tontilla huomen aamulla kaikki lyttylään lähtijät
JOO
vitunminimikirjainmäärä
perskeles, mulla pukkas töitä PS.com päivälle.
On siitä se etu että saa rahnaa offipeliin:)
Onkos klo 9.00 eurajoen entisen esson tontilla huomen aamulla kaikki lyttylään lähtijät
Tulen sinne:p
On siitä se etu että saa rahnaa offipeliin:)
Näinhä se on. Tarvii koittaa keretä seuraavaan kokoontumiseen/ happeninkiin. Mitäs mä muuten niillä rasor tarroilla teen? Ei niitä ihan kehtais takapotkuun liimailla.
Keskustellaan lauantaina sit yhdistykseen liittyvistä asioista (maksuista yms.)
Otetaan tarpeeks moposahoja ja kirveitä jne mukaan.
JOS NE KENELLÄ ON AJATUS LIITTYÄ RASORIIN PISTÄISIVÄT PRIVAA ETTÄ HIEMAN TIETÄISI VÄKIMÄÄRÄÄ KUN SUUNNITELLAAN KÄYTÄNNÖN ASIOITA.
Keskustellaan lauantaina sit yhdistykseen liittyvistä asioista (maksuista yms.)
Otetaan tarpeeks moposahoja ja kirveitä jne mukaan.
JOS NE KENELLÄ ON AJATUS LIITTYÄ RASORIIN PISTÄISIVÄT PRIVAA ETTÄ HIEMAN TIETÄISI VÄKIMÄÄRÄÄ KUN SUUNNITELLAAN KÄYTÄNNÖN ASIOITA.HÄH!! Määä en ainakaan liity.....Teootte ihan hulluja kaikki, ajatte mettäs ties millä himmelillä ja pääasiassa puhutte paskaa...... Eikuhä kukas ton sanoi?
-Pörö-
RASOR:in punakyntinen sihteeri:D
Taitaa aika miittinki tulla ku kirveellä pitää varautua. :D
piukepoy
01.10.2008, 19:49
Vois yrittää tulla koittamaa millaset maastot siellä Uotillassa on. olikos se ensi lauantain sitte?
Vois yrittää tulla koittamaa millaset maastot siellä Uotillassa on. olikos se ensi lauantain sitte? Tule vaan, aloitellaan varmaan 10 maissa.
ed. Vaikka mää olen kauheen väsynyt noin aikaisin aamulla :D
Terve vaa kaikil!
Munki piti vihdonkin oikee kirjautuu ku oon ollu vaa tääl taustal pälyilees ain.
Ja oon kans tulos lauantain vuatilaa kattelee.
Mistä LUOPION tunnistaa???
Joo elikä harmaa hilu missä kylkiputket valoilla!
Tunnistit varmaan jo!!
Tätä mä arvelin...
Ps. lukekaas uudenrauman tekstaripalstaa...
Onkos tuo piuken hilu jotain sinisen ja violetin väliltä?
vimakuus
02.10.2008, 14:07
Ps. lukekaas uudenrauman tekstaripalstaa...
Mä olen luullut, että noita on pelkästään täälläpäin, mut näyttää tarttuvan..
Onkos aamukahvi pitkiksel ennen ajoi???????????
Onkos aamukahvi pitkiksel ennen ajoi???????????Pitää kattoa et kumman kaut ajan, mut kaffet juon ainakin jossain.....kait:D
Mä ja Sakke ainaki käydää pitkiksel kafeeoleel aamul.
Voi jee koko päivä ajelua eikä auto hajonnu kertaakaa,kohta uusiks ja ehkä pitäs tehdä silta ni jäis enemmän aikaa rymytä
Juu mahottoman hauskaa oli :D kadero tais mennä pikkasen rikki......huomenna selviää kuinka paljon. Takajousi ainakin on poikki jaja edessä on jtn feelua, saattoi olla tämä päivä kaderon viimeinen:( jos seuraavan lelun tekis jostain muusta kuin sitimaasturipajerosta.
Saat kaderosta 50€ ilman pyöriä ja moottoria. ;)
Saat kaderosta 50€ ilman pyöriä ja moottoria. ;)
Elä nyt hyvä mies hulluja puhu, romuraudan hinta on paaaljon korkeempi:D
BJ_Tenkane
04.10.2008, 20:21
Jep jep, meitsiki pääsi fiilistelemään Bj:iin kans ja tahtoo lisää ajelua metsässä!!! Sitä ennen tarttis kyl saada akseleita ylös ettei joka kiveen kolise! :) Vauriot täytynee tarkistaa aamulla, öljynpainemittari ei tykänny toimia kun pääsin kotio...Mistä lie ottanu nokkiinsa :confused:
Jees oli todella kivaa. Uudesta reitistä tulee hyvä kunhan sillat tulee kuntoon
Kalustovauriota tuli hieman: Peltiä putos taas paljon jonnekkin (ainakin syntyneistä reijistä päätellen) ja ohjaustanko alkoi taipuilemaan. No vahvistetaan.
Kuvia ja vireoota saa laittaa.
Mä jätän seuraavan kerran väliin, on toi selkä nytkin niin helevetin kipee.
Kaderosta 80€
Juu mahottoman hauskaa oli :D kadero tais mennä pikkasen rikki......huomenna selviää kuinka paljon. Takajousi ainakin on poikki jaja edessä on jtn feelua, saattoi olla tämä päivä kaderon viimeinen:( jos seuraavan lelun tekis jostain muusta kuin sitimaasturipajerosta.
Älä moiti sitäsityMAASTURIpajeroa se on kyky
No kevennetään ja korotetaan. Jätetään vielä akselit ja laatikkokin pois niin 150€.
No itse päivästä. Kiukutti ihan kympillä kun ei ehtiny olla kuin aamupäivän mukana.
Pakkohan töitäkin on tehtävä mut miks just ajopäivänä. PRKL.
Aamupäivältä muutama kuvatus profiilissa Reititalkoot 4.10 (http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=684)
Juu mukava oli päivä. Silta on kyllä kiva. Ei yhden ojan takia kaikkien kannata ostaa Warnin vinssiä ja särkeä puskureita ym.
Kuvat:
http://s254.photobucket.com/albums/hh82/Gerlander/Offi/lokakuu04/?start=all
Marcus78
05.10.2008, 09:26
Hyvin näköjään porukka selvis takasinkin päin.=) Jos joku löytää mun tilhen teräsuojuksen, niin ilmotelkaa:)
Lähdettiin Juisin kanssa takasinpäin kun kalliolta kuului vielä miehekkään hapetuksen ääni, ja samanlaiset talkoot oli meilläkin sen ojan kanssa. Mimmosta maastoa sieltä kallion päältä tuli näkyviin?
Lähdettiin Juisin kanssa takasinpäin kun kalliolta kuului vielä miehekkään hapetuksen ääni, ja samanlaiset talkoot oli meilläkin sen ojan kanssa. Mimmosta maastoa sieltä kallion päältä tuli näkyviin?Hakkuu-aukko ja v'tusti kantoja ja kaikkee muuta ansaa, mekin kuultiin jotain hapetusta sieltä ojalta päin:D
Ainiin kadero, tuo jumalan lahja syntiselle offarille :D Vikalistaa.....Kone heittää öljyä jostain kartanolle, runko ainakin kahdesta kohtaa poikki ja eturenkaat elää jotain omaa elämää.
Enempää en jaksanut tutkia kun tuli joku syys myräkkä.
Ainiin kadero, tuo jumalan lahja syntiselle offarille :D Vikalistaa.....Kone heittää öljyä jostain kartanolle, runko ainakin kahdesta kohtaa poikki ja eturenkaat elää jotain omaa elämää.
Enempää en jaksanut tutkia kun tuli joku syys myräkkä.
Ettäs olet ajanut varomattomasti ja ryntäyttänyt moottoria
Ettäs olet ajanut varomattomasti ja ryntäyttänyt moottoria
Höpöhöpö minäkö muka:D:D
Nii just. Kaasuu annetaa vaa sillai juur ja juur varpait kipristelle. :D
piukepoy
06.10.2008, 19:20
joo kommiaa oli. millon olisi uusinta?
8 kpl tai vastaava määrä levynä?
Jos sais halavalla paloja niin polttelis renkuloita niistä:p
Täytyykö sen olla 8mm?
Eikös 6mm riittäis?
Mitä poltto maksaa?
Onkos aikomusta mennä pöristelemään ennen Nortin safaria?
Vai säästetäänkö kalustoa lyttylään. Mikäli ei ajopäivää ennen lyttylää ni vois vaihdella vähän akselia ja ylipaineistaa pastirollia.
Onko tulossa lukko tai jotain?
Olis se hjyvä mennä käymään jossain, nortti ei passaa mulle. Kytkin korjattu. Valmiina ajoon.
Ei taida keritä eikä uskaltaa ennen lyttylää vaik mieli tekis
Nääh mitään lukkoja. Murikassa jotain kipua sisuskaluissa.Laakerivaivaa vissiin.
Lukotetaan sitten talvihuollossa.
Meinaat oikeen föönin iskeä putken väliin?
Fööniäpäfööniä. Ja ilokseni kaveri tuumas tänään et hän on mulle yhden coolerin pystys et mittaa minkäkokoisen tarvii ni pultataan keulalle samointein. Joskus näinkin.
Hoi kanssa möyrijät!
Millainen magu teille jäi turaoffista??? Meinaan Esan kanssa juteltiin puhelimessa ja tuli puheeksi että, olisko meillä vielä innokkaita talkoolaisia ensivuotta ajatellen?
Nyt olis ainakin kokemusta mitenkä hommat hoidetaan, itse ainakin lupailin omaltakohdalta yhteistyötä.
vimakuus
13.10.2008, 16:31
Mulle jäi niin hyvä maku, että taidan olla osallistujalistalla. Ja mahdollisuuksien mukaan ehkäpä jopa muissakin kilpailuissa.
Mukana,
on vaan vuosi välissä tuleeko aika pitkäksi?
Marcus78
13.10.2008, 19:08
Ainahan se on hyvä jos kotoo pääsee pois! eli tietty mukana mahrollisuuksien mukaan..
Meikäläinenki vois ol mukana. Alustavasti. Jos ei ens kerralla ois yhtä flunssanen. (selityksiä, tiedetään.)
Koskas porukka meinaa seuraavaks raumalla kokoontua?
Olisko joku perjantai ilta semmone Darkdriving safari?
Drunkdriving-safari?
Perjantai-ehtoost voisin ite ainaki keret olemaan koko ajelun ajan. Kerranki. :D
Sviddu mä riuhdoin just patust ylimääräset lyhdyt pois.
Ja turaan vastaus on khyll sinne pitää tunkea mukaan. Paksu tussikin olis jo valmiina. ;)
Olisko innokkaita ohvaajia ens perjantai ehtoolla?
Puheltiin pörön kans et jos mennäis vaik klo 18 uotilaan...
en innokkaast ohvarist tiä mut voisin muuten vaan kyl tulla.
vimakuus
18.10.2008, 18:02
Sillon olis hirvipeijaiset, mut katotaan..
Ei sitä tiedä vaikka jotkut peijaiset uadlas sattuis olemaan.Mukana vaikka toisin väitin.
Sain patrolin tänään katsastettua ni ei sitä raaski särkeä.
Ei sitä patrollia ole pakko särkeä heti ekalla ajokerralla!!
vois itekkin tulla koitaan jos toi kone vaan kestäis muuten olis auto suurin piirtein kunnossa toistaseks!
"bluevan" muistaisitko ottaa ne tarrat ens kerralle mukaan!?
Motte <-Sä vissiin maksoitkin ne jo. Tulen perjantaina paikalle jos ehdin ja otan nipun tarroja mukaan jos joku muukin "tarvitsee".
Taidan tulla perjantaina toyotalla...
Taidan tulla perjantaina toyotalla...
OHO!!!111:eek::eek:
Heh. Mattavihree vaihtuu ööööö Mattavihreeseen. No kait se maalattua saa. ;)
Mattavihreehän on KAUNIS väri!!!
Vaik tuskin semmosel lukottomal ihmeel kovin pitkäl pääsee... varsinkin ku nokal on esiintymislava.
Mukana ollaa kans jos ens perjanta mennä. Uhkailin kyl enne seuraavaa ajoa hankkii vinssiin sen narun mut pitää ottaa appari mukaa ni ei tartte ite repii sitä s......tana vaijerii!!
Mikä kellonaika perjantaina sopis?
17.00?
17.30?
18.00?
Tossa jotai ehdotuksia... mitä aiksemmin sen paree mun mielestä.
Jos oli tarkoitus jättää se uus lenkki ajamati pimeessä ni eiks sinne vois alkaa valuun
klo viiden uutisten jälkeen sitä tahtia ku ehtii. Esim. vaik Pörön trovalallikin on sairaan nopee
niin mahtaako viideks ehtiä uatlaan ;) .
Olkku kuitenkin jumiutuu rokkynkaatopaikalle toymatvi:n kans.
Tää oli vaan mun mielipide.Ja nehän on yleensä aina nurinkurisia :)
Eiköhän siinä linjalla harjoitella pimeänajoa;) alue kuitenkin on melko erilainen ajettava iltahämärissä kuin valosaan aikaan.
Marcus78
20.10.2008, 15:56
Mattavihreehän on KAUNIS väri!!!
Vaik tuskin semmosel lukottomal ihmeel kovin pitkäl pääsee... varsinkin ku nokal on esiintymislava.
Mimmone Toi ota ku ei muutakaa saa, sul on? =)
Juu, jää tälkertaa tulemati. Menen peijaisiin ja syön itseni älyttömään ähkyyn:) Vaan eipä olis autossa kovin kaksisia valojakaan ollu, että ehkä parempi näin. Uudesta Tojotista kuvaa näkyviin.
Ja mua ei sitte kiusata, vaikka tuunki vajaavetosella pakkelipurnukalla. :D
On Olkun uus laite ainakin hiljaisempi mitä vanha vihree.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=455&pictureid=10305
OHO tulikin iso kuva...
Juu eli turbotettu HJ60 -86
35" kummit alla.
Timolta tuli hyvä kommentti kun näki tuon: tuo on valmis mettäpeli.
Jumankega, oikeen sivuputki ja kaikkee.
Nonii nyt on oikee vesi bussi ja siin on laituri mukan joten saa varmasti "kiinni"
Jep on se iso mutta, 30cm lyhempi ja 26cm kapeempi kun Chevy.
Ja akseli välikin pieneni 27cm.
Et ON SE NIIN PIENI JA SIEVÄ...
Laituria täytyy alkaa heti lyhentämään sen mitä pystyy ilman pellin silpomista.
...........
Et ON SE NIIN PIENI JA SIEVÄ...
Laituria täytyy alkaa heti lyhentämään sen mitä pystyy ilman pellin silpomista.Miks peltiä pitäis sääliä??? Ite otin sen verran peltiä pois että enempään ei pysty ilman syylärin siirtoa. Rullakita ainakin kannattaa vaihtaa uudempaan eli pienempään, tai jopa liukukitaan.
Eipä sitä muuten tarttis sääliä, mutku sit alkaa coolerin tila pienentyä uhkaavasti. :P
Juu täytyy nyt ensin toiki kita pistää kuntoon ja sit ku ehtii ruveta kattoo jotai parempaa tilalle.
Mää tartten jonkun kidan saa olla huonokin, onk jollai
Hyvä Olkku! TOYota jyrää.
Mää tartten jonkun kidan saa olla huonokin, onk jollai
Tee ite ni säästät. ;) Eteen vai taa? Eiks edessä menis liukukita?
Mää tartten jonkun kidan saa olla huonokin, onk jollaiMul o tommone tojotan viritys. Tuank samal ku vinssinki?
Voisseollahyväkin se tojotan VIRITYS
Voisseollahyväkin se tojotan VIRITYS
Juu voi ol, mää koita muista otta se följyhy sul näytil ni ot sää olut följyhy mul näytil ni katella jos vaik vaihreta:D tai jotta
Perk... vuoro vaihtu ei taida olla enää sillon perjantaina ketään paikalla ku pääsen töistä (22.00) täytyy varmaan tulla sit joskus toiste!
Mikä kellonaika perjantaina sopis?
17.00?
17.30?
18.00?
Tossa jotai ehdotuksia... mitä aiksemmin sen paree mun mielestä.
Nii olik sitä tarkempaa aikaa huamisest ...vai mistä se ny oli!? :D Mul sopis 17.30 ...vai millon se ny oli!? :)
Mä olen ainakin menossa viiden aikois et jos tehdää niinku BLUEVAN ehdotti et valutaan paikalle omaan tahtiin.
Pistätkö nuotioon heti tulet vai myöhemmin kun on jo pimeää?
Marcus78
23.10.2008, 19:27
Kysyin yheltä Janpalta, josko Rasorilaiset sais jotain alee sen tuotteista yms.Valikoimis o oikeestaa kaikkee maan ja taivaan väliltä.Xenonii, renkaita,ikkunoiden tummennusta,auton viritystä, työkaluja...
Infoon tarkemmin josko sais neuvoteltuu jotain asiallista.
Ja muutenkin jos jollai olis jotain hyvii suhteit johonki,(irto sellaisetki käy) ni neuvotelkaas jotain alee tai vastaavaa Rasorilaisille, ni aina helpompi o haalia porukkaa jäseneks.=)
ONK puit ?
Varma märkki o;)
Kysyin yheltä Janpalta, josko Rasorilaiset sais jotain alee sen tuotteista yms.Valikoimis o oikeestaa kaikkee maan ja taivaan väliltä.Xenonii, renkaita,ikkunoiden tummennusta,auton viritystä, työkaluja...
Infoon tarkemmin josko sais neuvoteltuu jotain asiallista.
Ja muutenkin jos jollai olis jotain hyvii suhteit johonki,(irto sellaisetki käy) ni neuvotelkaas jotain alee tai vastaavaa Rasorilaisille, ni aina helpompi o haalia porukkaa jäseneks.=)
Juu voisin kysästä tuolta ukista:rolleyes: mut rauman juipit vois käydä esim. akussa ja sit jossain varaosa putkassa kyselemässä.
Mul o klapei ja o kuivi kans.Voin otta föli sylyllise ni ei men penssini nii pali.
Kivaa oli ja kyrsät tuli syötyä. Pari seisauttavaa kivikontaktiakin tuli joten pitää
tarkastaa vaurioita huomenissa, alustassa kun kolkuttaa jokin.?
Olkkukin pääsi vissiin kotiin asti neljällä pyörällä.
Pisti hymyilyttämään Mersupan lonkkalepo kun perässä ajelin kotiopäin.
Itse tykkäsin pöristellä pimeässä ja tulikin ajettua enemmän kuin yleensä.
KYLLÄ VALOSALLA JA ROKKARINROMULLA AJAMINEN ON MUKAVAMPAA!!!
Juu kotio pääsin ja nyt on poikkiputki hitsattu HUOLELLAMUURAAMALLA takasin paikalleen.
Täytyypi alkaa kahtelemaan uusia renkaita ja vanteita.
vimakuus
25.10.2008, 13:00
Olisin muuten lähtenyt mukaan, mut mese ei läpässyt lähtötarkastusta ja tuli liian myöhään kuntoon.
KYLLÄ VALOSALLA JA ROKKARINROMULLA AJAMINEN ON MUKAVAMPAA!!!
Juu kotio pääsin ja nyt on poikkiputki hitsattu HUOLELLAMUURAAMALLA takasin paikalleen.
Täytyypi alkaa kahtelemaan uusia renkaita ja vanteita.
Kyl pimiäl o hianoo. :) Lähettii vuatilast ja appari haki kotoo chevyn ja lapis lähettii ajelee viäl. Oltii yäl kahelt koton. Vesisatees kaikkien vastoinkäymisten kans... Mut hianoo oli! ....Siitä aiheutuen olisiko jollain MYYNNISSÄ 35" rengasta??:D
Taitaa olla monella nyt tarvetta 35:sille ;)
Taitaa olla monella nyt tarvetta 35:sille ;)
Ei monikossa vaan ainoastaan yks kappale olis ny hakuses. Huanompiki käy. mutikasta repes kylki ikävästi!!:mad:
Niinii, ku ei se HJ:n rengaskaan häävi enää ole vaikka ilmat sisäl pysyykin.
VITUT pysy! tai no se tulee vaan semmosel 0,5bar/12h tahdil...
Mut nyt on sähköi HJ:s hiukan paremmas järjestykses.
KIITOKSET PÖRÖLLE SIITÄ!!!
Ei monikossa vaan ainoastaan yks kappale olis ny hakuses. Huanompiki käy. mutikasta repes kylki ikävästi!!:mad:Minkä valmistajan mutikat sul on? Nimittäin 35" on korkeus heittoja valmistajasta riippuen.
Miten sun rengas repesi pysty vai vaaka suuntaan ja mitenkä pitkältä matkalta?
VITUT pysy! tai no se tulee vaan semmosel 0,5bar/12h tahdil...
Mut nyt on sähköi HJ:s hiukan paremmas järjestykses.
KIITOKSET PÖRÖLLE SIITÄ!!!
Ollos hyvä.
[QUOTE=Pörö;500358]Minkä valmistajan mutikat sul on? Nimittäin 35" on korkeus heittoja valmistajasta riippuen.
Miten sun rengas repesi pysty vai vaaka suuntaan ja mitenkä pitkältä matkalta?
Se oli siit kaverin chevyst. Mut kumminki bf:n kummi ja pystyyn repes n.7cm.
ja vaakaan teki n.20cm ikävän näkösen viillon mikä ei kuitenkaa läpi. Pitäs vaa joku 35" saada sil, meinaa ku nyt siin o mun 33". Ja sei ei oikee o hyvä!?
Se oli siit kaverin chevyst. Mut kumminki bf:n kummi ja pystyyn repes n.7cm.
ja vaakaan teki n.20cm ikävän näkösen viillon mikä ei kuitenkaa läpi. Pitäs vaa joku 35" saada sil, meinaa ku nyt siin o mun 33". Ja sei ei oikee o hyvä!?
Tuollainen viilto pitäis olla vielä paikattavissa, ainakin mun rengas paistettiin kuntoon ja silloin kumimies sanoi että pystyviilto on paremmin paikattavissa kun vaaka. Kysys juholta kun sillä ainakin pitäis olla liposat 35" mutsillat jossain.
Tuollainen viilto pitäis olla vielä paikattavissa, ainakin mun rengas paistettiin kuntoon
Kaalimadosta kans paistettiin sillon pystyviilto umpeen mutikasta ja hyvin piti kyllä.
Onko meitin seura dööd vai onk se pelkkää syys masennusta ku on nii pirun hiljaasta
Nääh.Ollaan suunniteltu et miten toi patu tuhotaan. Menee käpy karboraattoriin ton nytkyttämisen kans. Kekkäkös kaikki on lähdön päällä Nortin safarille?
Mites Olli ne liukukidat.Onnistuuko valmistus? Ja korjaa jarruvalot.
vimakuus
06.11.2008, 09:12
Meikäläisellä on ainakin tarkoitus lähteä nortin safarille, jollei nyt mitään ihmeellistä tule vastaan. Jos nyt yrittäis muistaa kiristää pyörän pultit ennenku lähtee mettään. :)
Marcus78
06.11.2008, 19:58
Ei kannata kiristää, on mukavampi, ku hiukan lonksuttaa=)
Kandee varmaa vaihtaa muuten mesen t-maxista rasvat sisältä.....meillä ainaki oli aika toffeeta se ns.rasva...olettaisin et lähtee ny kevyemmin rullaamaan...
vimakuus
07.11.2008, 07:30
Ei kannata kiristää, on mukavampi, ku hiukan lonksuttaa=)
Kandee varmaa vaihtaa muuten mesen t-maxista rasvat sisältä.....meillä ainaki oli aika toffeeta se ns.rasva...olettaisin et lähtee ny kevyemmin rullaamaan...
Se pitää sellaista meteliäkin, et olis hyvä kattoo et onko siellä minkään näköstä rasvaa. Onko mitään hyviä ideoita mitä niille poikittaistuille pitäs tehdä tai missä ne korvakkeet vois hitsauttaa? Olis hyvä niillekkin tehdä jotain ennenku levii koko vinssi.. Toisaalta, jos se hajoais ni sitte joutus ostaan isomman ja paremman.. :)
Oliko muuten iso homma rasvata se, tai kuinka atomeiks sen yleensäkin joutuu purkamaan?
Rekisteröimätön
08.11.2008, 10:19
Miten teidän porukoihin mahtais päästä mukaan kattelemaan? Autokin toki löytyy mutta tarvii vielä parannuksia ennen metsään menoa. Olis hyvä jos pääsis tutustumaan porukoihin ja ajopaikkoihin pikkasen ennen kun alan tunkemaan omalla biilillä sinne. Mul on sellanen 89 king cappi mis on pikkasen koria koroteltu ja vähän isompaa pyörää.. Marcus 78 saattaa tunnistaakkin kun hain vissiin sulta ne 33'' b äffät... Tais olla tuo turaoffi jollon se viiminen kärpäsen purema tuli...
Ei muuta ku seuraat tätä topiccia ni näet koska mennään ajamaan ja minne.
Jos yhtään meinaat alkaa kirjotella tänne palstalle, REKISTERÖIDY.
Helpottaa tätä nettioffausta tuntuvasti.
Rekisteröimätön
08.11.2008, 12:35
Näin teen..
Paikoista sen verran että puhutte uotilasta mutta ei ole mitään käsitystä että mistä sieltä lähtee teitä hakemaan...
Kuivassuon linjan alusen tiedänkin mutta mutta taitaa olla ajopaikkoja sen verran vielä hämärän peitossa että kaipaan pikku opastusta sitten.
Kysyn kyllä kun näen että olette lähdössä liikkeelle...
Huhuista ja autosta päätellen asut vissiin samassa "kylässä" 8-tien toisellapuolella.
Marcus78
08.11.2008, 12:37
Se pitää sellaista meteliäkin, et olis hyvä kattoo et onko siellä minkään näköstä rasvaa. Onko mitään hyviä ideoita mitä niille poikittaistuille pitäs tehdä tai missä ne korvakkeet vois hitsauttaa? Olis hyvä niillekkin tehdä jotain ennenku levii koko vinssi.. Toisaalta, jos se hajoais ni sitte joutus ostaan isomman ja paremman.. :)
Oliko muuten iso homma rasvata se, tai kuinka atomeiks sen yleensäkin joutuu purkamaan?
Kovaa ääntä noi meijänki pitää, mut toistaseks ainaki pelittäny..."koputtaa puuta"
Aika atomeiks joutuu laittamaan, jos meinaa pestä kaikki osat kunnolla ja meijänki tää yks on viäl levällään, jollei o kukaan koonnu:D
Mut rasvojen laadusta päätellen luulis et rupeis paremmin rullaamaan....
Hitsauksest en osaa kyl sanoo mitään....Sitä täytyy kysyy joltai enemmän tietävältä...
Marcus78
08.11.2008, 12:39
Miten teidän porukoihin mahtais päästä mukaan kattelemaan? Autokin toki löytyy mutta tarvii vielä parannuksia ennen metsään menoa. Olis hyvä jos pääsis tutustumaan porukoihin ja ajopaikkoihin pikkasen ennen kun alan tunkemaan omalla biilillä sinne. Mul on sellanen 89 king cappi mis on pikkasen koria koroteltu ja vähän isompaa pyörää.. Marcus 78 saattaa tunnistaakkin kun hain vissiin sulta ne 33'' b äffät... Tais olla tuo turaoffi jollon se viiminen kärpäsen purema tuli...
Sekaan vaan! :)
Kiikuta Ville se kela Markukselle ku sillä on jo homma hallussa T-Maxien kans ni käy homma paljon helpommin. Ei tartte liata omia räpylöitä.Markuksel mitään tekemistä oo kuitenkaan ;)
Rekisteröimätön
08.11.2008, 15:47
Huhuista ja autosta päätellen asut vissiin samassa "kylässä" 8-tien toisellapuolella.
Joo tosiaan 8-tien vieressä asun vasaraisten puolella... Ja vissin sit samassa kylässäkin...
Koitan rekisteröityä tänne pikkuhiljaa...
vimakuus
09.11.2008, 14:35
Noh, täytyy ihmetellä tota vinssii enempi Nortin jälkeen. Töis asentajat meinas et tekis kokonaan uuden laipan mistä ne korvakkeet on murtunu.
Marcus78
09.11.2008, 17:52
Kiikuta Ville se kela Markukselle ku sillä on jo homma hallussa T-Maxien kans ni käy homma paljon helpommin. Ei tartte liata omia räpylöitä.Markuksel mitään tekemistä oo kuitenkaan ;)
Juu ei mulla mitää tekemistä oo...=) Jää Nortti safariki väliin, ku lähen Saksaan torstaina ja takas joskus uudenvuoden paikkeilla.
Sen verran selvittelin et jos jää vapaa-aikaa, ni käyn kattelees paikallisia ajomaastoja yms...Laittelen vaikka tänne kuvia, jos jotain vaik jäis vilmille...=)
Juu ei mulla mitää tekemistä oo...=) Jää Nortti safariki väliin, ku lähen Saksaan torstaina ja takas joskus uudenvuoden paikkeilla.
Sen verran selvittelin et jos jää vapaa-aikaa, ni käyn kattelees paikallisia ajomaastoja yms...Laittelen vaikka tänne kuvia, jos jotain vaik jäis vilmille...=)
Hmmmm! vai saksaan...... pitääkin soitella sulle ennen torstaita
Jos vaan saat töissä tehtyä uuden päädyn ni uus on aina uus. Voipi olla kinkkistä hitsattavaa tuo orggisvalu.
Saako Marcuksen kiinni postitse/luuritse saksanmaalta?Jos ilmaantuu jotain tarpeita.
kuis pörö valo asia etenee
Keltainen BJ pyörii kylillä. Onkos Hemmo saanu laitteen nippuun ku muistelin et tulis
tipuväritys?
vimakuus
10.11.2008, 10:56
Jos vaan saat töissä tehtyä uuden päädyn ni uus on aina uus. Voipi olla kinkkistä hitsattavaa tuo orggisvalu.
Ei taitas omat taidot ihan riittää sen tekemiseen, mut onneks on ammattilaisia olemassa... :)
Jos sitä yleensäkin pystyy hitsaan, niin kyllä siihen hitsarikin saattas löytyy.
bytheway Yritän ylipuhuu yhtä suzukikuskii lähtemään Norttiin mukaan. Sen piti tulla sillon dark driving kemuihin, mut homma kaatu sillon laakerivikoihin.
Mukaan vaan.
Nii juu ne laakeriviat ei vissiin ollu Suzukis ;)
Mites Vima niiden kehien poltto. Ootko ehtiny kyseleen?
vimakuus
10.11.2008, 11:44
Joo ei ollu suzukis..
Oikeestaan en oo edes muistanu koko asiaa. Täytyypi kysellä. Oisko sulla jotain mittoja jo tiedos ja onko materiaalilla väliä?
hemmobj40
10.11.2008, 19:41
Kyllä tänään tuli leima BJ:n otteeseen. Katsastus sujui ihan ohjekirjan mukaan, luettelin tehdyt muutokset, ohjaustehostin, levyjarrut, korotus, Renkaat 33*12,5-15 inssikirjasi ylös ja kirjoitti uudet paperit. Savut toyotan moottorista 0,38.
kuis pörö valo asia etenee
Ääh! Pörö on edelleen hieman muistamaton, ilmoittelen sitten kun saan ite jotain lisätietoa.
Jokos muute olli hukkas edellise taikaratsun johonki?
Jos tarkotat kierrejousilla viritettyy evoo ni tuonne navetaan taa se hävis...
No sittehän varmaan luavut siitä edullisesti? :D
No kai siitä luopuakki vois...
Mahtaisko jollakulla olla ideoita RASOR:in ensmäisen kokouksen/pikkujoulujen pitopaikaksi?
Kai yhdistyksen arvolle Vanajanlinna on ihan minimi:):)
Olisko ny sit 13.12 hyvä? Paikka olis keskellä raumaa. Pikaiset sopii,,,, vastaukset tänne ku se pitää varata
Onkos sumpe varannu onnelan rasorin käyttöö illaks? :D
Siis täh! Mä oon taas ulkona ku kuoriämpäri.
Haa Olkku soitti ja pääsin sisälle.
Sauna varattu LA 13.12. klo 18-23
Sitovia ilmottautumisia otetaan vastaan.
vimakuus
13.11.2008, 14:26
Onkos Lyttylään lähtijöillä la aamulla jonkilainen kokoontuminen jossain vähän niinku viimeks?
Eikös E-joelt vois lähtee taas klo 0900 siit ex Esson tontilt mist viimeksikin.
Tulossa vissiin Vima,Sumpe,Olkku,Tenkane ja Mää.
Ehkä myös KAS ja MF .
Entäs Hiluxmiehet ja Suzuki.?
Kuramadot vissiin omia polkuja.
Mites Hemmo,lähdetkö tipua ulkoiluttamaan?
hemmobj40
13.11.2008, 17:18
Pitää ensin totuttaa se näihin rauman teihin niin näkee kestääkö kaikki "viritykset" normaali käyttöä ja vasta sitten mennään metsään.
Onkohan kenenkään autossa vapaita paikkoja? On vähän kalusto vaikeuksia ja saattaa olla että joudun tulemaan paikalle vain maasturia muistuttavalla kulkineella. On kyllä koko tulokin vielä vähän epävarmaa, mut kuitenkin.
PJ:n kanssa oli puhetta että voitais mennä itsenäisyyspäivänä uotilaan ajelemaan, miltäs tuollainen vaikuttaisi?
Miten helvetis MF:llä voi olla kalustovaikeuksia. Vai tarkoittaako toi et ei osaa päättää millä lähtee ;) Eiks sun pitäny lähtee vihreellä vai onks pihal amme? :)
Toi ittepäisyys taitaa mennä jalkamiehenä.
Mahtaisko löytyä dvd laitetta pikku joulu kemuihin????????????????
Mitkäs mahtaa olla tuon kokouspaikan perusvarusteet?
Ainii oliks kivaa????? Ite jouduin loppuviimeeks menemään viel tänään töihin.
Ai kivaako? No JOooooooo. Mut kosmeettisia vaurioita aikas paljon.
Molemmat takakulmat läjässä.
Toinen takalyhty paskana.
Hantin helma sisällä.
Hantin ovi ei mee kunnolla kii.(kattokouru vääntyny) ??
Kuskin ovi sisällä.
Virvelin vaijeri poikki (kiitos kuuluu Sumpelle ;) )
Mun ihan uus kilpi mutkalla :(
Takaperästä kuuluu JUMP JUMP
Muuten ihan jeesreissu. Ompahan jotain tekemistä talveks.
Ai mää vai? no pitää kait kiittää sit puolestani sua ku etu puskin irtos. heh
Ai kivaako? No JOooooooo. Mut kosmeettisia vaurioita aikas paljon.
Molemmat takakulmat läjässä.
Toinen takalyhty paskana.
Hantin helma sisällä.
Hantin ovi ei mee kunnolla kii.(kattokouru vääntyny) ??
Kuskin ovi sisällä.
Virvelin vaijeri poikki (kiitos kuuluu Sumpelle ;) )
Mun ihan uus kilpi mutkalla :(
Takaperästä kuuluu JUMP JUMP
Muuten ihan jeesreissu. Ompahan jotain tekemistä talveks.
Toi hantin sivuovi varmaan johtu sitten taas siitä, kun meikä roikku siitä ikkunasta ulkona niinkuin oikeaoppisen vinssiapinan kuuluukin!! :)
Meinattii Juhon kans kuolla nauruun Mersupan pelastusoperaation loppussa.
Tunti ens vinssataan Mersupaa ylös suosta ilman toivottua tulosta ja Akke vissiin soitti
suoryhmän apuun. Oli koomisen näköstä kun se maastokuvioitu BJ (porttaaleilla?) körötteli paikalle,pysähty kahdeks sekunniks et sai köyden kii ja het pakkia. Mersupa tuli yli kantojen ja juurakkojen niinku tyhjää vaan. Oli aikas koomisen näköistä. On maastoautoja isolla ja pienellä M:llä. ;)
Niin se vähäosaisuus näkyy jopa kuravellissä rypiessä.Mut Mersupan eteneminen siellä lutakossa ei ollut ollenkaan hävettävää.Nyt se kyl haisee aikas ikävästi
Meikäläinen vois tulla sinne saunameisinkeihin, joku vois pistää vaikka YV:nä osotteen misä se o.
Kaverilla rupeis olemaan niva siinä kunnossa et vois tesmata jossakin mettikössä. Koitin raumalle yllyttää mutta ei oo vielä suostunu.
koskas poijjaat meinaatte seuraavaks rymytellä ku vähä olis ToyTOyn kanssa ajatusta tulla kikkailee ankalla ja bläjällä jos noin niinku passaa
Tere koskas rauman suunnalla ajellaan seuraavaksi ?Jos vaikka saatais porin suunnalta ja muualtakin kalustoa liikkeelle.
Onhan se kiva saada vieraita mut ajo alueet on aikas vaatimattomat verrattuna ton lyttylän laajoihin soihin.6.12 on ehkä aikomus.Tulen toytoy hakeen silta tarpeet ku joudan mut ennen ajoja
Juu ei muutaku ittepäisyyspäivänä ajamaan. Joo koitetaan saada silta kuntoon et saada tota aluetta lisää.
Ja jos poijat pitää tallilla hoppua niin saattais olla Patro-Oliokin testauskunnossa.
Pikkasen on muuttunut sekin laitos. Paas Mutarenkula parit fotot esille Olion nykykynnosta.
vimakuus
17.11.2008, 13:40
Oli muuten meikäläisen mersun ylimääräinen "asukas" selvittänyt vielä tiensä Lappiin asti. Kotona vielä yritin pari kertaa nirhata sitä, mutta onnistui livahtamaan karkuun. Noh, katotaa nyt löytääkö tiensä takas kun ajoin mesen piiloon sillävälin kun hiiri oli jahdin jälkeen ojassa. :D
Jos jollain on safarilta kuvia tai videoita, niin pistäkäähän esille.
Aika sitkeä sissi tuo Viman hiiri. Se on vissiin tykästynyt offailuun kun siellä suollakin kävi kattelemas et nouseeko mersupa lutakosta.Tai sit siellä G:ssä asuu koko yhdyskunta runkopalkeissa. ;)
Jokos on kaikki ilmonnu pikkukokousjouluihin? Olis meinaa vähän pöperöö tyrkyllä ni tietäis määrää kuinka paljon tarvii!
Pitäiskö laittaa joku tarkka pv. johon mennes pitäis ilmoittautua?
Jokatapauksessa mie tuun ainakin.
Ilmot joulukuun 1. päivään mennessä! PISTE!!! nih
Ilmot joulukuun 1. päivään mennessä! PISTE!!! nih
PJ,n sana on laki
Sumpe on tajunnu homman ytimen :P
PJ,n sana on lakiPJ http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=631&pictureid=12193http://forums.offipalsta.com/javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:void%280%29;
Onko muut sitten kätyreitä? :D
Ja jos poijat pitää tallilla hoppua niin saattais olla Patro-Oliokin testauskunnossa.
Pikkasen on muuttunut sekin laitos. Paas Mutarenkula parit fotot esille Olion nykykynnosta.
Eiölee! Mut alkuvuodesta sitehkäjos sais testit... Täytyypi muistaa edes ottaa fotoja.
Videota nortista http://www.youtube.com/watch?v=KoTo7mMnvF0
^^Se helkkarin hiiri selvis tostakin!!!^^
tuli aika vähän käytettyä kameraa, seurasin vaan kun bluevani rypisteli patrollia! :)
PRKL kun tuli kutsu 6 pnä ylioppilasjuhliin:mad::mad:
No voi perhana...
Mulla alkaa olla kovat poltteet ajamaan... :P
Niin mullakin, täytyy tulla vaikka tunniksi venyttelemään.
Täytyy yrittää saada vinssi ainakin takavetoseks ni vois testailla sitä mut tuskin joutaa.Ajamaan täytyy kuiteski pääst.Mikäs toi osote on ku tos kassil on ku ei aukee
Mikäs toi osote on ku tos kassil on ku ei aukee
Se on sellainen örkki mikä näyttää kyltissä että mistä ja millä surffaat
edit. tollanen http://www.danasoft.com/sig/KAS112914.jpg
Joo, hyvä et koitat saada vinssin ko mä en näillä näkymin tule vissillisellä autolla...
6. päivä on yllättäen työpäivä.
Mut tulen aamupäiväks testaileen lukkoa jos ehdin vaihtaa akselin alle.
Purettu,putsattu ja niputettu olis jo.
Ja toimii.
Tosin tehdään murikan ulostuloliittimet vielä uusiks hapokkaasta.
Tuleeks Apiaani 4wd:llä??
Mutis vois laittaa kuvia albumiin kun niitä kumminkin räpsit muutamia lyttyläs tai jos et jaksa ni
tuo kamera mulle niin kopioin kuvat.
Eipä taida meikäläinen tulla ankkaa tietyistä syistä kiusaamaan teitin leikkikentälle mutta eipä tie jos hojottimen sais jo tuohon mennessä alle ja metsä kuntoiseksi ku jotenkin tuntuu että tuolloin siellä olis jotain mielenkiintoista näkemistäkin (;
Me on laitettu jo valmiiks kamerat lataukseen. Kares pistää hopihopia ja panee suzukin kuntoon.
Eipä taida meikäläinen tulla ankkaa tietyistä syistä kiusaamaan teitin leikkikentälle mutta eipä tie jos hojottimen sais jo tuohon mennessä alle ja metsä kuntoiseksi ku jotenkin tuntuu että tuolloin siellä olis jotain mielenkiintoista näkemistäkin (;
Sua alkaa vaan harmittaa et mil helvetin nössökuskil mä tonkin möin...
Täytyy varmaa hepata siittä kaasu pedaali pohjaan kiinni valmiiks ennen ku tuut hakee (;
Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?
Pörönyypi
21.11.2008, 12:29
Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?
Taitaa muuttaa.......
Mietin tos et jos uusi omistaja ton ankan maalais vaaleanpunaiseksi, niin sitten hän se olis posankka :D
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:tC57pNSuFH4OWM:http://kuvasin.files.wordpress.com/2008/01/turku_180.jpg
taitaa ankka jäädä talvehdittuaankin vielä raumalle mutta on muuten sitten semmone juttu että jos vaaleen punaseks aiotaan maalata niin saattaapi jäädä myymäti (;
Empä usko ett sitä mitään maalata, kun keltainen on kuulemma kevyt väri. :D
Jep jep ,mää lähen ny hekeen siihen oikeen kunnon suopyöriä että saatte huomen kärrille sen...
Ei apjaani tuu 4wd:llä, nyt ois vielä r2reen hoojii lainassa, mut se on siihen mennessä jo palautettu. Eli takapotkulla tullaan taas.