tonnisata
23.04.2007, 20:45
Kun varmaankin tuota paheron konetta jossain välissä sepitettävä, niin ko moottoria ennen ronkkimattomana oisi muutama asia mitä aattelin kysellä.
Tasapaino akselista 2.3 td moottorissa , Onko totta että hinhan voi/kannattaa jättää pois ? Sehän kuulemani mukaan on yksi syypää konerikkoon mitä on sattunut joissaintapauksissa. Mitä pitää tehdä muuta, jos sen jättää pois , ja voisi jättää - eli kokonisuudessaan- miten homma hoituu ?
Joitakin moottoreita, tai autoja on myynnissä- samoin kuin itelläni nyt varaosa koneena on "savuttava" kone. Mikä tavallisin syy on kun Pajeron pannu savuttamaan alkaa- joku tyyppivika , mitä hajoaa tai kuluu ?
Jotain erikoista huomioitavaa kun kokoaa ko konetta, vai ihan samat perus asiat kuin muissakin ?
Mistäs löytää osat edullisimmin, yllättäen männänrenkaat reilun satasen , Toyotaankin jopa halvemmat ? En ole vielä availlut enempää kumpaakaan mottia, joten tietoa ei vielä ole mitä kaikkea tarvii...
tuntuuko että onnistuu ?
Tasapaino akselista 2.3 td moottorissa , Onko totta että hinhan voi/kannattaa jättää pois ? Sehän kuulemani mukaan on yksi syypää konerikkoon mitä on sattunut joissaintapauksissa. Mitä pitää tehdä muuta, jos sen jättää pois , ja voisi jättää - eli kokonisuudessaan- miten homma hoituu ?
Joitakin moottoreita, tai autoja on myynnissä- samoin kuin itelläni nyt varaosa koneena on "savuttava" kone. Mikä tavallisin syy on kun Pajeron pannu savuttamaan alkaa- joku tyyppivika , mitä hajoaa tai kuluu ?
Jotain erikoista huomioitavaa kun kokoaa ko konetta, vai ihan samat perus asiat kuin muissakin ?
Mistäs löytää osat edullisimmin, yllättäen männänrenkaat reilun satasen , Toyotaankin jopa halvemmat ? En ole vielä availlut enempää kumpaakaan mottia, joten tietoa ei vielä ole mitä kaikkea tarvii...
tuntuuko että onnistuu ?