View Full Version : Susukin valot
Susugozilla
10.04.2007, 15:50
Aattelin kysästä,enenkö puran,että saakos tuohon sj410n uusia umpioita mistä? Tai siis ompioitahan on kaupat väärällään,mutta onko kiinnityksessä otettava huomion jotain erityistä?
Kyllä susuki auralla o mahottoman hyvä,voittaa kolaamisen
Tere !
Edelliseen ostin Motonetistä kirkkaalla lasilla olevat yleismallin umpiot ilman parkkeja ....valoteho parani huomattavasti eikä olleet hinnankiroissa !
Nyt en vaan muista hintaa ....
Suikassahan on umpiontakana oleva "maasto" kokonaan peltiä , joten siihen saa lähes mitä tahansa kiinni . Nämä motonetin umpiot sopivat suoraan paikoilleen ( muistaakseni ) .
Note! This message was posted anonymously!
Omassa VW Golffin umpiot oisko ollu 10€ kipale. Helpot asentaa.
Toi ed. olin minä !!!
Tälläset oli mulla :
H4-Umpiopari 7"-pyöreä FF-heij 48-5722 33.50 € ( hinnat noussu , muistaakseni oli 28 € syksyllä )
Pitäisi kanssa joskus saada hankittua uudet umpiot autoon, alkaa olemaan vanhojen heijastinpinnat aika mattapintaisia. Biltema:ssa kerran hypistelin sopivan kokoisia yleismallin umpioita ja kiinnitys näytti sopivalta suikkaan. Ihan varma en kuitenkaan ole.
Tumpula Racing Team
Motonetistä laitoin tuollaiset ->
SJ/Samurai H4-umpio Ø7" ilman parkkia. . . . . . . . . . . 48-5141 11.50 ???
Ja heittämällä menee paikalle.
quote:
Toi toka olin minä !!!
Tälläset oli mulla :
H4-Umpiopari 7"-pyöreä FF-heij 48-5722 33.50 € ( hinnat noussu , muistaakseni oli 28 € syksyllä )
Joo motonetin umpiot menee heittämällä eikä maksa kuin jotain alle 30 pari. meinaan sj410:n. valo teho paranee huimasti hehkulampusta h4 halogeeniin.
Motonetista syksyllä ostin Siriuksen kirkaslasiset umpiot parkeilla, ja muistaakseni kustansi noin 27€, ja meni heittämällä paikalleen.
Susugozilla
10.04.2007, 20:45
quote:
Motonetistä laitoin tuollaiset ->
SJ/Samurai H4-umpio Ø7" ilman parkkia. . . . . . . . . . . 48-5141 11.50 ???
Ja heittämällä menee paikalle.
Kiitos kaikille tiedoista! Pittääpä käyä Motonetissa. Se leviää kuulemma tänne Kuopioonkin.On osa boman grouppia nykyään,kuulemma
Kyllä susuki auralla o mahottoman hyvä,voittaa kolaamisen
Yleismallin 7" H4 sopii heittämällä. Ostin tavallisesta autotarvikeliikkeestä, 15e/kpl. Ja noi oli parkilliset, ei tarvi sitte mettäs murehtia ylimääräisten parkkivalojen ehjänä pysymättömyyttä..
Sopii nuo motonetin h4 umpiot, mutta itsellä oli ainakin vanhassa suikassa nuo umpion kehykset millä lamppu tulee kiinni etulokarin peltiin niin rapeat että on joutunut hommaamaan uudet.