PDA

View Full Version : LJ korin nostaminen rungosta


hirvi
05.04.2007, 13:58
elikkä ne jotka on nostellut LJ korin pois rungon päältä mitä pitäis huomioida?? kertokaa niksit niin ei tarvitse tehdä samoja "virheitä":)
rungon hiekkapuhallus olisi tiedossa ja takajousikuppien/poikittasitukien vaihto. Jousikupit ja poikkipalkit (putket) ovat sen näköiset kuin olisivat maanneet vuosia merenpohjassa... 5 millin vuosirenkaita voi ruuvarilla meislata pois ja jälki on ikävää katsottavaa

offroadjouni
05.04.2007, 21:07
Eipä siinä niin ihmeellistä ole. Polttoaineputket on vähän hankalat kun ne on kiinni välillä korissa ja välillä rungossa. Vaihdekepit saattaa jumittaa ylös nostaessa - ne voi ottaa irti laatikoista jos ei muuten onnistu. Alipaineletkut, sähköjohdot ja jarruputket täytyy muistaa myös irroittaa.

/* Life Begins at 35" */

Laakiaasi
05.04.2007, 21:48
tankilta lähtevät PA- letkut irti, keulalta kun purkaa etusiivet sun muut retaleet pois ni helpottaa kummast eikä ole iso vaiva,
käkkä vaijeri irti, nopeusmittari irti lootast. jarrut pääsylinteri irti tehostajasta ja putket irti tulipellistä jne. eli jääpi kokonaisuudessaan "runkoon kiinni", helpottaa kummast kasaamist ku ei tarvi alkaa ilmailee jarrui, kytkimen työsylinteriirti lootast. Rattiakseli veks . alipaine pumpult alipaineletkut pois + muut konee sähkö piuhat, ei kai siin muut. Tuol mun profiilis on kuvii tollasest irrotus rojektist jos kinnostaa ja joku vois vaik laittaa näkyviinkiin jos osaa, itse en

03.04.2008, 14:23
Onko asiantuntijoilla tietoa paljonko mahtaa painaa LJ:n pelkkä kori, eli ilman ovia ja konepeltiä? Niin ja ilman etulokareita, jos ne nätisti lähtee irti...

Suurinpiirtein paino riittäis.



Note! This message was posted anonymously!

03.04.2008, 20:21
Yli 100kg? Alle 300kg???

Note! This message was posted anonymously!