PDA

View Full Version : M : Suzuki SJ410 osia

Heguli
14.03.2007, 09:04
Myytävänä olisi SJ410 osaa vuosimallin 1983 autosta:

- Kytkin (täydellinen, lähes uusi) 60 e
- Täydellinen virranjakaja + puola + tulpanjohdot. Toimivasta autosta 35 e
- Puhaltimen ropeli ja siihen se muovinen ”imusuppilo” 15 e
- Apukuskin penkin alusta, siis se taittuva systeemi. Maalattu, kuin uusi 5 e
- Ohjauksen simpukka ja akseli 30 e
- Lumiketjut renkaalle 235/75-15, tukevat ja vähän möyrityt 50 e

Muutakin pienempää tilpehööriä on nurkissa lojumassa, kannatta kysellä. Osat Suomusjärvellä, laitan tarvittaessa postiin. Yhteystiedot löytyy profiilista.

Tumpula Racing Team

lapikas
14.03.2007, 22:04
onko ehjiä kartaanin ristikko niveliä? kaverin puolesta kyselen.

tämmöstä tänään.

Heguli
15.03.2007, 10:06
quote:
onko ehjiä kartaanin ristikko niveliä? kaverin puolesta kyselen.

Kaksi Motonet:n uutta löytyy. Hinta vaikka 10 e/kappale + postikulut.

KARDAANIN RISTINIVEL SUZUKI SJ410/SJ413/SAMURAI
SJ410/Samurai 82--92. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18-4046 13.12

Tumpula Racing Team

lapikas
15.03.2007, 21:08
nivel oliki ehjä mutta rikki oliki kartaanin pää! "kardaanin turpa" onko semmosta? tai koko etu kardaania?

tämmöstä tänään.

Heguli
16.03.2007, 10:47
quote:
nivel oliki ehjä mutta rikki oliki kartaanin pää! "kardaanin turpa" onko semmosta? tai koko etu kardaania?

Ylimääräistä etukardaania ei löydy eikä valitettavasti siihen osiakaan. Kyseleppä nimimerkiltä Sakari65, pitäisi löytyä.

Tumpula Racing Team

Rainy
16.03.2007, 16:54
quote:

Muutakin pienempää tilpehööriä on nurkissa lojumassa, kannatta kysellä. Osat Suomusjärvellä, laitan tarvittaessa postiin. Yhteystiedot löytyy profiilista.

Tumpula Racing Team

Oisko bensatankin korkkia..... ne kun näköjään mulla putoilee pitkin metsiä rymytessä.

"....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..."

Heguli
18.03.2007, 16:12
quote:
Oisko bensatankin korkkia..... ne kun näköjään mulla putoilee pitkin metsiä rymytessä.

Yleismallinen löytyy mutta halvemmalla saat lähimmältä huoltikselta. Postimaksu meinaan....

Tumpula Racing Team

Heguli
21.03.2007, 15:03
up

Tumpula Racing Team

Rainy
21.03.2007, 19:21
quote:
quote:

Yleismallinen löytyy mutta halvemmalla saat lähimmältä huoltikselta. Postimaksu meinaan....

Tumpula Racing Team

Eipä ollu paikallisilla... tarvii varmaan laittaa lapset asialle ku asuvat kaupungeissa :)
Toisaalta pääseepä pitemmälle tankillisella ku loiventaa hiukkasen sadevedellä bentzaa :)

"....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..."

Heguli
21.03.2007, 19:37
Tänään poikkesin Motonet:ssä ja osui silmään pensatankin korkki, sellainen lukoton yleismalli. Oliskos maksanut alle 2 eskoa. Ja lukollinen metallinen korkki taisi olla 4,80 e. Olisko sulla Motonet:iä (tai Biltemaa) lähellä ?

Tumpula Racing Team