View Full Version : kerro mikä vituttaa
Sivua :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[
16]
17
18
19
20
Naapurin touhut alkaa kyrsiä, milläs tollaseen savustukseen sais puututtua?
Mahdollisimman vittumaisin tapa kiitos.
Polttais sit koko mökin kerralla et loppuis toi kiusanteko, vähänväliä jotain prääsyä ja aina tuulee meillepäin..
Ei muuten mitään mutta Juho luulee että meidän talo palaa kun koko kämppä lemuaa vaikka ilmanvaihto on olevinaan kiinni! Vitun paskahuussi, kun ei räppänöitä saa kokonaan kiinni..
Onko siinä vesistöä lähellä, josta olisi hyvä tehokkaalla pumpulla ja sopivallla letkustolla pumpata hieman sammutusvettä päälle. Selitykseksi toiminnalle voisi sanoa, jotta luulin että teillä on joku hökkeli tulessa siinä :D
Tuukka Impala
24.06.2011, 21:11
VITTU! Lande-Cruiserista löytyy aina vaan jatkuvasti lisää vikoja :mad: Tänään tuli huomattua et taka-akseli ei menny lukkoon. Onkohan se vaijeri vaan venyny, toivottavasti ei mitään isompaa vikaa olis.....
eikä se näin ollen sit noussu mettän keskellä olevasta montusta ylös omin avuin, tartti vetää raktorilla.....
uskollisen sotaratsu mondeon laatikko antautui suurempien voimien edessä.. :mad::mad:
ja maanantaina en ajatellut kävellä töihin :eek:
irti revennyt varpaan kynsi :mad::mad::mad::mad::eek:
ja on muuten prkl kipee..:mad:
Joka kerta laskun tullessa tuntuu toi Läjän liikennevakuutus vähän tyyriiltä.
Nollabonuksin se näyttäisi olevan 795e/vuosi.
Mä sainkin tän asian hoidettua kuntoon.
Vaihtamalla yhtiötä Pohjantähdestä If:iin muuttui LJ:n liikennevakuutuksen hinta aika rajusti.
Nollabonuksin Pohjantähdessä 795e ja If:ssä 307e :D
Racingrabbit
02.07.2011, 09:58
HELTEET!!!!
Kaksi viikkoa lomasta meni pilalle helteiden takia,kun ei pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan olohuoneen kattotuulettimen alla tuskissaan.
Kuuma ei sovi minun kropalleni,ennemmin otan vaikka samat asteet miinusmerkkisenä.
Ja kuuman mukana tulleet paarmat,kärpäset ja muut pörriäiset,jotka koko ajan syömässä ja silmiin tunkemassa!
Onneksi pääsee maanantaina takaisin töihin ilmastoituun toimistoon.
Rolpatti
02.07.2011, 10:47
Pumppu reistaa taas.. 1kk sairaslomaa mutta kun ei saa tehdä mitään..
hermot ihan loppu!
Offipiru
02.07.2011, 13:14
HELTEET!!!!
Kaksi viikkoa lomasta meni pilalle helteiden takia,kun ei pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan olohuoneen kattotuulettimen alla tuskissaan.
Kuuma ei sovi minun kropalleni,ennemmin otan vaikka samat asteet miinusmerkkisenä.
Ja kuuman mukana tulleet paarmat,kärpäset ja muut pörriäiset,jotka koko ajan syömässä ja silmiin tunkemassa!
Elä perkule manaa pakkasia meille kesästä nauttiville, tosin olosuhteiden pakosta tämän viestin kirjoitan kylmällä huutavan lämpöpumpun alta... Ja takas helteesee!
Heikki L
02.07.2011, 17:36
HELTEET!!!!
hanki ilpi talliin ja taloon, meillä talossa 22 ja tallissa 20:)
Racingrabbit
02.07.2011, 19:14
hanki ilpi talliin ja taloon, meillä talossa 22 ja tallissa 20:)
Eipä oikein viittisi hommata pelkän jäähdytyksen takia,kun halpa lämmitystapa on ennestään jo hallinnassa (omalla puulla)
HELTEET!!!!
Olin perjantaina koko päivän sisu-verstaalla hommissa. Ulkona oli 28 astetta, sitten tuli ukkoskuuro, ja todella sub trooppinen keli. Ilman kosteus jotain sademetsän luokkaa. :eek: Hiukan tuli ulkona hiki, kun myllytin moottorin osista maalia ja ruostetta pois.
Sisällä tallissa paksun tiilen ja betonin sisässä, kuiva keli ja 17 astetta. Pidin ovet kiinni, ettei lämpö tule sisälle. :D Ei tarvetta viilennys koneille.
Helteet ja toi perkeleen ilmalämpöpumppu.
Entinen omistaja laittanut tommosen joskus ja itte en talvella käytä kun ilmaisella puullakin lämpee ja nyt ko olis sitte jotai käyttöä ni eihän toi saatanan romu mitään kylmää lykkää..
Helteet ja toi perkeleen ilmalämpöpumppu.
Entinen omistaja laittanut tommosen joskus ja itte en talvella käytä kun ilmaisella puullakin lämpee ja nyt ko olis sitte jotai käyttöä ni eihän toi saatanan romu mitään kylmää lykkää..
Onko Ultimate?
Niillä ei meinaan oo mitn virkaa!
Ei ku sanyo... hevonvitunvehkeit kaikki :(
Ei ku sanyo... hevonvitunvehkeit kaikki :(
Vaikuttais siltä että siit olis kylmäaineet hukkateillä, tai sit ei oo suodattimia putsattu. Paas tarkistaen neet suodattimet, ei oo paha homma kun peset vedellä neet puhtaax.
Kyl Sanyo on hyvä merkki.
Racingrabbit
03.07.2011, 06:32
Ja näihin helteisiin liittyvät ukkoset!
Tunti sitten jysäytti talon viereen ja pikaisen kiertämisen saldoa: 3xpääsulake,2x sähköpaimen,ja lisää varmaan löytyy kunhan pääsee uudestaan rakennukset kiertämään.
Muut elukat onneksi ok,mutta koirat aivan paniikissa
Onko Ultimate?
Niillä ei meinaan oo mitn virkaa!
Perustele?
Mulla on yläkerran viilennyskäytössä ultimate 13 ja verstaan lämmityksessä samanlainen+ ultimaten myymä chofu alakerrassa lämmityskäytössä.
Mökillä myöskin ultimate 13 kesäkäytössä.
Kaikki on toiminut moitteetta. Hyötysuhde on hyvä ja kun itse asentaa on todella edullinen!
Janne1986
03.07.2011, 09:10
Vaikuttais siltä että siit olis kylmäaineet hukkateillä, tai sit ei oo suodattimia putsattu. Paas tarkistaen neet suodattimet, ei oo paha homma kun peset vedellä neet puhtaax.
Kyl Sanyo on hyvä merkki.
Itsellä kanssa sanyo ja hyvin pelaa.
Älä pese niitä vedellä. Ovat ainakin mulla jotain "paperia".
Kaverilla kävi silleen että suodatin meni vedestä muussiks.
Itse olen imurilla putsannut aina.
Tunti sitten jysäytti talon viereen ja pikaisen kiertämisen saldoa: 3xpääsulake,2x sähköpaimen,ja lisää varmaan löytyy kunhan pääsee uudestaan rakennukset kiertämään.
Isä asustelee Ikaalisissa ja siellä kanssa ukkostanut ihan pirusti. Nyt tietoliikenneyhteydet mökille poissa pelistä, olisko ukkonen hajottanut jotain.
Heräsin tänä aamuna 6.40 ukkosen jyrinään, nypin tietokoneen ja telkkarin pois seinästä. Vettäkin tuli aika reippaasti. Menin uudestaan maate, ja sitten olikin jo rauhallista.
Racingrabbit
03.07.2011, 09:47
Meillä meni viime kesänä modeemi paskaksi.Nykyään on mokkulayhteys,niin ei tule läpi ainakaan sitä kautta.Samalla pamauksella hävisi hevosaitauksen aitanauhasta metallisäikeet 50 metrin matkalta.
Sisällä ollut elektroniikka (tietokoneet,stereot,televisiot oheislaitteineen) on suojattu Belkinin ylijännitesuojilla ja ne taisi pelastaa tällä kertaa täystuholta.Vaikka pääsulakkeet oli palaneet,niin ylijännitesuojat napsui silti salaman iskiessä toisen kerran noin sadan metrin päähän talosta.
Veikkaisin että ulkovalaistuksen hämäräkytkimet on myös entiset,mutta niitä pääsee kokeilemaan vasta kun kytkeytyvät päälle hämärän tullessa.
Paimenpojissa on ukkossuojat aitalangan puolella,mutta tällä kertaa tälli tuli sähköverkon puolelta.Pitää varmaan hommata vielä pari ylijännitesuojaa lisää,ja pistää uudet paimenpojat niiden perään.
Onneksi sun ei tartte kutsua sähkömiestä paikalle...
Täytyy käydä verstaalla katsomassa, että onko siellä kaikki ok. Nyt siellä ei ole mitään herkkiä laitteita, mutta on joskus ukkonen rikkonut smirkelistä moottorin.
Vituttaa vitusti laitella taas isäukon renaultia. Kyl noi uudet autot on hienoja, 2004 mallinen diesel, ajettu alle 200tkm ja oon vaihtanu turbon, yhen suuttimen ja samalla 2 pakoventtiiliä jotka suli + seetien koneistus. Nyt sitten laturin hihnan kiristin paskana.
Sanoinkin äijälle että oli sitten vika kerta kun teen siihen mitään, hukatkoon mokoman pois ja ostaa jonkun oikeen auton. Itellä oli 4 vuotta käyttiksenä 2l kettarikoneinen sierra, ajettu 400tkm eikä vieny ees öljyä, kertaakaan ei jättäny tielle eikä tarvinnu kun öljyt vaihtaa ja jotain kulutusosaa.
Itsellä kanssa sanyo ja hyvin pelaa.
Älä pese niitä vedellä. Ovat ainakin mulla jotain "paperia".
Kaverilla kävi silleen että suodatin meni vedestä muussiks.
Itse olen imurilla putsannut aina.
Mulla on Haier merkkisessä pumpussa muoviverkkoa. Panasonic:in pumpuissa on myös joissakin muoviverkkoa.
Perustele?
Mulla on yläkerran viilennyskäytössä ultimate 13 ja verstaan lämmityksessä samanlainen+ ultimaten myymä chofu alakerrassa lämmityskäytössä.
Mökillä myöskin ultimate 13 kesäkäytössä.
Kaikki on toiminut moitteetta. Hyötysuhde on hyvä ja kun itse asentaa on todella edullinen!
Noh, en myy, enkä asenna Ilpo:ja, mutta oon vaan huomannu et eivät oo läheskään samalla tasolla kun muut. Sähköö vievät huomattavasti enemmän, ja heikkotehoisempia ovat. Tosin, ajaa jotkut Ladalla, ja Scaniallakin, vaikka olis autojakin tarjolla... ;) :D
Mulla on Haier merkkisessä pumpussa muoviverkkoa. Panasonic:in pumpuissa on myös joissakin muoviverkkoa.
Ostakee Hitachi, siinä on automaattinen puhdistustoiminto :D:D
Niin ja ketuttaa vähän, kun oikea käsi on turvoksissa ja syy on osin tuntematon. Onneksi tiistaina on varattu uudemman kerran aika lääkärille.
Noh, en myy, enkä asenna Ilpo:ja, mutta oon vaan huomannu et eivät oo läheskään samalla tasolla kun muut. Sähköö vievät huomattavasti enemmän, ja heikkotehoisempia ovat. Tosin, ajaa jotkut Ladalla, ja Scaniallakin, vaikka olis autojakin tarjolla... ;) :D
Jaa. Mulla on pari kappaletta noita Ultimaten Premier inverter 10 pumppuja, toinen tallissa ja toinen talossa. Sähköä on menny talon pumpussa 29.5-3.7 välisenä aikana tasan 46 kwh. Sisällä varsin miellyttävä lämpötila verrattuna ulkoilmaan, eli 22-23 astetta. Eikä ainakaan toi pumppu joudu näin pienessä talossa (n. 90neliötä) koville, 30 asteen helteillä käy pienimmillä teholla.Eikä pidä meteliä. Ja tallinkin saa tarvittaessa mukavan viileäksi hetkessä, ilmatilavuutta reilu 200 kuutioita, ja hyvin lämmittää talvella. Tallin lämmityskulut puolittu, ennen lämmitettiin suorasähköllä lattiaa. Laadusta en tiiä, hyvin on toiminu toistaseks, eikä oikeestaan edes kiinnosta niin kauan kun on täystakuu (2 vuotta, kompura 5vuotta).
Kysyin tarjousta Mitsun pumpuista, hintaa olis ollu karvan alta 4k€ asennettuna. Pakko olla helvetin hyviä tohon rahaan,sähköä ei kyllä voi enää mennä ollenkaan. Ultimatet jäi maksamaan 1400€ itse asentaen, aikaa meni ensikertalaiselta yht. n. 10tuntia, laatikko Karhua ja pullo Jallua. Mutta vittuako näistä väittelemään kun kerran tiedät selvästi paremmin...
Jaa. Mulla on pari kappaletta noita Ultimaten Premier inverter 10 pumppuja, toinen tallissa ja toinen talossa. Sähköä on menny talon pumpussa 29.5-3.7 välisenä aikana tasan 46 kwh. Sisällä varsin miellyttävä lämpötila verrattuna ulkoilmaan, eli 22-23 astetta. Eikä ainakaan toi pumppu joudu näin pienessä talossa (n. 90neliötä) koville, 30 asteen helteillä käy pienimmillä teholla.Eikä pidä meteliä. Ja tallinkin saa tarvittaessa mukavan viileäksi hetkessä, ilmatilavuutta reilu 200 kuutioita, ja hyvin lämmittää talvella. Tallin lämmityskulut puolittu, ennen lämmitettiin suorasähköllä lattiaa. Laadusta en tiiä, hyvin on toiminu toistaseks, eikä oikeestaan edes kiinnosta niin kauan kun on täystakuu (2 vuotta, kompura 5vuotta).
Kysyin tarjousta Mitsun pumpuista, hintaa olis ollu karvan alta 4k€ asennettuna. Pakko olla helvetin hyviä tohon rahaan,sähköä ei kyllä voi enää mennä ollenkaan. Ultimatet jäi maksamaan 1400€ itse asentaen, aikaa meni ensikertalaiselta yht. n. 10tuntia, laatikko Karhua ja pullo Jallua. Mutta vittuako näistä väittelemään kun kerran tiedät selvästi paremmin...
Tais osua arkaan paikkaan... ;) :D
Kaikkihan omia kamojaan kehuu, ja naapurin kamoja haukkuu, mut jokainen saa jäähdyttää kämppäänsä vaikka jääkaapilla, jos siitä saa mielensä hyväksi, ja punaiseen jäsenkirjaan muumi-leiman... ;) :D
Ja pieni lisäys: Ite oon minä noot omatkin pumput asentanu, ja edelliseen kämppäänkin parit kappaleet, ei voi tehä myös ite asennuksen muihin merkkeihin kun "Ultimaattiseen gämplääjään"!
Voi herranlettas sentään, ei mua kosketa millään lailla mitä sä oon niistä Ultimaten paskoista mieltä:D. Enkä todellakaan välitä jos sä et niitä arvosta. Olisko mun nyt pitäny loukkaantua ja itkeä itseni uneen?
En mä omasta mielestäni mitään sen erityisemmin kehunu enkä haukkunu, kerroin vaan miten ne mulla on toiminu ja mitä se lysti maksaa. Vai valehteleeko mun energiankulutusmittarini? Totta vitussa kalliimmat merkkipumput on parempia, pakko ollakkin jos hintakin on ihan toista kuin noissa kiinalaisissa. Ei kai kukaan muuta ole väittänytkään? Ite totesin että Mitsun pumppuja ei tule vaikka ne varmasti hyviä olisikin. Hinta oli senverta kova. Kerroppa nyt sitten mihin pumppuun kannattais laittaa pelimerkit kiinni, missä on paras hinta-laatusuhde? Olis yx pumppu vielä tarkotus hankkia... Etten nyt sitten taas tule kusetetuksi, mä toimin jo nyt varoittavana esimerkkinä muille pumpun ostoa suunnitteleville...:D
BJ-40/76
03.07.2011, 23:10
Homma nyt leves väärään topikiin (miksi hyvä olla), mutta en malta olla kommentoimatta: Noita kaikkien parjaamia ultimaten 13 peruspumppuja
sekä talossa ja tallissa.
Ja isäni antoi tulikomennon, että minun lapsuudenkotiin pitää saada viilennystä! (muutama vuosi sitten autossa ei ollut ilmastointia, mutta nyt tärkein?)
Ja nyt helteessä en ala parittelemaan pilkun kanssa (kirjotan tätä ultimate 13 kuivaamassa ilmassa, tilattu lämpötila 19c)
Oletetaan että tuo ultimate on 2x sähkönsyöppö parempiin verrattuna:eek::
siis (Hihasta) normaali omakotitalo vaatii 2 kw lämpötehoa syyspäivänä, ulkona
+5c.
Tuolla 2 kw jäähdytysteholla siis k.o koju saadaan jäähtymään teoreettisesti
15c. mutta todellisuus on jopa parempi; kosteutta saadaan alaspäin paljon, ja
lämpötilaakin monta astetta.
Nii-n, tuon huonon pumpun käyttökustannus on noin 1 kwh- siis tehot tapissa noin 0,1 euroa tunnissa:D
Ja käyttöunnit vois olla 200 h,/kesä, niin tuo sähkönkulutus 0lis n.20/euroa
Paremmalla pumpulla pääsis halvemmalla:mad:
Ja en osallistu noihin asennus talkoisiin:confused:
Vituttaa pieleen menneet tekniikkakaupat. Nyt sit taas ei mitään ideaa mistä ja mitä.
NewJuhani
04.07.2011, 11:14
Sipoonlahden sillalla, työmaan kohdalla on ohituskielto, silti aina joku mulk.. pyrkii rinnalle.
Eikä ihme kun poliisitkin yrittivät kiilata bussia ahtaimmasa sikaanissa. Mistähän toi sikaosasto nykyään rekrytoidaan.
Samassa paikassa koppavatlakit antoi eräälle säiliö-autokuskille varoituksen kun oli kuulemma ajanut holtittomasti.
Henkilöautokuskissa ei mitään vikaa oli vetänyt satasta rinnalle ja peilit irtosi.
Eikai siinä mitään mut kun olis 50km/h rajoitus ja ohituskielto.
Sipoonlahden sillalla, työmaan kohdalla on ohituskielto, silti aina joku mulk.. pyrkii rinnalle.
Eikä ihme kun poliisitkin yrittivät kiilata bussia ahtaimmasa sikaanissa. Mistähän toi sikaosasto nykyään rekrytoidaan.
Samassa paikassa koppavatlakit antoi eräälle säiliö-autokuskille varoituksen kun oli kuulemma ajanut holtittomasti.
Henkilöautokuskissa ei mitään vikaa oli vetänyt satasta rinnalle ja peilit irtosi.
Eikai siinä mitään mut kun olis 50km/h rajoitus ja ohituskielto.
Mua vituttaa samassa kohdassa ne spedet jotka ei päästä ohi...
NewJuhani
04.07.2011, 11:41
Jatkossakin ajat siellä takana.
Onhan se ikävää jos ei pääse ohi kuin viidenkympin alueella.
Ukkos myräkät.
Lähdettiin eilen kiireellä mökiltä pois ukkosen alta, isolla tiellä kaatui 3 puuta eteen. Vettä tuli vaakatasossa, onneksi oli kirves autossa. Kivaa kuitenkin oli kun yleisöä riitti, toistakymmentä autoa eikä kukaan auttanut kun meidän perhe.
Velipojan parempi puolisko oli vielä kysynyt että eikö ne puut pitäisi karsia ja siirtää pois pientareelta..
Dethlock
04.07.2011, 12:51
Oma toimintakyvyttömyys.
Pitäisi saada Jeepin kuskinpuoleisen vetarin nivel korjattua. Uusi ristikko on hankittuna vaan kun oikeasta käpälästä peukalosta jänne poikki niin milläs teet?
Merkkihuolto huutaa älyttömiä hintoja ko duunista.
Kännykän (Sonim) kalenterissa on viikon heitto, perkele. Luulin että pääsen jo ens viikolla kesälomalle. Eikun viikko vielä lisää... :mad:
nonni nii ekaks hajos ruohotrimmeri no ostin uuden tilalle niin
eilen teki ajoleikkuri tenän ajosta sammutin ja 1/2 tunnin päästä ei lähteny käyntiin enään
oli ku ois kone menny jumiin pyörähti startilla 1/4 kierroksen ja sit löi takasi
tänään lähti käyntiin kauheen öljysavun saattelemana
mikä v...u voi tulla koneeseen tollalailla yht äkkiä
koneessa uudet öljyt eikä eilen ajoa ku noin 1 tunti
kone suht uus mut takuuhan on jo ummessa
tunteeko kukaan murray 110/96 koneita?
pahapaimen
04.07.2011, 21:28
Pisti pikkasen vituttamaan kun kaikesta kivusta ja särystä huolimatta päätin jatkaa Rangen laittoa ja nostin koria pois rungolta niin eikö perkele pettäny nostovehkeet just kun oli ylimmässä asennossa. Se tuli nyt sitten keulan pelteihin lisää laitettavaa:mad::mad:
Offipiru
05.07.2011, 08:18
2kk kortti hyllyllä ku ajaa maaseudulla ylinopeutta vähän mutkanen tie OK mutta tasan 2 autoo tuli vastaa, ekassa oli jotai jännää teknoloogiaa ja tokassa vekkuleita vilkkuvaloja maskin takana. PERKELE. Eilen tuli sitte uutiset postissa että jee! kiitti vaa. Eikä oo ees varaa ryypystellä koko aikaa.
Stiga:n ruohonleikkuri.
Kun pieni osa hajoaa, niin joutuu hankkimaan hirmuisen paketin varaosia, kun yksittäin ei osia myydä. Perkele. Ja hinnoittelu on tietysti kohdillaan.
Ja kun menee alan liikkeeseen kysymään varaosia, niin vastaus on aina: "tilaamalla saadaan viikossa". Perkele. Eikö missään ole enään mitään hyllyssä, miksi kaikki pitää aina tilata.
Stiga:n ruohonleikkuri.
Kun pieni osa hajoaa, niin joutuu hankkimaan hirmuisen paketin varaosia, kun yksittäin ei osia myydä. Perkele. Ja hinnoittelu on tietysti kohdillaan.
Ja kun menee alan liikkeeseen kysymään varaosia, niin vastaus on aina: "tilaamalla saadaan viikossa". Perkele. Eikö missään ole enään mitään hyllyssä, miksi kaikki pitää aina tilata.
Stigaan kannattaa tilata varaosia valmiiksi. Tosin varaosan tultua jollain toisella asiakkaalla oli kiireempi ja huollosta soittivat jotta saako myydä osan ja tilataan sitten toinen tilalle.
:D Mikäs siinä eikä ole edes hra Murphy hokannu vielä.
Sotaratsu...
Matkis toi hianosti jotain tarpeellista, ja ku sitten rupee valmistelemaan vaihtoja, niin paikat vieressä hajoavat käsiin...
pjrkl, kohta **** sitä....
Offipiru
06.07.2011, 08:41
Leekopalikkaa särkee niii perkeleesti että ei kärsi ees korvaan koskea..
Stigaan kannattaa tilata varaosia valmiiksi. Tosin varaosan tultua jollain toisella asiakkaalla oli kiireempi ja huollosta soittivat jotta saako myydä osan ja tilataan sitten toinen tilalle.
:D Mikäs siinä eikä ole edes hra Murphy hokannu vielä.
Varmaan pitäisi tilata liikkeeseen kaikki mahdolliset osat varastoon. Toisaalta eilen meni 50 eskoa osiin ja kyseessä on siis n. 5 vuotta vanha Stiga:n perusruohonleikkuri. Eilisessä lehdessä oli mainos samannäköisestä leikkurista (vihreä koppa, merkkiä en muista) ja sen hinta oli 149 e. Eli eipä noita hirveästi kannata ylläpitää, kun hinnat on tällaiset. Näemmä noilla varaosilla otetaan ne katteet.
Toisaalta hyvin yksinkertaisia koneitahan noi on, helppo pitää kunnossa.
Tirkmacine
07.07.2011, 12:05
Muija tulee hoomona kotio,poikamies elämä koht takana päin !!:mad:
jäin tänään käsisärkyjen takia sairaslomalle (n,2h unet ei riitä) ja tj kertoi että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin purkaa mun työsopimus :eek: :mad:
jäin tänään käsisärkyjen takia sairaslomalle (n,2h unet ei riitä) ja tj kertoi että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin purkaa mun työsopimus :eek: :mad:
100 % laitonta, ota yhteys liittosi lakimieheen.
Tai sanot suoraan toimarille, et käräjillä nähdään jos näin on...
Muija tulee hoomona kotio,poikamies elämä koht takana päin !!:mad:
No mutta onhan siinä hyviäkin puolia.
Joku vie tyhjät pullot kauppaan ja siivoaa kämpän.
Saat puhtaita vaatteita.
Saat maistuvaa kotiruokaa jahka hella löytyy pitsalaatikoiden alta
jne
:)
Mun tuleva LJ tuli just myyntiin palstalle mutta lompakko ei tajua sitä :(
juu huomenna ois tarkotus rimpauttaa liittoon :D
muutenki sain kuunnella niin hyviä juttuja että..:cool:
tj sano et on ottanut selvää ettei voi irtisanoa mua mutta sopimuksen voi purkaa :eek::eek:
WASS!!!!!!!!!!!!! sehän on sama asia....
nooh,, katotaan mitä liitto tuumaa.. saatan mainita ettei pekkasia oo millään muotoo,, tietysti kerron et käsivaivat alko tän hetkisen työpaikan aikana jne jne :D
nii ja sain sentää huomiseen asti aikaa miettiä et miten menetellään :D
Että sä tiedät missä se ja sen perhe asuu, jos asian ratkaisu ei miellytä sua :D.
nii ja sain sentää huomiseen asti aikaa miettiä et miten menetellään :D
Sulla ei ole mikään kiire, tj vaan koittaa painostaa. Ota rauhallisesti, selvitä tilanne liiton kanssa äläkä vaan laita hätäsesti nimeäsi mihinkään paperiin.
Niin ja päättyi tämä homma miten tahansa, vaadi KAIKKI asiat KIRJALLISESTI paperille + tj:n allekirjoitus. Suullinen sopiminen ei näissä asioissa riitä, ihmisen muisti kun on aika selektiivinen ja sattuu "yllättäviä" muistikatkoksia.
Sulla ei ole mikään kiire, tj vaan koittaa painostaa. Ota rauhallisesti, selvitä tilanne liiton kanssa äläkä vaan laita hätäsesti nimeäsi mihinkään paperiin.
Niin ja päättyi tämä homma miten tahansa, vaadi KAIKKI asiat KIRJALLISESTI paperille + tj:n allekirjoitus. Suullinen sopiminen ei näissä asioissa riitä, ihmisen muisti kun on aika selektiivinen ja sattuu "yllättäviä" muistikatkoksia.
juu en ota mitään ressiä asian kanssa,, liitto hoitakoon :D ..
laitetaan samaan "laskuun" pekkaset takautuvasti,, kaikki raskaankaluston lisät jne kun mun sopimuksessa lukee HA ja PA rengastyöt,, ja tietysti korvauksia kun käden hajonnu tän työpaikan aikana..
ja tää ei oo eka kerta kun mua painostetaan pois talosta,, viimex kehotettiin ettimään toinen työpaikka...
Rammsteinin liput myytin ~vartissa loppuun, ja kun en duunissa päässyt netin ääreen niin piti puhelimella yrittää soittaa. Yllättäen ei edes päässyt läpi.. Perkele! :-@
Gyntteri
08.07.2011, 10:32
Rammsteinin liput myytin ~vartissa loppuun, ja kun en duunissa päässyt netin ääreen niin piti puhelimella yrittää soittaa. Yllättäen ei edes päässyt läpi.. Perkele! :-@
Ei se netin kautta onnistunu sen paremmin. Vetäköön vitun päähän.
Jeepin polttoaine onkelmat,vanhalla pumpulla tuli ikä täyteen eli ei pyöriny,uus tilalle eikä riitä soppa.
Alle 2000rpm pelaa hyvin,enämpi kiekkaa loiskaa ja paukkaa,LOMA MENEE JUTUIKS TON KANSS PELATESS.
Taitaa jäädä kesäpäivät väliin,KELE.
Ei se netin kautta onnistunu sen paremmin. Vetäköön vitun päähän.
Joo tää on nykyään aina sama juttu. :mad:
Itse en viitsinyt edes vaivautua yrittämään, vaan ostan liput suosiolla huutonetistä.
Rahalla siitä selviää!:)
Tirkmacine
08.07.2011, 15:33
Vit..u ku taas riipoo niin vit..ti,saatanan persereikä asiakas ei oo maksanut laskujaan pariin kuukauteen ja vaik oon yrittänyt soitella ja lähettänyt viestejä niin johtajaa en oo saanut kiinni.Työn johjajat olen saanu kyllä kiinni mut ne ei voi asialle mitään.tänään sain johtajan kiinni ni se anto puhelimen suoraan sihteerille joka ilmoitti et yritys on haettu saneeraukseen jo puol kuukautta sitten.no sinne jäi ny 62 donaa odottelemaan perkele.Eikö niillä oo mitään vastuuta kertoa velkojalle mitään ?
Ai saatana ku pääsen pois täältä niin kyl kossu saa kyytiä!!!
Joteki on semmonen olo kuin ois tehny turhaan duunii,no firman rahat ne on vaan eikä omat.
Sit vielä ÄLKÄÄ MYYKÖ VIROLAISILLE MITÄÄN LASKULLE KAIK ENNAKKOLASKUTUKSEEN (ei liity edelliseen vuodatukseen milläänlailla)
Rakkaudella: Toni"Rehtori"Tirkkonen
T-maxin kaukosäätimen langaton yhteys menny paskaks parin kuukauden käyttämättömyyden tuloksena ja eilen hukkasin suikan uusista etuiskareista toisen suojakumin johonkin.
Reilut kakstuntia tänään etsiskelly eikä ilmoittaudu prkl kumikortonki.
kuningaskulkuri
10.07.2011, 18:25
Vituttaa tuleva duniviikko... 7-15.30 kaupungin hommissa ja sit joka illalle keikka 18.30 alkaen. 3 tuntia pitäis jossain aina päivisin maleksia. No ainut mikä helpottaa on se että tämä duuni loppuu heinäkuun lopussa ja sen jälkeen alkaa uudet hommat..
Aivan kauheet tärinät. Perjantaina napsahti 362 ohi ja sitten oltiinki 3 vuorokautta tukka silmillä.
Lähtee sillä millä on tullutkin, tosin parantelu on kellosepän touhua :D
Seinään ei kannata pysäyttää, saataa henki lähtee. :D
meinas letukka palaa tänää...oli sitte startin piuha sulannu pakoputkeen...olipahan savua aika reilusti...vituttaa niin paljo ettei veri kierrä päässä...ja tästä ei voi muutaku syyttää itseään...oli sitte unohtunnu kiinnittää se prkl piuha...no virheistä oppii...
Eli koskee ostetaan myydään palstalla ilmoittelijoita varsinkin myyjiä.
Jos olette oikeasti myymässä jotain niin ilmoitelkaa, mutta älkää missän täpauksessa kirjoitelko ilmoon ettei ole pakko myydä.
Lukija saa vain sellaisn kuvan että pitäkää tunkkinne. Turha koittaa mulle myydä ainakaan sellasta.
Sorry, ehkä sukujuurenne viittavat sawoon ts. juupas eipäs tai ehkä sittenkin :D
Miettikää itse kuka sellaisen kanssa haluaa tehdä minkäänlaista yhteistyötä, saati sitten kauppoja, ehkä tosin jotkut vielä vinoon kasvaneemmat sattavat kaupoille eksyäkkin.
Mun mielestä hinnallakaan ei niin ole väliä muttä, aina nousee tappi otsaan kun näkee ilmossa ettei ole pakko myydä. ts. älkää siitten edes alkako myymään tunkkejanne :D
Kiitos ja kumarrus. :D
Sorry heille jotka itsensä tunnistavat textin takaa. :D
young n dum
11.07.2011, 21:42
Lähtee sillä millä on tullutkin, tosin parantelu on kellosepän touhua :D
Seinään ei kannata pysäyttää, saataa henki lähtee. :D
vanha metalli mies. nykyään edesmennyt joi ittesä hengiltä neuvo kossu lantraus kikan. sillo ku meinaa ruveta vaik 4 päivää enne loman loppumista lopettelee ryyppäämistä ni korkkaa kossu pullon (ja jokusen oluen)ja ottaa pienet löröt vaik 1/5 osaa ja tilalle vettä ja korkki kiinni ja seuraavana iltana sama ralli sekotus ja vettä tilalle ja kuinka ollakkaan ajastaan pullossa pelkkaa vettä ja hyvä mieli:D
nii ja tähä piti laittaa jotai et miks vituttaa.. ööh.. tota kaljan haku reissulle pääsee näköjään syksyllä.. rupee posket punottaa siihe malliin et on vissii leukaöljyä tullu otettua... :D
Kello alkaa pirisemään 4.30 ja nukuttaa tasan ei yhtään vaikka viime yönä nukuin sen n. 6h
Vois sanoa että voi perkules..... :(
- onko koeaika menossa, jos on niin voi irtisanoa ilman selityksiä(koskee niin Ta kuin TT, irtisanoutuminen on 5 sek. homma tyyliin kiitti ja moro), tosin sairasloman aikana ei voi työsuhdetta päättää.
- kysyitkö miksi työsuhde pitää purkaa, pyydä vastaus kirjallisena ja allekirjoitettuna nimenselvennyksellä ja "virka-asemalla" varustettuna
- ilmoita että työtodistukseen (TA:n pitää antaa ko. paperi ilman eri pyyntöä) kirjoittaa työsuhteen purkamisen syy, muista pyytää myös arvostelut tekemistäsi töistä.
Jos pystyt toteennäyttämään että työsuhteesi on purettu sairasloman aikana niin se menee tuomarin kautta ja tod.näk. ns. "kansliapäätös" eli ei vaatine sali-istuntoja noin selkeä tapaus. Tosin jos TA haluaa sinusta eroon niin kyllä siihen on konstit (ruskea kirjekuori povariin ja taputus selkään, isoille johtajille sama on ns. kultainen kädenpuristus).
Mutta tosiaan jos olet koeajalla niin työsuhteen purkaminen on ilmoitusasia sairasloman jälkeen.
Vituttaa noi voortit.
Mondeon laatikko sanoo rits räts naks poks kun koittaa ajaa..
Ensin luulin että ulompi vetonivel mutta kun koitti pyöritellä renkaita niin selvästi tuntuiu kohta jossa ei loota vastusta pyörimistä yhtään, välillä jopa tökkäsee vastaan..
..Otetaan vastaan ehjä 2.0 zetekin 5-lovinen loota..
DarkestMessiah
11.07.2011, 23:25
Vittu kiva kuulla koko keikasta tässä vaiheessa ja tätä kautta :( pitääs vissiin tarkkailla keikkauutisia vähä tarkemmin
- onko koeaika menossa, jos on niin voi irtisanoa ilman selityksiä(koskee niin Ta kuin TT, irtisanoutuminen on 5 sek. homma tyyliin kiitti ja moro), tosin sairasloman aikana ei voi työsuhdetta päättää.
- kysyitkö miksi työsuhde pitää purkaa, pyydä vastaus kirjallisena ja allekirjoitettuna nimenselvennyksellä ja "virka-asemalla" varustettuna
- ilmoita että työtodistukseen (TA:n pitää antaa ko. paperi ilman eri pyyntöä) kirjoittaa työsuhteen purkamisen syy, muista pyytää myös arvostelut tekemistäsi töistä.
Jos pystyt toteennäyttämään että työsuhteesi on purettu sairasloman aikana niin se menee tuomarin kautta ja tod.näk. ns. "kansliapäätös" eli ei vaatine sali-istuntoja noin selkeä tapaus. Tosin jos TA haluaa sinusta eroon niin kyllä siihen on konstit (ruskea kirjekuori povariin ja taputus selkään, isoille johtajille sama on ns. kultainen kädenpuristus).
Mutta tosiaan jos olet koeajalla niin työsuhteen purkaminen on ilmoitusasia sairasloman jälkeen.
Täyttä asiaa muutoin mutta tuo lause "sairasloman aikana ei voi työsuhdetta päättää" ei pidä täysin paikkaansa. Suomeksi tulkattua lakitekstiä:
"Työntekijän sairaus ei pääsääntöisesti muodosta irtisanomisperustetta. Työntekijää ei siis voida irtisanoa sairauden johdosta. Ainoan poikkeuksen muodostaa tilanne, jossa sairaudesta on seurauksena työntekijän työkyvyn heikentyminen olennaisesti ja niin pitkäaikaisesti, että työnantajalta ei voida kohtuudella edellyttää sopimussuhteen jatkamista. Tällöin työntekijä yleensä siirtyy työkyvyttömyyseläkkeelle.
Sairaslomalla oleminen ei estä työntekijän irtisanomista, jos irtisanomiselle on laillinen peruste. Sairaslomalla oleminen ei myöskään pidennä irtisanomisaikaa tai katkaise sen kulumista".
Eli sairaus tai sairasloma ei riitä irtisanomisperusteeksi, lukuunottamatta tuota yllä mainittua poikkeusta. Mutta sairasloman aikana saa irtisanoa työntekijän, jos siihen on joku laillinen syy. Tästä asiasta on valitettavasti väärää tietoa "kentällä" ja olenpa törmännyt tapauksiin, jossa työntekijät ovat koittaneet tätä käyttää väärin. Ollaan siis hankkiuduttu sairaslomalle ihan vaan työnantajan kiusaksi ja kuviteltu, että saikulla voi olla vaikka puoli vuotta ja palkka juoksee.
Asuntovaunun etuteltta rämähti kasaan... :(
Pls. Koittakaa rakentaa ilmot niin että niistä selviää tyhmemmällemäkin mitä olette myymässä.
Xyzbtw ei kerro yhtään mitään. Ja jos sanallinen kuvaus artikelista on syystä tai toisesta puolestanne hakusessa niin apua voi pyytää kavereilta, jos niitä ei ole, niin joltain valopäältä tältä foorumilta (itseäni en lue tähän ryhmään) :D
ImacInnes
14.07.2011, 00:13
Tai oikeastaan se kun sitä tuntuu olevan aina liian vähän käytössä??
t. Ismo Ämmä
Janne1986
17.07.2011, 18:46
Patrollin koneen öljyvuoto!!!!!!!!!!
Ensin kusi takapään stefa ja senkun sai kuntoon ni alko öljypohja vuotaa.!!!
Nyt vkl 2krt ottan pohjan auki ja vaihtan tiivisteen mutta ei pidä!
Ilmeisesti öljypohja on aamen eli veltto.
PERKELE:mad:
Maalin halkeilu.. joku ilmeisesti menny vähän paikkaileen sieltä täältä kun tuli komee antiikkipinta pohjamaaliin. Vähän lisää hommia kun joutuu pellille hioon :(
Patrollin koneen öljyvuoto!!!!!!!!!!
Ensin kusi takapään stefa ja senkun sai kuntoon ni alko öljypohja vuotaa.!!!
Nyt vkl 2krt ottan pohjan auki ja vaihtan tiivisteen mutta ei pidä!
Ilmeisesti öljypohja on aamen eli veltto.
PERKELE:mad:
Nonnii, voidaan porukalla keksiä joku uus harrastus.
Palkka ja kaikki muuki :mad:
Bänkster
19.07.2011, 04:32
1. erehtyi soittamaan kotitantereelle ja sai heti aamun pilalle järisyttävillä uutisilla (ja odottavalla to-do-listalla)
2. kippari varasti mun salivuoron, ilta on taatusti kahta kauheammin pilalla
-> taidan ottaa elämäni ensimmäisen bissen off shore...
metsienmies
19.07.2011, 07:08
Aamuherätykset töihin just tällä viikolla, kotona ajan puute, niin perskuleesti tekemista kaikkee ei niin kivaa ja ohvikkapuolella ispiraatiokipinän lievä hukkuminen... auto rojottaa pihassa ja pitäs koittaa värkätä kaikkee paikoilleen ja saada kohilleen niin ei hemmetti vaan iske just nyt... oikeesti ottaa kupoliin tää ainainen kiire, tee sitä, tee tätä, tee tuota.. ARGH! :mad:
Jo helepotti kun hieman saa purkaa mieltä... :rolleyes:
Etelleen kingsin laatikkoremppa vituttaa, ku eijjoo itellä taitoo eikä paikkoo kunnolla tehä!!! Tulloo köyhälle kalliiks tuas perkle!!! :mad:
Toisena että moottoripyöräkuume senkun kasvaa, mutta siihenkään eijjoo varaa v***u kuitessii, ei helepota yhtään kun käy kaverin pärrällä suikkailemassa :cool:
Janne1986
23.07.2011, 07:24
Nonnii, voidaan porukalla keksiä joku uus harrastus.
No nyt on pyöräilty kun patrolli ei toimi.(kunto nousee):D
Ja tänää pitää lähtä katsomaan kaverin kanssa
toista autoharrastusta jyväskylään.
Tultiin juuri ukkosmyrskyssä ykköstietä ja salama iski ihan auton viereen kallioleikkauksessa. Ilmeisesti salama irrotti kalliosta kivenmurikan, joka singahti kovaa suoraan apukuljetajan ovenkahvaan. Pauke oli perkeleellinen, ovi aukesi siihen ekaan stoppariin, auton sisävalo syttyi ja kojelautaan syttyi ovien varoitusvalo. Pysähdyttiin hetken päästä katsomaan tilannetta, niin oven kahva on halki ja ihan naarmuilla. Samaten koko kahva on painunut noin sentin sisäänpäin.Onneksi ei kivi tullut ikkunasta sisään.
Tultiin juuri ukkosmyrskyssä ykköstietä ja salama iski ihan auton viereen kallioleikkauksessa. Ilmeisesti salama irrotti kalliosta kivenmurikan, joka singahti kovaa suoraan apukuljetajan ovenkahvaan. Pauke oli perkeleellinen, ovi aukesi siihen ekaan stoppariin, auton sisävalo syttyi ja kojelautaan syttyi ovien varoitusvalo. Pysähdyttiin hetken päästä katsomaan tilannetta, niin oven kahva on halki ja ihan naarmuilla. Samaten koko kahva on painunut noin sentin sisäänpäin.Onneksi ei kivi tullut ikkunasta sisään.
:eek: Aikas kova juttu...
metsienmies
23.07.2011, 19:06
eli tämä perk***n HELLE!!! :mad: :mad: :mad:
Kuume & pahanlaatuinen angiina...:mad:
Tänään koitin Cherokeeta värkkäillä tässä illalla, kun kerrankin oli aikaa. Inspistä ei kuitenkaan oikeen ollut ja tupakoinniksi se sitten menikin lähinnä. Lopuksi aattelin sitten ihan käyttämättömän Warn M8000 vinssin vaihteiston päädyn kääntää, kun kaavailemaani asennusta varten se oli väärässä asennossa. Ei mennyt sitten heti takaisin paikalleen, kun olin tietty nykinyt koko vaihteiston irti. Nokkelana sitten käänsin vinssin pystyyn, että asettelu on helpompaa. Enpä sitten huomionut, että ne planeettapyörästön osat putoilee sieltä ihan helposti ja löysinkin ne ihan pian pihan hiekalta. Siinä sitten menikin pari tuntia sujuvasti putsaillessa osia... Joskus vois miettiäkin hiukan ennen tekemistä!
Flugfiske
23.07.2011, 21:21
Vituttaa, kun ostin talvella uudet raidetangon päät relluun, edellisillä oli ajettu 170tkm, nää uudet on paskana 10tkm jälkeen. Laatua nääs..
Aamulla (yöllä) klo 3.00 räplään jeepin sähköjä bensapumppua ja kaskummaa toimi.
No klo 4.30 lähdin hakeen kaveria töihin ja jäätiin tulomatkalla ohitustielle. kenelle voi soittaa ennen viittä!!! V...TU.
bensanpaineet katos ja laturi lakkas lataamasta....
Offipiru
28.07.2011, 09:31
Ajokortin puute, rahattomuus, helteiden loppuminen, vesisade, tylsyys, kerrostalo, niska jumissa, norja-kriisi-pokspoksmiehen aiheuttama mediajeesustelu, tv-mainokset, vitutus ja näppiksessä on jotai tahmaa ni on vaikee kirjottaa.
Piisaako? :D
Lahnat. Niitä tulee ihan liikaa ja sotkevat/rikkovat verkot.
ja näppiksessä on jotai tahmaa ni on vaikee kirjottaa.
mitä lie :rolleyes:
pastirolli
28.07.2011, 18:36
Perhana kun tekisi mieli ostaa käyttikseksi joku isompi neliveto mutta kaikki siistit on deaktivoitu huoltoautoiksi.
DarkestMessiah
28.07.2011, 19:47
Työnjohto jolla on paljon hienoja ideoita kuinka senkun vaan laitetaan osa sinne paikalleen.
Työnjohto jolle on täysin turha koittaa sanoa, että työnjohdon harvinaisen paska idea vaarantaa työturvallisuuden niin räikeästi, että tapaturmavakuutus ei ainakaan korvaa mitään kun se 100% varma tapaturma tapahtuu, jos ideaa suostuisin noudattamaan.
Työnjohto joka luulee jokaisen asian asentuvan ja irtoavan 15 vuotta vanhasta kyläsepillä korjatusta työautosta, kuin vasta tehtaalta tulleesta autossa.
Eli jos Herra Insinööri haluaa osan (jonka saa seuraavana päivänä kiinni työkalujen vapautuessa toisesta työmaasta, turvallisesti paikalleen) kiinni heti vaarantaen jokaikisen turvallisuusnäkökohdan, Herra Insinööri voi haistaa paskan ja koittaa ihan itse kuinka paljon se oikeen sattuu :mad::mad::mad:
Offipiru
28.07.2011, 20:53
mitä lie :rolleyes:
Kaikilla on mieli-ku-vitusta... itse veikkaisin läikyttäneeni siihen olutta... :)
Miksi ihmiset käy kellon kanssa uimassa, varsinkaan ei vesi tiiviiden. Joka päivä saa purkaa kuivamaan kaikenmaailman rimpuloita ja selvitellä osia ym. kustannuksia. Kun olisi muutenkin töitä.. Tai sitten joku ihmettelee miksi 10 vuotta vanha kello ei enää ole vesitiivis. Plääh..
Työnjohto jolle on täysin turha koittaa sanoa, että työnjohdon harvinaisen paska idea vaarantaa työturvallisuuden niin räikeästi, että tapaturmavakuutus ei ainakaan korvaa mitään kun se 100% varma tapaturma tapahtuu, jos ideaa suostuisin noudattamaan.
Työnjohto joka luulee jokaisen asian asentuvan ja irtoavan 15 vuotta vanhasta kyläsepillä korjatusta työautosta, kuin vasta tehtaalta tulleesta autossa.
Eli jos Herra Insinööri haluaa osan (jonka saa seuraavana päivänä kiinni työkalujen vapautuessa toisesta työmaasta, turvallisesti paikalleen) kiinni heti vaarantaen jokaikisen turvallisuusnäkökohdan, Herra Insinööri voi haistaa paskan ja koittaa ihan itse kuinka paljon se oikeen sattuu :mad::mad::mad:
Työturvallisuuslaki:
"Jos työstä aiheutuu vakavaa vaaraa työntekijän omalle tai muiden työntekijöiden hengelle tai terveydelle, työntekijällä on oikeus pidättäytyä tällaisen työn tekemisestä. Työstä pidättäytymisestä on ilmoitettava työnantajalle tai tämän edustajalle niin pian kuin mahdollista. Oikeus pidättäytyä työnteosta jatkuu, kunnes työnantaja on poistanut
vaaratekijät tai muutoin huolehtinut siitä, että työ voidaan suorittaa turvallisesti".
Eli hommat seis siihen saakka, kun työmenetelmät muuttuvat.
DarkestMessiah
29.07.2011, 11:55
Työturvallisuuslaki:
"Jos työstä aiheutuu vakavaa vaaraa työntekijän omalle tai muiden työntekijöiden hengelle tai terveydelle, työntekijällä on oikeus pidättäytyä tällaisen työn tekemisestä. Työstä pidättäytymisestä on ilmoitettava työnantajalle tai tämän edustajalle niin pian kuin mahdollista. Oikeus pidättäytyä työnteosta jatkuu, kunnes työnantaja on poistanut
vaaratekijät tai muutoin huolehtinut siitä, että työ voidaan suorittaa turvallisesti".
Eli hommat seis siihen saakka, kun työmenetelmät muuttuvat.
Juu tätä on kyllä tullu noudatettua tiukasti. Työnjohdon tiloista vaan kuuluu niin mahtava määrä vikinää narinaa kitinää ja pikkutyttöjen itkua, että käy hermojen päälle
Ota ihmeessä lopputili jos ei hermot kestä kuunnella :)
DarkestMessiah
30.07.2011, 00:13
Ota ihmeessä lopputili jos ei hermot kestä kuunnella :)
Njääh. Kaikki muut edut ja työkaverit on liian hyvät ja noita kitisijöitä on onneks vaan yks, joka pysyy aisoissa ku laittaa kovan kovaa vasten.
Ja ny saa latailla hermoja ku alkaa kuukauden loma:)
Ostin motonetistä hiilikuitutarraa, varmaan puoli neliötä ja 70€, piti auton sisustaa koristella
no eihän siitä tullut vittuakaan, repsotti jokapaikasta ja napit eivät mahtuneet liikkumaan, tuli revittyä tarrat pois, muutamaan osaan saivat jäädä.
olis sillekkin rahalle ollut sitten parempaakin käyttöä. vituttaa kun hirveen hintasta ja roskiin meni.
ja kaupanpäälle vielä parituntia jynssäämistä liimoja irti osista.
Kaikki hyvät tuttavat joita on käyny auttelemassa ja jotka on luvannu vastavuoroisesti jeesata kun tarvii...nyt kun vähän olis ollu tarvetta niin kylläpä on kaikilla niin kiire ettei millään jouda. :mad: No, mulla on kohtalaisen hyvä muisti...
Se kun ei osaa olla stressaantumatta töissä ja verenpaineet on tapissa, vaikka popsii lääkkeitä kyseiseen vaivaan. Vittu että vituttaa olla vastuussa muiden töhöilyistä. Kaljaakin on alkanut taas kulua viikossa saman verran kun paikallinen ärkkäri myy kuukaudessa.
Kaikki hyvät tuttavat joita on käyny auttelemassa ja jotka on luvannu vastavuoroisesti jeesata kun tarvii...nyt kun vähän olis ollu tarvetta niin kylläpä on kaikilla niin kiire ettei millään jouda. :mad: No, mulla on kohtalaisen hyvä muisti...
Tuttu juttu
Kesä loppuu ja kylmä tulee...!
DarkestMessiah
02.08.2011, 06:49
kesäloma alko (ei vituta) lämpötila +7 (tämä vituttaa)
Siis +4 astetta oli vaan aamulla lämmintä (=kylmä!!!). Ei kai se SAAKETIN TALVI VIELÄ ALA!?!?!?!?
Offipiru
03.08.2011, 06:53
Siis +4 astetta oli vaan aamulla lämmintä (=kylmä!!!). Ei kai se SAAKETIN TALVI VIELÄ ALA!?!?!?!?
X2. Joutu laittaa sukat jalkaa, eka päivä sitten kesäkuun 17. :D
Kohta ne helvvetin joulurenkutukset raikaa pitkin anttiloita.
Tänään piti mennä kuskaamaan pitkään värkätty blower-projekti rulla-ajoon. No, ei ihan mennyt kuin Strömsössä... :(
Auton omistajat olivat käyneet pesemässä keväällä kärryssä saadut kurat pois autovanhuksen päältä, tällä matkalla oli sitten ilmennyt jonkinmoista prötäämistä ja muutenkin huonoa käyntiä.
Käyntivaivaa piti ruveta kiireellä ihmettelemään kun rullille oli varattu oikein aika ja kaikkea.
Mitään varsinaista vikaa ei löytynyt mutta silti pata pötkähteli ja tuntui selkeesti siltä että joku/jotkut pytyt ei ihan joka kerta polttaneet kunnolla.
Muuta ei pikaisesti keksitty joten ennakkoa lisää, rupes pelaamaan selkeästi paremmin ja parin koelenkin tuloksena saatiin sopiva ennakko. (kiinteäksi hitsattu jakaja)
Bensanpaineet olivat myöskin hyvinkin epämääräiset, tässä edelleenkin lämpövaivaa koska regu näyttää olevan mallia lämpöherkkä. Vaiva luultiin jo selätetyksi lämpösuojilla mutta hitaassa ajossa ongelma palaa.
Tämä vähän kiusallinen juttu kun kylmänä paineita on hirveesti, sitten lämmettyä putoavat alas. :( Jätettiin lopulta silleen kun löyty "hyvä" säätö lämpimään.
Kello raksutti hirveetä kyytiä ja lopulta oli lähdettävä ajelemaan. Päästiin muutama kilsa kun tuli soitto, jarrut jyskyttää ihan h***etisti, ei pysty ajamaan.
Tämä lopetti haaveet rullille ehtimisestä, mitään hetiäkkiänopeesti ei keksitty jarrujen petraamiseksi joten auto talliin ja lounaalle.
Voehan vinetto että voi vastustaa. Toki hyvin vähän, käytännössä ollenkaan ajettu sen jälkeen kun otettu savut blowerin asennuksen jälkeen, siltikään ei tommosia käyntivaivoja odotettu. :( :( Jarruongelma varsinkin tuli puun takaa, laatikko ja perämuutosten jälkeen tolla on kuitenkin ajettu ilman ongelmia jonkin verran.
Emäntä ollut hiukan veneilemässä. -> Valomasto merenpohjassa ja lasikuituhommia odottamassa.
No kelluu kiulu sentään vielä.
Janne1986
04.08.2011, 06:35
Patrollin ikuinen öljyvuoto!:mad:
jakke ja sepi
04.08.2011, 18:10
Powerparkin rekkanäyttelyhy viikko aikaa ja auto aivan atomiina parin osan takia.Pikku hilijaa rupiaa vkäyrä olemaan ylöspäin.:mad:
"Kalamiehet", joilta jää kuin paska perseestä kaikki jätteet joenrantaan uistinpakkauksista matopurkkeihin joko toisten valveutuneiden tahi kevättulvien poimittavaksi.
Eikö se oman harrasteympäristön paskaaminen ole aivan idioottimaista? VOIMASANA! Pannaan viel TOINEN!
Yleensäkkään EN ymmärrä ihmisiä, jotka menevät "luonnonrauhaan" sotkemaan sitä omaa luonnonrauhaansa. Eikös sitä jo laulussakin sanotaan, että "maailma hukkuu paskaan, ja vaan teemme laivoja". Tai ainakin jotain sinne päin...
"Kalamiehet", joilta jää kuin paska perseestä kaikki jätteet joenrantaan uistinpakkauksista matopurkkeihin joko toisten valveutuneiden tahi kevättulvien poimittavaksi.
Eikö se oman harrasteympäristön paskaaminen ole aivan idioottimaista? VOIMASANA! Pannaan viel TOINEN!
Yleensäkkään EN ymmärrä ihmisiä, jotka menevät "luonnonrauhaan" sotkemaan sitä omaa luonnonrauhaansa. Eikös sitä jo laulussakin sanotaan, että "maailma hukkuu paskaan, ja vaan teemme laivoja". Tai ainakin jotain sinne päin...
Tämä on valitettavan totta, pistää kiukuttamaan. Sama juttu noilla vaellusalueilla, jostain syystä niitä tyhjiä makkarapaketteja ei jakseta kantaa pois metästä.
Tämä on valitettavan totta, pistää kiukuttamaan. Sama juttu noilla vaellusalueilla, jostain syystä niitä tyhjiä makkarapaketteja ei jakseta kantaa pois metästä.
Samaa on kaverin kanssa kirottu pitkin kesää.
Muutenki vituttaa kurittomat kakarat, eilen oltiin fisussa ja lilluttiin rannan liepeillä kun joku kloppi huus että "Tääl on sorsia, kivitetään niitä!" kaverin kanssa hetki mietittiin että kuultiinkohan ihan oikein kunnes tää kyseinen valopää kävi hakemas kiviä ja lähti juoksee takas rantaan. Täs kohtaa kaveri huus että "mitäs vittua meinasit tehä sillä kivellä?!?!" Tiputti kiven siihen ja käänty ympäri. Joutu vielä jäädä odottelee että lähtevät ennen meitä et saa olla sorsa poikasineen rauhassa.
Katsastus, ei menny niinkun elokuvissa.
Vanhin koira lähti tänään pitkälle vaellukselle...
Laitoin käpyjä mukaan sille kun se tykkäsi pureskella niitä....
Lämmin osanotto. Itse alkanut pikkuhiljaa oppia olemaan ajattelematta... :(
Kuin myös osanotot täältä ja voimia. Kolme koiraa on tullut hyvästeltyä ja aina se on yhtä murheellista.
pastirolli
05.08.2011, 20:10
Osanotot. :(
pkarlstedt
05.08.2011, 21:44
Kevyet mullat haukulle.
Voi voi!..Jaksamista!
on aika laimeet pippalot :D ilta menny nettiautoa ja palstaa koluteesaa:D
osan ottoni myös :(
EuroTrial meneillään ja mä olen himassa ja aamulla taas tallissa korjailemassa omia romuja kisa ja reissukunton:mad::mad::mad:
Eka EuroTrial 1998 ja melkee jokaisessa ollu mukana. Väliin ei oo jääny, ku Unkari ja San Marino ja nyt tää Tsekkien kisa:(
Ens vuonna sit ehkä Sveitsiin:confused:
Ai nii ja osanotot suruun FinnDRZ koiran pois menolle. Oliko joku niistä Staffeista?
Kiitos kaikille osanotoista,
Vanhin Staffi juoksee nyt ilman kipuja..
Bänkster
07.08.2011, 22:17
Nickittömän herrasmiesoffarin puolesta:
"Valokuvia safareista on oikein kiva katsella, mutta eikö se nuotio ole joka paikassa samanlainen ts pitääkö ne kaikki kuvat ladata samalle sivulle,?! Kun eivät ne siellä tajua, että me kun täällä laivalla yritämme ladata näitä sivuja niin jo nousee perämiehellä verenpaine kun ei näillä yhteyksillä ladata sataa kuvaa sekunneissa, ei edes tunneissa...." :rolleyes:
:o
Annoin auton lainaksi kun oli intissä...
20777
....Ja nyt vituttaa... :(
Annoin auton lainaksi kun oli intissä...
20777
....Ja nyt vituttaa... :(
Lainaa ens kerral korkeintaan fillari...
Paska homma, vaik symppaamaan ei pystykään kun aika sama vaik joku vääntäs muttereiks joka raudan tost pihalt.
Harvemmi se tavara lainassa paranee.:mad:
Ei nyt varsinaisesti vituta mutta harmittaa.
Haukulta meni ristiside poikki takatassusta .
Ensviikolla saa puukkoa joten hetken joutuu ressu nyt loikkimaan kolmella.
Pyhärannan kunta vituttaa ku ne on keksiny periä multa "parkkimaksua" omalla tontillani olevilta harraste autoilta.
Byrocrat
11.08.2011, 20:40
Pyhärannan kunta vituttaa ku ne on keksiny periä multa "parkkimaksua" omalla tontillani olevilta harraste autoilta.
Pienen köyhän kunnan on tietty hankittava tuloja sieltä mistä kykenee ja tuohan on hyvä tapa siivota ympäristö maisemahaitoista :D;)
Milläs perusteella, nimikkeellä, maksua perivät :rolleyes:
Korjaus/siistimis määräys.Ainut ongelma asiassa on se että ei ole siistittävää kun ei ollu virkaa tekevät perehtyneet autoihin.Nekun ei ole ihan uusia ni ne ilmeisesti luokitellaan romuiksi.
Mitä vit...!? Aikamoista nillittämistä. Sun tontille ei taida edes nähdä kuin yksi naapuri ja ohi ajavat?
Edit. Vai tarkoittiko ne korjaus/siistimis operaatiolla Mersupaa? :)
Byrocrat
11.08.2011, 20:59
Korjaus/siistimis määräys.Ainut ongelma asiassa on se että ei ole siistittävää kun ei ollu virkaa tekevät perehtyneet autoihin.Nekun ei ole ihan uusia ni ne ilmeisesti luokitellaan romuiksi.
Ei muuta kun oikaisuvaatimus korjaus/siistimisvaatimukselle. Oletan että kyse on uhka"sakosta" joka on maksettava jollei mitään alueen siistimiseksi tapahdu annetussa määräajassa? Hyvin perusteltu selvitys ko laitteista ja miksi niiden pitää olla siinä missä ovat ja ettei ne saastuta (muuten kuin maisemallisesti:D) luontoa niin saattavat jopa perua vaatimuksensa :) Ja päätöksestä valittamalla ainakin saa useasti muutaman vuoden jatkoaikaa siivoukselle :rolleyes:
Se oli lasku käynnistä ja toimenpide kehoituksesta ja olen jo ollut yhteydessä kuntaan ja oli asiallinen ukko luurin toisessa päässä,sano et on toinen juttu josko ovat ns, harraste välineitä mut sano et tee vielä kirjallinen selvitys. Pitää ottaa ISO viski ja alkaa laatimaan oikeen romaania.
Ei voi muuta ko olla tyytyväinen, ettei ole naapureita!!! :D On tossa pihassa taas sellasta ympäristökatastrooffia...
Se oli lasku käynnistä ja toimenpide kehoituksesta ja olen jo ollut yhteydessä kuntaan ja oli asiallinen ukko luurin toisessa päässä,sano et on toinen juttu josko ovat ns, harraste välineitä mut sano et tee vielä kirjallinen selvitys. Pitää ottaa ISO viski ja alkaa laatimaan oikeen romaania.
Se oli lasku käynnistä ja toimenpide kehoituksesta
Kirjota vastaava lasku ku saivat käydä kattomassa ja käytetystä ajasta kehoituksen lukemiseen.
Kuvia mestasta jollaisesta saa siistimis määräyksen, että osaa sitten ite lopettaa romun keräyksen ennen "parkkimaksujen" saamista?
pajerotdic
12.08.2011, 20:56
tatuointi pieleen. jos joku tietää ni siis mustetta tuli liikaa iholle kun tein pienen kaarteen ja se sit tuli paksummaks kun muu tatuointi kun peitti "näkyvyyden", mutta tuli omaan käteen ei kenenkään muun iholle. saan kiittää itseäni
Samsonite
13.08.2011, 09:27
Itte jauhetaan aivan jonninjoutavaa paskaa jokaväliin ja sit poistellaan....olkoon...ei maksa vaivaa.... :p
Hittoku menopeli paskana taas.. Alkaa tuo mopo vissiin tekniikaltaan olemaan totaallisen laho.. Tosin, johan minä sillä tässä viimesen vuoden aikana olen reilu kymppitonnin ajanukkin:D Moni ihmetelly, mitenkä helvetissä oon jaksanu ajaa tolllasella, melkeen vakio mopolla mittarin ympäri:D Noo, nyt on nokkaketju sitte nii löysällä, et hirvitti kyllä ajaa parturiin yks päivä..:rolleyes:
Ei perkele!!!!!!!!!
Saat auton takasi kalliista remontista ni pittää tietettee heti uus remontti...
Vittu 60km/h vaudista tipahti takarengas tielle! Se on pinnapultit, jarrukengät ja vanne paskana! Oli ensimmäinen ja viimenen aluvannesarja jonka hommaan mihinkään autoon, vittu!!! :mad: :mad:
Ei kellää oo tarvetta 3kpl Dozin Luxor 16" vanteelle?? lähtis halavalla!!
Maanantaina soitettava lipposelle ja tilattava vanne ja rengaspaketti!!!
Hompppa_
14.08.2011, 14:28
Ei perkele!!!!!!!!!
Saat auton takasi kalliista remontista ni pittää tietettee heti uus remontti...
Vittu 60km/h vaudista tipahti takarengas tielle! Se on pinnapultit, jarrukengät ja vanne paskana! Oli ensimmäinen ja viimenen aluvannesarja jonka hommaan mihinkään autoon, vittu!!!
:mad: Täälä vähän sama homma... Sain kingin pakin korjattua paripäivää sitten ja eilen tulin reilumpaa vauhtia mutkaan niin saatana toinen puoli keulasta pettää ja pamahtaa maan tasalle! Pikaisen tutkiskelun jälkeen huomaan että ilmeisesti vääntötangosta on menny boorit jommastakummasta päästä.:mad:
Sittten vielä että se tanko on ihan sairaan tiukassa siellä eikä suostu lähtemään pois!:mad:
Ihan niinkö se laatikon nostelu ei olis ollu tarpeeksi hankalaa...
metsienmies
15.08.2011, 02:36
Kuulemma minun :mad: :mad: ja poikien kallis harrastus :mad: :mad:... :confused:
Kuulemma minun :mad: :mad: ja poikien kallis harrastus :mad: :mad:... :confused:
No ei ne nekään ole ilmaisia ylläpitää :D
metsienmies
15.08.2011, 22:02
No ei ne nekään ole ilmaisia ylläpitää :D
Ei tosiaankaan... ;)
DarkestMessiah
17.08.2011, 19:19
Kun kesälomalla ois kerranki aikaa laskeskella ja suunnitella ja ennenkaikkea myös toteuttaa Suzukin maastouttamista, niin eiköhän päälle pukkaa kunnon kesäflunssa :( kylmä, kuuma, kylmä, kuuma, pääs jyskyttää, kylmä, aivastuttaa 10 sekunnin välein, kuuma, huippaa, kylmä....
Nisseriina
17.08.2011, 20:01
Puntissa roikkuva rähisevä piski...
pikku-pepe
18.08.2011, 13:06
Ketun perkele purru viime yönä kissaa takaselkään ja häntään..
mitäköhän tollakin eläinlääkäri laskulla olis taas saanut ostettua hiluxiin.
Katti tosin tärkeempi mulle;)
NewJuhani
18.08.2011, 13:54
Miten se kettu teille sisälle pääsi?
pikku-pepe
18.08.2011, 13:59
Miten se kettu teille sisälle pääsi?
Kuka on sanonut että se sisällä olis ollut..
Janne1986
18.08.2011, 14:09
Puntissa roikkuva rähisevä piski...
Mikäs siinä?
NewJuhani
18.08.2011, 15:22
Kuka on sanonut että se sisällä olis ollut..
Niimpä
jukjamse
18.08.2011, 15:26
Ketun perkele purru viime yönä kissaa takaselkään ja häntään..
mitäköhän tollakin eläinlääkäri laskulla olis taas saanut ostettua hiluxiin.
Katti tosin tärkeempi mulle;)
Kuinka pahasti oli repolainen höykyyttäny? Tulee kissa täysin kuntoon?
pikku-pepe
18.08.2011, 15:32
Kuinka pahasti oli repolainen höykyyttäny? Tulee kissa täysin kuntoon?
reilu kymmenen hampaan reikää nahkassa.. pari päivää vp:tä ja antibiootteja ruokalisänä.
Kyllähän siitä arvet jää mutta kuntoon tulee.
Kun kesälomalla niin eiköhän päälle pukkaa kunnon kesäflunssa
Ja eikun tohtoorille ja saikkua pöytään, kesälomat jatkuu :)
tänää hajos sitte tuhannen päreiks letukasta kuskin oven lasi ku vetäsin oven kiinni....vittu saatana...heti ku saa edellisen hajonneen osan/osat korjattuu nii seuraava menee paskaks...
Ja eikun tohtoorille ja saikkua pöytään, kesälomat jatkuu :)
Ei jatku ihan noin vain. Jos lomalla sairastuu niin 7 päivää menee lomasta hukkaan.
"Jos loman aikana alkanut työkyvyttömyys kestää tasan seitsemän kalenteripäivää tai vähemmän aikaa, luetaan koko työkyvyttömyysaika loma ajaksi. Työntekijä ei tällöin saa hyvitystä siitä, että työkyvyttömyysaika ja vuosiloma ovat olleet päällekkäin".
DarkestMessiah
25.08.2011, 18:59
Yks pikkunen puhelinsoitto sai aikaan armottoman vitutuksen. Eli nyt tarttee pikapikaa löytää uus tallipaikka sekä Suzukille että Oldsmobilelle....:mad::mad::mad::mad::mad: saa tarjota
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=87628
Päivystysviikko alkaa, ja pitäs ehtiä pajottaa kotteroo :mad: Hyvä puoli hommassa et rahaa tulee :)
DarkestMessiah
25.08.2011, 20:49
Yks pikkunen puhelinsoitto sai aikaan armottoman vitutuksen. Eli nyt tarttee pikapikaa löytää uus tallipaikka sekä Suzukille että Oldsmobilelle....:mad::mad::mad::mad::mad: saa tarjota
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=87628
Ja lisää vitutusta!!!! auto joka on tähän asti saanu olla nätisti parkissa firman pihan nurkalla, oli näköjään myös kannettu pusikkoon ihan vitun miten sattuu. onko saatana liikaa pyydetty että vois ottaa ja soittaa siirtämään, kun kyseessä on kuitenkin mun auto!!! perkele!! Onko kaikkien työtovereiden murhaaminen kielletty? mulla ois hyvä syykin ja kaikki :mad::mad::mad: saatanan saatana. nyt saa kyllä vaihtua työnantaja
alkaa pikku hiljaa luumu tummumaan ku pumppu ollu laitolla kohta kaks kuukautta eikä muka saatana valmistu!saatanan vökäleet ei saa lähetettyä sitä! Vittu mitä mikkihiiriä!
selkä reistaa :mad:
pesukone hajos :eek:
joku känniääliö sahas railakkaasti kiveen :D;)
onhan noita vitutksen aiheita vaikka kuinka ja paljon....
Bänkster
26.08.2011, 17:17
Ikuinen väsymys..
Eilen tippu moobosta takavalo, toissa päivänä alko pätkii sytytyksiä ja sitä edellisenä päivänä tippu kilpi kaupungille:p Hyvin menee, mut menköön..
Ikuinen väsymys..
Siihen tottuu kyllä.
Onko kaikkien työtovereiden murhaaminen kielletty? mulla ois hyvä syykin ja kaikki :mad::mad::mad: saatanan saatana. nyt saa kyllä vaihtua työnantaja
jos murhaat niin yritä vedota syyntakeettomuuteen, sun rakas oli raiskattu ja siitä kiihtyneenä teit mitä teit
DarkestMessiah
29.08.2011, 09:29
jos murhaat niin yritä vedota syyntakeettomuuteen, sun rakas oli raiskattu ja siitä kiihtyneenä teit mitä teit
Huvilakauden päättäjäiset nollas pään senverta tehokkaasti, että väkivallan teoille ei ollu tarvetta. Ja lisätietoa kun sai töissä, niin kaikesta on kiittäminen helsingin herraa joka tuli vierailemaan.....
Kaveri teki viimeisen päätöksensä, otti hengen iteltään viime yönä.
DarkestMessiah
30.08.2011, 08:07
http://www.nettiauto.com/oldsmobile/coupe/4202528
Miks näitä on myynnis vain silloon ku ei oo rahaa
Vesi sade,Big Benin peräremppa ja kiirus
Ei se vesisade ittessään mut se että hj:n etuoves ei oo lasii ja auto toisella puolen pitäjää..
Joo ja se puhelinsoitto äsken. Paanko ikkunan kii sun autosta...
kaivaa lapiolla 25m kivikkoisessa maassa.. :mad::mad:
onneksi natsi siwasta löytyi helpotus asiaan..:D:D
Daddy's Toy
31.08.2011, 20:37
Ottaa osaa :(
toi helkkarin BB hömpötys :mad:
KLF lopettaa tänään toiminnan. Mitä ihmettä sitä nyt kuuntelee radiosta?!?!?
Nuhapumppu
31.08.2011, 21:48
Tiedän tunteen,itsekkin joutunut tuollaisen viestin sisältävään puheluun heräämään ja se kyllä on pahimpia asioita mitä voi kuulla. Ja pahintahan näissä on,että jättävät ilmaan kysymyksiä että miksi ja olisinko pystynyt tekemään jotain asian muuttamiseksi.... Tympeitä ja surullisia tapauksia,jaksamisia vaan sinne päin.
stanan vitun perkeleen BB...joka saatanan paikassa taas hehkutetaan sitä...
KLF lopettaa tänään toiminnan. Mitä ihmettä sitä nyt kuuntelee radiosta?!?!?
No vaikka sitä ainutta oikeaa radio rockia
Offipiru
01.09.2011, 05:23
stanan vitun perkeleen BB...joka saatanan paikassa taas hehkutetaan sitä...
Nii i! Menee aamulypsyki pilalle kun joka spiikki on joku bb-homon sekoilusta kertovaa shaissea. JUMAALAAUUTA!
http://www.youtube.com/watch?v=AaV06oLQ3VM&feature=related Tuosta
No vaikka sitä ainutta oikeaa radio rockia
No prkl sitä maistream rockki schaissea missä puhutaan enemmän kun tarpeeksi kaiken maailman pashaa....Musiikki musiikkina ja puhe puheenä prkl
Toivottavasti KLF taas kerran nousee ja kiusaa viestintävirastoa vaan ihan kiusallaan sen takiahan se lopetti. Prkl byrokratia prkl!
toista kertaa näytön lasi paskana desire hd:sta, vittumaine vaihtaa ja maksaa kuiteki muutaman kympin:mad::mad:
Aaltonen
04.09.2011, 17:20
7kk vanha saksanpaimenkoiranpentu klenkkaa etujalkaa,ku ei vaan olis mitään nivel tulehdusta tjsp..:mad:
Bänkster
04.09.2011, 18:14
Neljännet oharit tälle vkonlopulle, ei se mitään...
flunssa pukkaa päälle.. :mad::mad:
Voiko sannoin kuvvailla? Noo ei! vittttuu
Offipiru
07.09.2011, 09:52
Mopo kiukuttelee. Eikä keksi vikaa sitte millää. :(
joo katoin tossa corollan rekisteriotetta ja tänään ois viimonen katsastus päivä, ennen konttorille menoa ois vaa pari pikkujuttuu putki irtipoikki,oikeehelma reikiä täynnä,käsijarru ei pidä kunnolla ,jakohihna pitäs vaihtaa+mitä muuta ne siel konttorilla kertoo.http://www.smileys4me.com/getsmiley.php?show=1094http://www.smileys4me.com/getsmiley.php?show=1135http://www.smileys4me.com/getsmiley.php?show=1169
81€ katsastus http://www.smileys4me.com/getsmiley.php?show=1477
VITUTTAAAAAA
ainii ja hojos ei mee vasen vetari pohjaa saakka mikä vittu sitäkin vaivaa saatana .
metsienmies
07.09.2011, 12:06
Ja juurikin tämä yövuoro... perk#le kun ei saa kunnolla nukuttua. 3-4h ja sit ajaa ylös. Alkaa loppuviikkoo kohden sarvi otassa kasvaa semmoseks ettei kestä kohta itseäkkään... :mad: :mad: :mad:
Mut köyhän on pakko tehä.... :(
No prkl sitä maistream rockki schaissea missä puhutaan enemmän kun tarpeeksi kaiken maailman pashaa....Musiikki musiikkina ja puhe puheenä prkl
Toivottavasti KLF taas kerran nousee ja kiusaa viestintävirastoa vaan ihan kiusallaan sen takiahan se lopetti. Prkl byrokratia prkl! Komppaan tätä.
Mutta onneksi hätä ei ole tämän näköinen. Latasin Androidille DI.FM-sovelluksen marketista. Taas soi laatumuzaakit luurissa, eikä ole tainnut kun kerran tulla mainos. Yllättävän hyvin se streami tulee netistä. Tuossa on nyt reilu viikko kuunneltu automatkoilla ja yhden ainoan kerran pätkässyt kun se latasi. Muuten toiminut hienosti. Yllättävän hyvä äänikin vielä. Toki vaatiin sen että saa luuriin kiinni autoon, minkä olen Volvossa hoitanut hienolla kasettiadapterilla niin saan sille täysin turhalle kasettisoittimellekin käyttöä. Bluetooth FM-lähetin ei jostain syystä lähetä tuota ääntä. Outoa kuitenkin että se toimii HF sarjana samaan aikaan, mutta musiikit tulee luurin omasta kaiuttimesta vaikka tuo BT laite olisikin käytössä.
81€ katsastus http://www.smileys4me.com/getsmiley.php?show=1477
VITUTTAAAAAA
Olis sitä teilläpäin ollu halvempiakin vaihtoehtoja: http://www.katsastushinnat.fi/hae/joutseno
K1 netissä varaamalla 35 € + 19,50 € päästöm. = 54,50 €
Ei ny varsinaisesti vituta, mutta muuten vaan tuntuu ontolta, kun hokasin, että kaapelinkuorintatyökalu Jokari onkin saksalainen. Ei jumankeka tuolla nimellä voi olla kuin suomalaiset juuret! Aina olen suomalaiseksi sen mieltänyt. Höh.
*ittu tota paskaa sataa taivaalta.. Ei pääse mitään tekemään.
HANHISTA EKA PELTOON KIVÄÄRILLÄ OHI JA SITTEN LENTOON 5KERTAA HAULIKOLLA OHI
jussinhj61
08.09.2011, 20:30
Perkele vituttaa ku katoin a-talkkia ja rupattelivat tuosta kaljan poistamisesta kaupoista.
Sähköyhtiö je niiden arviolaskutuksen sekoilu.
Jostain ovat saaneet nyt päähänsä että tänävuonna meidän sähkönkulutus nousee 12000kwh:a viimevuoteen verrattuna.Siis nousee.
Kävivät rukkaamassa kolme viikkoa takaperin sähkömittaria.
Sen jälkeen mennyt 250kwh mittarin mukaan.
Tuosta jos pähkii niin en ihan helpolla saa kulumaan vuodessa 25000kwh niinkuin arviolaskun mukaan menis.
Jotain on vialla niin mittarissa kuin laskelmissakin.
Tarskohan ostaa tuulimylly...
*ittu tota paskaa sataa taivaalta.. Ei pääse mitään tekemään.
Miust se on ihan asiallista kamaa... Just saunan jälkeen lutrasin itteni sil ja litratolkul päiväs tulo juotuuki sitä, enemmän jopa ku olutta tosin siitäkin on suurin osa sitä ihtiään..
Sähköyhtiö je niiden arviolaskutuksen sekoilu.
Jostain ovat saaneet nyt päähänsä että tänävuonna meidän sähkönkulutus nousee 12000kwh:a viimevuoteen verrattuna.Siis nousee.
Kävivät rukkaamassa kolme viikkoa takaperin sähkömittaria.
Sen jälkeen mennyt 250kwh mittarin mukaan.
Tuosta jos pähkii niin en ihan helpolla saa kulumaan vuodessa 25000kwh niinkuin arviolaskun mukaan menis.
Jotain on vialla niin mittarissa kuin laskelmissakin.
Tarskohan ostaa tuulimylly...
Onkohan sulla jossakin johdossa reikä ja siitä vuotaa sähköö ulos.
Perkele vituttaa ku katoin a-talkkia ja rupattelivat tuosta kaljan poistamisesta kaupoista.
Joo eipä siinä paljon järkeä käytetty.Vähentääkö keskiolunen siirto alkoon kokonais alkoholin kulutusta?
Olis sitä teilläpäin ollu halvempiakin vaihtoehtoja: http://www.katsastushinnat.fi/hae/joutseno
K1 netissä varaamalla 35 € + 19,50 € päästöm. = 54,50 €
nojoo piti heti päästä varaamatta aikaa ja melkein heti pääsin sisää n.5min odottelua ja tutus paikassa käyny melkein aina ,toyo harrastaja katsastusmiehenä ja asiakas palvelu kohillaa . päästöistä läpi vaikka takapönttö puuttu kokonaan :D
Muitten hörhöjen seassa löytyy tämä.... http://www.iltalehti.fi/nettitv/?31795552
*ittu mie vihaan kiinalaisia suojaamattomia sähköjä yli kaiken....................
Se että en osaa sanoa kavereille "EI" silloin kun pitäisi. Autan aina kun joku tarvii apua jossain asiassa.. Käyn kavereiten tietokoneita laittamassa, ja kaikkea muuta mahdollista.
Mutta sitten kun mä tarviin jotain niin aina on samanlaisia vastauksia tyyliin "no emmä ny tiiä... joo katotaan joskus"
Esim tänään kysyin kaverilta että tulisiko se vähän jeesaamaan, ku pitäisi selvitellä mihin laturin ja akun välistä hävii osa jännitteestä. (Konehuoneessa sattuu olemaan entisen omistajan jäljiltä melkoinen johtohässäkkä.)
No mentiin sitten auton luokse ja kaveri rupes vaan jotain pelleilemaan ja viritteli johdon pätkiä maskiin roikkumaan.
Sit ku mittasin että 1,5m matkalla hävii 1,5V johonki, niin kaveri vaan sanoi että se on ihan hyvä. Ja että ihan turha viritellä tota. Osta uusi...
Grrr..... :mad:
Se että en osaa sanoa kavereille "EI" silloin kun pitäisi. Autan aina kun joku tarvii apua jossain asiassa.. Käyn kavereiten tietokoneita laittamassa, ja kaikkea muuta mahdollista.
Mutta sitten kun mä tarviin jotain niin aina on samanlaisia vastauksia tyyliin "no emmä ny tiiä... joo katotaan joskus"
Grrr..... :mad:
Täällä sama vika :mad:
Prkl... Ekan kerran kanentiivisteen valmistusvika sotki päivää... Ukko vaihtanu tuhansia kannentiivisteitä, ja itekkin jokusen kymmennen, ja nyt napsahti se eka viallinen eteen... Kolmessa männänreikä soikea... Ja kaks otti mäntiin kii... Ja siitä sit puski paineet mettään, ja sillai... Ja kansikin kii n. 30km ajot ja oli tiukassa irrottaa... No, itseä siit saa syyttää ku suihkuttelin VHT Copper Gaskettiä kahen puolen ennen kannen asennusta...
Onneks sitä tiivistettä ei oo enään tarjolla, kun poistunut valikoimasta.
ohi ammuttu vaikka piti olla varma nakki :mad: huomenna kiikarinkohdistukseen mars :D
Aaltonen
13.09.2011, 23:40
Menetin tänään koirani.
Koira karkas,terassilta kissan perään,no meikäläinen kipin kapin kengät jalkaan ja hakee koiraa pihalta,näin koiran et meni metsään,seuraavaks näin ku traktori tulee mulli kuorman kanssa,sit seuraavaks traktori vetää liinat kiinni ja nään ku koira tulee takapyörän alta,muutaman kerran sätkäs ennen ku ehtisin juosta paikalle,noh paniiikin omaisesti koira syliin ja lähdin koiran kanssa kävelee pois,noh matkalla sit tajusin tilanteen et kaikki kylkiluut paskana,silmät pullotti päästä,vuosi verta eikä koira hengittäny. No siinä sit iso mies tipahti ja laski koiran maahan ja armoton parku päälle.
Nyt on koira kuopattu ja vedetty viinaa pää täyteen,mut olo on edelleenki erittäin paska...miettii vaan et miks ei voinu pysäyttää sitä traktoria.... nuorempi koira on ihmeisään ku pentuajan kaveri puuttuuu:( toivottavasti viel tottuu ettei neea oo enään. (hirvikoiran ja sakemannin sekotu)
Osanottoni. Nyt sillä on paikka jossa juosta ilman että tarvii traktoreita pelätä...
Osanotto ylemmän onnettomuuden johdosta. :(
Täällä on harmitus päällä kun pitkäaikainen työporukka on ulkopuolisista syistä pilkottu osiin. Eilen istuttiin iltaa ja vietettiin vuoron, sekä 10v työkaluina olleiden koneiden poistumista yhtymän kalustosta. (Blue1/AVRO)
Viimeiset yhteiset vuorot päättyivät eilen aamulla, nyt on porukka jaettu firmasta lähteneiden lisäksi kolmeen osaan.
Voisi jopa sanoa että nyt vi*uttaa.
emäntä rupes puhuun että onko tässä enää mitään järkeä...
metsienmies
14.09.2011, 11:21
Ja astmaatikolle se on sama kuin keuhkoputkentulehdus saman tien joten eiku huomenna jälleen kerran hakee antibioottikuuria aamupalaksi...
Ja edellä olleelle koiraomistajalle surkuvalittelut. :( itellä ollu kanssa muutaman kerran läheltäpiti tilanteita omalla ajokilla... vielä onneks on selvitty pahimmilta...
Joo eipä siinä paljon järkeä käytetty.Vähentääkö keskiolunen siirto alkoon kokonais alkoholin kulutusta?
Mahtaa osalla kulutus kasvaa, ku hakee perjantain saunakaljat ni ottaa sen kossun samalla ku on kaupoilla tai vaikka kaks ku on nii pitkä jono. Ja ne jotka asuu vähän kauempana ni ottaa kans reilumman setin ni ei tarvi heti tulla uudestaan. Ja kaikkihan sen tietää kuinka hyvin viina säilyy kotona:D
Mahtaa osalla kulutus kasvaa, ku hakee perjantain saunakaljat ni ottaa sen kossun samalla ku on kaupoilla tai vaikka kaks ku on nii pitkä jono. Ja ne jotka asuu vähän kauempana ni ottaa kans reilumman setin ni ei tarvi heti tulla uudestaan. Ja kaikkihan sen tietää kuinka hyvin viina säilyy kotona:D
juu ei se oluen siirto ainakaan mun kohdalla vähennä alkoholin käyttöä :cool::cool:
saattaa juuri käydä noin että kaljat hakiessa nappaa yhden tai jopa kaksi eurosta mukaan :D:D:D:D
Taas perusperjantai... palstalla mikkää perkele onnistunu, onneks ei motokuski erehtyny käymään mökkitonttipalstalla.. ois kenties saanu kuonoonsa, sitä mieltä meikäläinennii, rauhallinen ajokonekuski oli ajourista mieltä... Viimenen niitti illalle oli puolikkaan kuitukuorman tyhjentyminen alamäkkeen!!! voe kerpeleen vittu!!!!!!!!:mad:
Pakko oli poistua palstalta ettei konetta pahemmin säre tahi kaada ennee illanpäätteeks :D
hazzinen
17.09.2011, 20:13
tämä vituttaa "myydään tarjousten perusteella". sit jos tarjoo yli 50 euroo alle pyyntihinnan, ni sitä päin ei edes kusta. saakeli sit voi jättää sen "myydään niitten v*tun tarjousten perusteella" huitin v*ttuun siittä ilmotuksesta jos ei oo minkään valtakunnan aikomustakaan tinkiä hinnasta.
Naapuri kävi ilmoittamassa että meillä on aika laittaa jätevesijärjestelmä uuteen uskoon. Vuotaa jätevettä sen varaston lattian alta. Edellisen asukkaan aikana on tuon varastonsa rakentanut imeytysputkien päälle. Niin kuin ei muuten olisi rahareikiä olemassa, stana taas tonni poikineen palaa...
nyt loppu harrastaminen vähäx aikaa :mad::mad::mad::mad:
juuri kotiuduttu ensiavusta,, joku torvi päätti huitast kirveel vasemman käden etusormeen :eek:
tikkejä tuli 9kpl
onneksi luut ja hermot ehjänä (sormen hermot ;) )
saatanan paskalakkien kamera autot...
pahapaimen
21.09.2011, 19:27
juuri kotiuduttu ensiavusta,, joku torvi päätti huitast kirveel vasemman käden etusormeen :eek:
tikkejä tuli 9kpl
Mie halkasin viime vuonna peukalon kirveellä, pitkittäissuunnassa. Meni jänteet ja luutkin. Tunteen siis tietäen, otan osaa vitutukseen:D
tikkejä tuli 9kpl
kuva otettu ensiavun odotus aulassa,, huono kylläkin..
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2598&pictureid=89174
sormi puudutettuna
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2598&pictureid=89175
ja sormi tikattuna
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2598&pictureid=89176
Uudet isot? kumet ei ookkaan yhtään vanhoja pieniä? isommat! No leveemmät sentään.
No eikä ne sovi paikallekkaan, pitää vielä spacereilla pelleillä.
Lainaus Mylliksen (http://forums.offipalsta.com/showpost.php?p=801758&postcount=550) tekstistä
"niin en tiedä miten sinun alalla oleva lehti saa valtion taide/polittiista avustusta, mutta niiden avustuksia nostetaan kattamaan tuo alv:n aiheuttama kulujen lisäys... "
Eikö tätäkään toimi ilman tukihommeleita? :eek:
Selviskö mistään kuin paljon tukea TM ja EM saa? :rolleyes:
Eniten vituttaa RD:en lähtö Jypin riveistä. RD kuitenkin nosti Jypin nykyiselle tasolleen.
Mitenköhän poikien käy tälle kautta, se jää nähtäväksi. Toivon tietysti vaatimattomasti MESTARUUTTA.
Toiseksi eniten vituttaa kaikki.
Onks toi nyt sellanen kiinalainen ?
Onks toi nyt sellanen kiinalainen ?
kyllä
yhden renkaan irrottaa VAROVASTI ni tikatusta sormesta veri lentää nii helkkaristi..:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::m ad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Kaveri jonka oon tuntenu puolet elämästä lähti 'ilmavoimiin'
Kaveri jonka oon tuntenu puolet elämästä lähti 'ilmavoimiin'
Näin tapahtuu valitettavan usein...
Nim: 2 lähtenyt...
Juu, oon huomannut. Lähteä voi monella tapaa ja mistä syystä tahansa. Eikä yhtään voi etukäteen tietää että kuka seuraavaks.
Ei muuta kuin leuka rintaan ja odotellaan omaa vuoroa.
Toissapäivänä laitoin aluskatteen talliin. Tänään päätin uusia sen osaksi... Ja mä kahtoin silloin maanantaina, ettei ole mitään tuulia tulossa, korkeintaan 10m/s oli luvattu ja hommaan ryhdyin. Ja vitut! Paikalliseen kauppakeskukseen näyttivät uusivan kattoa oikein urakalla 8)
kenkä vuotaa, nykyturvakengät ei sit kestä yhtään mitään, pari kuukautta, kolme max ja aina on sukka märkänä ku astuu märälle tasolle
kenkä vuotaa, nykyturvakengät ei sit kestä yhtään mitään, pari kuukautta, kolme max ja aina on sukka märkänä ku astuu märälle tasolle
Mulla kestää vuoden, pari hienosti. Yritän kyllä uusia puolen vuoden välein, mutta kun en muista...
Uudet isot? kumet ei ookkaan yhtään vanhoja pieniä? isommat! No leveemmät sentään.
No eikä ne sovi paikallekkaan, pitää vielä spacereilla pelleillä.
Minkä kokosia kummeja? 35 fedima ja 38.5 shitbull?
Minkä kokosia kummeja? 35 fedima ja 38.5 shitbull?
35 sirocco vs 39,5 pittbull. Yllättävän hieno halkaisija nuilla sirocoilla........ Leimarenkaat :)
DarkestMessiah
30.09.2011, 16:33
Tili tuli, ja lasku pinon läpikäynnin jälkeen voi todellakin sanoa, että se perhanan tili myös meni...
"kesälomapalkka" = ei myynti- eikä työbonuksia = aivan naurettavan pieni tili... tähän kun lisää laskuläjän josta löytyy puolen vuoden vesilasku, kaikki suurimmat vakuutus laskut, parit autojen verolaput yms yms.... = :mad::mad::mad::mad:
Noh, jos hyvän puolen haluaa välttämättä löytää, niin ainakaan ei tartte miettiä kumpaan projektiin ostais jotain, ku hädin tuskin töis käynti naftat saa ostettua :(:(
Offipiru
30.09.2011, 16:40
Kesän viimenen mopoilupäivä, startti ja savu nousee... :(
Fetch map ei hae karttoja :mad:
pahapaimen
30.09.2011, 18:42
Iskias.
Voi paska, ikävä vaiva:(