Kirjaudu sisään

View Full Version : Lj:n turbon päivitys.


Setä
01.02.2007, 21:56
Lj:n orkkis turbo olisi tarkoitus päivittää pakoputkiston kera isompaan,mitä suositellaan??Kokemuksia?Kiitos!

Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua!

Viitapiru
02.02.2007, 06:48
ei ole vielä kokemuksia mutta pensakasimjoottorissa näyttäis pelittävän oivallisesti.elikkäs pumppaa painetta jo tyhjäkäyntikierroksilta lähtien 1,4bar.
http://www.opcon.se/index.asp?sPage=1&langID=2&cID=14

NKH
02.02.2007, 07:41
Muuttuvasiipinen Garret esim. MB:n sprinttereissä käytetty.

Turbon mallinumeroo en ny saa millään päähän mutta nick. Pölärillä ois yks tollanen, uusi ja paketissa ja vois olla jopa myynnissä, laita privaa sinne suuntaan.

Nää muuttuvasiipiset lähtee mukaan jo alhasilla kierroksilla!

.

****************************
http://www.kotikone.fi/toveriniva/images/temp/SORON%D3.JPG (http://sorono.tk) http://www.kotikone.fi/~d608370/images/temp/MMC.JPG (http://mansenmaasturiclub.com)

titanix
02.02.2007, 11:48
quote:Nää muuttuvasiipiset lähtee mukaan jo alhasilla kierroksilla

onkos kellään tietoa mitenkä alhaisilla kieroksilla se lähtee mukaan,esim jos alkuperäinen turbo on lähtenyt mukaan vasta 2000 kiekalla

Eskimo
02.02.2007, 15:31
quote:
Muuttuvasiipinen Garret esim. MB:n sprinttereissä käytetty.

Turbon mallinumeroo en ny saa millään päähän mutta nick. Pölärillä ois yks tollanen, uusi ja paketissa ja vois olla jopa myynnissä, laita privaa sinne suuntaan.

Nää muuttuvasiipiset lähtee mukaan jo alhasilla kierroksilla!


Mites näissä toteutetaan siipien ohjaus järkevästi?


____________________________________
- eskimo

OffRoad Kainuu, SLCK #110

Edited by - komk on 02/02/2007 15:32:40

Joakim1
02.02.2007, 19:45
800 rpm

OFF ROAD TEAM BONEHEADS

Samsonite
02.02.2007, 20:00
quote:
quote:
Muuttuvasiipinen Garret esim. MB:n sprinttereissä käytetty.

Turbon mallinumeroo en ny saa millään päähän mutta nick. Pölärillä ois yks tollanen, uusi ja paketissa ja vois olla jopa myynnissä, laita privaa sinne suuntaan.

Nää muuttuvasiipiset lähtee mukaan jo alhasilla kierroksilla!


Mites näissä toteutetaan siipien ohjaus järkevästi?


____________________________________
- eskimo

OffRoad Kainuu, SLCK #110

Edited by - komk on 02/02/2007 15:32:40
Järkevästä tiedä, mutta vaihtoehtoina ainakin : ylipaine, alipaine ja sähköohjaus. Ylipaine tietty helpoin, kelloi varmaa erilaisia ja välitankoa säätämällä.



<center>-- Hyvin vähän, tuskin milloinkaan, jos silloinkaan --</center>

Eskimo
04.02.2007, 18:24
Tuolla on sivuttu aihetta.

http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic.php?t=1251


____________________________________
- eskimo

OffRoad Kainuu, SLCK #110