View Full Version : Lj:n turbon päivitys.
Lj:n orkkis turbo olisi tarkoitus päivittää pakoputkiston kera isompaan,mitä suositellaan??Kokemuksia?Kiitos!
Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua!
Viitapiru
02.02.2007, 06:48
ei ole vielä kokemuksia mutta pensakasimjoottorissa näyttäis pelittävän oivallisesti.elikkäs pumppaa painetta jo tyhjäkäyntikierroksilta lähtien 1,4bar.
http://www.opcon.se/index.asp?sPage=1&langID=2&cID=14
Muuttuvasiipinen Garret esim. MB:n sprinttereissä käytetty.
Turbon mallinumeroo en ny saa millään päähän mutta nick. Pölärillä ois yks tollanen, uusi ja paketissa ja vois olla jopa myynnissä, laita privaa sinne suuntaan.
Nää muuttuvasiipiset lähtee mukaan jo alhasilla kierroksilla!
.
****************************
http://www.kotikone.fi/toveriniva/images/temp/SORON%D3.JPG (http://sorono.tk) http://www.kotikone.fi/~d608370/images/temp/MMC.JPG (http://mansenmaasturiclub.com)
quote:Nää muuttuvasiipiset lähtee mukaan jo alhasilla kierroksilla
onkos kellään tietoa mitenkä alhaisilla kieroksilla se lähtee mukaan,esim jos alkuperäinen turbo on lähtenyt mukaan vasta 2000 kiekalla
quote:
Muuttuvasiipinen Garret esim. MB:n sprinttereissä käytetty.
Turbon mallinumeroo en ny saa millään päähän mutta nick. Pölärillä ois yks tollanen, uusi ja paketissa ja vois olla jopa myynnissä, laita privaa sinne suuntaan.
Nää muuttuvasiipiset lähtee mukaan jo alhasilla kierroksilla!
Mites näissä toteutetaan siipien ohjaus järkevästi?
____________________________________
- eskimo
OffRoad Kainuu, SLCK #110
Edited by - komk on 02/02/2007 15:32:40
800 rpm
OFF ROAD TEAM BONEHEADS
Samsonite
02.02.2007, 20:00
quote:
quote:
Muuttuvasiipinen Garret esim. MB:n sprinttereissä käytetty.
Turbon mallinumeroo en ny saa millään päähän mutta nick. Pölärillä ois yks tollanen, uusi ja paketissa ja vois olla jopa myynnissä, laita privaa sinne suuntaan.
Nää muuttuvasiipiset lähtee mukaan jo alhasilla kierroksilla!
Mites näissä toteutetaan siipien ohjaus järkevästi?
____________________________________
- eskimo
OffRoad Kainuu, SLCK #110
Edited by - komk on 02/02/2007 15:32:40
Järkevästä tiedä, mutta vaihtoehtoina ainakin : ylipaine, alipaine ja sähköohjaus. Ylipaine tietty helpoin, kelloi varmaa erilaisia ja välitankoa säätämällä.
<center>-- Hyvin vähän, tuskin milloinkaan, jos silloinkaan --</center>
Tuolla on sivuttu aihetta.
http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic.php?t=1251
____________________________________
- eskimo
OffRoad Kainuu, SLCK #110