Reetu
30.01.2007, 13:18
Kun ei muuten ole tarpeeksi hauskaa, niin emännän käyttiksestä hävisi eilen illalla ajellessa öljynpaineet(mittarista?) tyhjäkäynnillä rullatessa.
No, ajelin kierroksia pidellen kylille saakka ja kun käännän parkkiin niin paineet jää tyhjäkäynnille pudottaessa normaaliksi. Tuumin josko on ölppä vähissä, mutta sitä kyllä oli yli alarajan.
Kurvailin kotia kohti ja ennen pihaliittymää löysätessä mittari painui taas nollille, äkkiä happea ja taas nousi paineet normaaliin. Pysäytin pihaan ja laskin tyhjäkäynnille, ja katsos taas on tyhjäkäynti paineet normaalit.
Liekö paineventtiilissä joku jumetus (mitä itse epäilen), vai voiko öljykello/mittari oireilla vastaavasti?
Öljypumppukaan ei ole varmaan enää uutta vastaava, koska jos liemillä laskee yli 5tkm, alkaa paineet alenemaan. Onneksi ei tarttee purkaa kuin puoli autoa, että pumpun saisi vaihdettua (luetaan jää tekemättä...Venttiiliin onneksi saattaa päästä käsiksi öljypohjan irroittamisella.
Ja pannuhan on kolmen timantin kolmelitrainen V6.
öljykellossa se vika oli, vaikka oudosti oireili. On näköjään ollut pitkäänkin viallinen, kun uudella kellolla on paineet paljon tasaisemmat mitä vanhalla on ollut kolmeen vuoteen.
Niin kauan teillä on suojattu lies, kun on pystyssä yksin mies!
http://www.mesenet.org/hymiot/2/logoisuzu001%5B1%5D.gif
Edited by - Reetu on 30/01/2007 14:14:18
Edited by - Reetu on 04/02/2007 02:04:20
No, ajelin kierroksia pidellen kylille saakka ja kun käännän parkkiin niin paineet jää tyhjäkäynnille pudottaessa normaaliksi. Tuumin josko on ölppä vähissä, mutta sitä kyllä oli yli alarajan.
Kurvailin kotia kohti ja ennen pihaliittymää löysätessä mittari painui taas nollille, äkkiä happea ja taas nousi paineet normaaliin. Pysäytin pihaan ja laskin tyhjäkäynnille, ja katsos taas on tyhjäkäynti paineet normaalit.
Liekö paineventtiilissä joku jumetus (mitä itse epäilen), vai voiko öljykello/mittari oireilla vastaavasti?
Öljypumppukaan ei ole varmaan enää uutta vastaava, koska jos liemillä laskee yli 5tkm, alkaa paineet alenemaan. Onneksi ei tarttee purkaa kuin puoli autoa, että pumpun saisi vaihdettua (luetaan jää tekemättä...Venttiiliin onneksi saattaa päästä käsiksi öljypohjan irroittamisella.
Ja pannuhan on kolmen timantin kolmelitrainen V6.
öljykellossa se vika oli, vaikka oudosti oireili. On näköjään ollut pitkäänkin viallinen, kun uudella kellolla on paineet paljon tasaisemmat mitä vanhalla on ollut kolmeen vuoteen.
Niin kauan teillä on suojattu lies, kun on pystyssä yksin mies!
http://www.mesenet.org/hymiot/2/logoisuzu001%5B1%5D.gif
Edited by - Reetu on 30/01/2007 14:14:18
Edited by - Reetu on 04/02/2007 02:04:20