View Full Version : Maxell-iltaralliin järkkäreitä 13.2.
Byrocrat
23.01.2007, 23:05
Tiistaina 13.2. järjestettävään Espoon UA:n Maxell-iltaralliin tarvitaan vielä lisää liikenteenohjaajia/järkkäreitä sulkutehtäviin TapUA:n hoitamalle EK-1:lle. Jos omaat JVK:n (ei kuitenkaan välttämätön) niin sovit hommiin vieläkin paremmin! Kisa ajetaan siis iltakilpailuna joka tarkoittaa, että kokoontuminen on Veikkolan Nesteellä klo 16.30. Sulku alkaa klo 18.15 ja pätkältä päässee pois viimeistään klo 22 korvilla!
Pikaiset yhteydet 0400 447317 tai spostilla mperkko (at) welho.com.
Vielä mahtuu hommiin!!!
MP
Edited by - Byrocrat on 24/01/2007 08:50:46
Edited by - Byrocrat on 26/01/2007 10:49:09
Byrocrat
26.01.2007, 11:13
Mitä? Eikö talkootyö kiinnosta vai tekevätkö offarit niin tiiviisti töitä etteivät ehdi arki-iltana avustamaan muiden autoilulajien harrastajia vai onko yhteistyön tekeminen muuten vain vierasta???
Ilta-rallihan sijoittuu heti Talvieksytyksen jälkeiselle tiistaille joten autonrakennuskaan ei luulisi hirveästi kiinnostavan:-))
Vielä ehtii mukaan!!! Huviluvat menevät viranomaisille alkuviikosta joten hopi hopi!
MP
Edited by - Byrocrat on 29/01/2007 09:35:10
Mikäs on tilanne? Tulen jos olen viimeinen oljenkorsi, pitää vaan lintsata vähän hommista että ehtii Veikkolaan pyydettyyn aikaan. Samilla on mun puhelin numero.
Eikö kukaan mu ole tosiaan tulossa tonne? onneks Kari on "melkein" ilmoittautunu.
Byrocrat
29.01.2007, 09:34
quote:
Mikäs on tilanne? Tulen jos olen viimeinen oljenkorsi, pitää vaan lintsata vähän hommista että ehtii Veikkolaan pyydettyyn aikaan. Samilla on mun puhelin numero.
Kyllähän tuonne vielä porukkaa kaivataan! Kaikki liikenevät avustajat ovat erittäinkin tervetulleita!! Tuosta 16.30 kokoontumisajasta on pikkaisen varaa venyttää mutta pätkän pitäisi olla miehitettynä viimeistään 17.30 maissa ettei tule ongelmia, kyse on kuitenkin ykköspätkä ja etuautoilla tuppaa plemaan kiire reitille:-)). Kokoontumispaikalta, Veikkolan Nesteeltä ei pätkälle onneksi ole kovin pitkä siirtymä!
Jussin lisäksi offilaisia on tulossa niin ainakin Dumbo ja Rm67!
MP
Ilmottauduttu on. Täytyypä tulla pitkästä aikaa näihinkin hommiin ja niinku sanottiin ei kisan jälkeen välttämättä huvita paljon autoa ropata. :):):)
talkoissa mukana.
Jogi BJ
Kaipa sitä joutuu yhtä huoltoautoo taas veivaamaan...
www.alanmiehet.com #2