Kirjaudu sisään

View Full Version : Neuvoja naisille miehiltä...

PikkuMyy
21.01.2007, 13:49
Opettele käyttämään wc-pytyn kantta. Olet jo iso tyttö.Jos se on ylhäällä.laske se alas.Me käytämme sitä ylhäällä,sinä alhaalla.Emme mekään naljaile siitä että jätät sen alas.

Syntymäpäivät,ystävänpäivät ja hääpäivät eivät ole testejä,joissa tarkistetaan osaammeko taas ostaa täydellisen lahjan.

Joskus emme ajattele sinua.Opettele elämään sen kanssa.

Sunnuntai=urheilua ja/tai autoja.Se on kuin täysikuu tai vuoroveden vaihtelu.Anna sen olla.

Ostoksilla käynti EI ole urheilua.Emmekä koskaan tule ajattelemaan toisin.

Itkeminen on kiristämistä.

Pyydä selvästi,jos haluat jotain.Tehdään tämä nyt selväksi;hienovaraiset vinkit ei tepsi.Vahvatkaan vinkit eivät tepsi.Ilmiselvät vinkit eivät tepsi.Kakista tarpeesi selkeästi ulos.

Kyllä ja ei ovat täysin hyväksyttäviä vastauksia lähes jokaiseen kysymykseen.

Kerro ogelmistasi ainoastaan jos haluat niihin ratkaisun. Niin me toimimme. Sympatiaa voit hakea naisystävältäsi.

Päänsärky,joka kestää 17 kuukautta on ongelma. Käy lääkärissä.

Tarkista autosi öljyt!Pliis!

Mikään mitä sanoimme 6kk sitten ei päde riitatilanteessa. Itse asiassa kaikki kommentimme tulevat mitättömiksi seitsemän päivän jälkeen.

Jos pidät itseäsi lihavana,luultavasti olet sitä.Älä kysy meiltä.Emme suostu vastaamaan.

Jos jokin sanomamme voidaan tulkita kahdella tavalla ja toinen niistä tekee sinut vihaiseksi tai surulliseksi,tarkoitamme sitä toista.

Anna meidän rauhassa katsella naisia.Teemme niin joka tapauksessa;se on geneettistä.

Voit joko pyytää meitä tekemään jotain tai käskeä tekemään jotain.Jos tiedät valmiiksi miten se parhaiten tehdään,tee se itse.

Aina kun on mahdollista,ole kiltti ja sano sanottavasi mainoskatkon aikana.

Kristoffer Kolumbus ei tarvinnut ajo-ohjeita,emmekä mekään tarvitse.

Suhteemme ei koskaan tule olemaan sellainen kun se oli kahden ensimmäisen kuukauden aikana.Opi elämään se kanssa.Ja lakkaa valittamasta naisystävällesi.

Kaikki miehet näkevät ainoastaan 16 väriä,ihan niinkuin Windowsin asetuksissa. Esimerkiksi persikka on hedelmä,ei väri.Eikä meillä ole aavistustakaan siitä mikä beessi on.

Jo kutittaa,raavimme.Niin me toimimme.

Emme ole ajatusten lukijoita,emmekä koskaan tule sellaisia olemaankaan.Tämää puute ei kuitenkaan ole todiste siitä ettemme välittäisi sinusta.

Jos kysymme mikä vaivaa ja sinä sanot"ei mikään",toimimme sen mukaisesti.Tiedämme että valehtelet,mutta mielestämme asian kaivelu ei ole vaivan arvoista.

Jos kysyt kysymyksen,johon et halua vastausta,voit odottaa vastausta jota et halua kuulla.

Kun olemme lähdössä jonnekin,kertakaikkiaan mikä tahansa vaate joka on päälläsi käy.Oikeesti.

Älä kysy mitä ajattelemme,ellet ole varautunut kuulemaan esimerkiksi vatsan toiminnasta,napanöyhdästä,Xenasta tai autoista.

Sinulla on tarpeeksi vaatteita.

Sinulla on tarpeeksi kenkiä.

Olut on mielestämme jännittävä asia,ihan kuten käsilaukut sinusta.

Kiitos,kun luit tämän.Tiedän että joudun nukkumaan sohvalla ensi yönä,mutta ei se haittaa.Sehän on vähän kuin telttailua.

ai niin, vielä yksi asia;olen hyvän muotoinen.Pyöreä on hyvä muoto.

:)

joo lukot ne on mullakin

Edited by - PIKKUMYY on 21/01/2007 14:29:49

Pörö
21.01.2007, 17:12
Tsääh! Kiitos pikkumyy.
Tämä tuli just tulostettua ja uudelleen sijoitetaan jääkaapin oveen, jännityksellä jäämme odottamaan hetkeä kun vaimo saapuu ilta-vuorosta kotiin.

Team Karvareuhka
4X4 jaosto

PikkuMyy
21.01.2007, 17:21
No,minä olen jo oppinut kaikki nämä asiat vuosien aikana. Elämä on silti ihan mukavaa,enkä ole tuntenut itseäni yhtään syrjityksi,kaikkihan riippuu siitä miten henkilökohtaisesti asiat ottaa...:)

joo lukot ne on mullakin

Edited by - PIKKUMYY on 21/01/2007 17:22:40

Rainy
22.01.2007, 13:45
Minkä takia naisten mielestä moottoripyöräilijöistä saa hyviä
poikaystäviä? Niillä seisoo vehkeet syyskuusta huhtikuuhun...

NAISTEN KOSTO BLONDIVITSEIL

Kui miähe kuluttava niimpaljo kalorei rakastelles?
-No ku panoj jälkke hee juakseva ympäri kaupunkki kehumas siit kavereilles.

Minkätakia miähe kuarssaava selälläs nukkues?
Kivekse tukkiva alapää ilmaottoauko.

Kui miähe tykkävä kalastuksest?
Ku sillo heil o mahrollisuus kerra elämässäs kuulla naise
suust: Vau, kui ISO!

Kuin ei naine räpäyt silmiäs esileiki aika
Ei siin ehri.

Miks naisil ei ol miäste aivoi?
Ei ol kivespussei niitte säilyttämisse.

Minkätakia tarvita miljoona siittiö yhre munasolu herelmöittämisse?
Miäste tapaa siittiökkä ei pysähry kysymä ajo-ohjei.

Mikä o miähe esileikki?
Pual tuntti vonkamist.

Kummone o miäs, joka ei jätä kettän kylmäks?
Hää on torennäkösest töis krematorios.

Mistä tiättä, että miäs o saanu orkasmi?
No ku hää alkka kuarssama.

Mitä ero o tyhmäl ja älykkääl miähel?
Ei mittä. Molemma luuleva tiätäväs kaike.

Mitä saa ku miäs tarjo sul seittämä ruakalaji illallise?
Hodari ja kuus kalja.

Mitä yhteist o miähil ja mikroaaltouunil?
Kolkymment sekuntti ja valmist o.

"....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..."

Rainy
22.01.2007, 13:58
http://www.kase.fi/~tarjalu/men.htm

"....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..."

Joakim1
22.01.2007, 17:58
Unohtui yksi!!!

"Ihan sama" ei ole vastaus mihinkään kysymykseen, tulemme tekemään JUURI sen mitä ET haluaisi tehtävän, joten turha ruikuttaa päätöksestä jonka mies tekee myöhemmin koska vastaus oli "IHAN SAMA".

OFF ROAD TEAM BONEHEADS

junnu78
22.01.2007, 19:01
paljon asiaa...
pitää antaa emännän luettavaksi

*team crasshopper*
-LISÄÄ MUTAA!!!-

Pörö
22.01.2007, 22:00
Heh emäntä luki ja nyt mun pitää vastata kysymyksiin, kyllä tai ei "ihan sama" ei enää kelpaa.
Jep jep tiedättekö tytöt miksi naiset hierovat silmiään herätessään?????

Siksi kun niillä ei ole munia mitä voisi raapia.

-Mettäpörö-

Team Karvareuhka
4X4 jaosto

PikkuMyy
23.01.2007, 18:22
Voin kertoa että toi "Ihan sama" on joskus rasittavaa kun jotain kyselee.Mutta kun pistää naaman naamaa vasten ja kysyy juu tai ei niin kyllä se vastaus sieltä tulee ja aika nopeesti...

joo lukot ne on mullakin

Jari
23.01.2007, 19:15
mutta jos se on "ihansama" että ottaako punaset vai siniset housut, tai syyäänkö tänään spagettia vai pottuja....

www.Offroadkainuu.com

www.hanakkatalo.fi
Lisäsimme verkkokauppaamme paljon uusia tuotteita, Tutustu.

PikkuMyy
23.01.2007, 19:24
No joo sama se mulle onko tänään punaset housut ja spagettipäivä,kyllä se käy:)

joo lukot ne on mullakin

Heguli
23.01.2007, 20:15
Parikymmentä vuotta olin "koulutuksessa" ja vaikka tyhmä olenkin niin jotain sentään opin. Nimittäin milloinkaan, ei koskaan, ei siis todellakaan yhteenkään kysymykseen saa vastata "ihan sama". Lopputulos on taattu: "sää et taaskaan kuuntele yhtään" tai "noinko vähän sä olet kiinnostunut meidän yhteisistä asioista" tai mikä pahinta "sä et enään rakasta mua". Eli vaikka kysymys koskisi keittiön uusien verhojen väriä ja kuosia (ketä kiinnostaa ??), niin jokaisen miehen on ohjelmoitava selkäytimeensä muutamia kelpo vastauksia. Ohessa pari yleispätevää vaihtoehtoa: "kummatkin on todella hyviä vaihtoehtoja, tee sinä valinta", "ehdottomasti jälkimmäinen", "kulta, luotan sinun kykyihisi tässä asiassa".

Tumpula Racing Team

TimoV
23.01.2007, 21:20
quote:
Eli vaikka kysymys koskisi keittiön uusien verhojen väriä ja kuosia (ketä kiinnostaa ??), niin jokaisen miehen on ohjelmoitava selkäytimeensä muutamia kelpo vastauksia. Ohessa pari yleispätevää vaihtoehtoa: "kummatkin on todella hyviä vaihtoehtoja, tee sinä valinta", "ehdottomasti jälkimmäinen", "kulta, luotan sinun kykyihisi tässä asiassa".

Tilanteita joissa joutuu ottamaan kantaa verhojen kuosiin kannattaa välttää kuin ruttoa!

Erehdyin KERRAN verhokangasliikkeeseen anopin, vaimon ja, mikä pahinta, kukkaron kanssa!

nimim. "Ei koskaan enää!"

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990

Heguli
24.01.2007, 14:44
quote:
Tilanteita joissa joutuu ottamaan kantaa verhojen kuosiin kannattaa välttää kuin ruttoa!

Erehdyin KERRAN verhokangasliikkeeseen anopin, vaimon ja, mikä pahinta, kukkaron kanssa!

Totta joka sana. Tostahan voisi jo nähdä painajaisia, siis tuosta verhokangasliikkeestä vaimon ja anopin kanssa.

Tumpula Racing Team