27.02.2004, 22:10
Niin ottamatta sen enempää kantaa wannabee -luokkalaisen nyymin meikän elämäntapojen ihmettelyyn. En sinänsä pidä "luotettavina kuultujen" perusteella tehtyjä minä tiedän arviointeja minään. Henkilökohtaisesti pidän itseäni kristillisenä jumalaa pelkääväänä miehenä, joka elintapojensa perusteella kelpaisi jopa NMKY:n kuoroon.
Meillä on tällä hetkellä yx ainoa lehti, joka kirjoittaa off roadista säännöllisesti. Kun lehden toimitsijamäärä on se mitä on (eli 2), lehden sisältö riippuu hyvin paljon meistä itsestämme. Jos sinne kirjoittaa jutun safarista tai vaikka omastaan autostaan niin aika suurella varmuudella se myös julkaistaan.
Monissa kirjoituksissa tuli se ilmi, että halutaan ns. valmiiseen pöytään. Mutta sitä pöytää ei ole ennenkuin joku sen rakentaa. Siis saman ajattelun olen huomannut joltain safarilta, ruinataan reiteistä, ei ole hopeatarjottimella tehtyjä nuotiopaikkoja, opasteet on puutteelliset, reitti on joko helppo tai liian vaativa, säätäkään ei järjestäjä ole osannut järjestää yms. Mielestäni Eklundin Timppa eli Frii sanoi kerrain asian ytimeen, kun kysyin joskus offin syvimpien lamavuosien aikana, että miten se jaksaa tahkota huonosti järjestettyjä cup-kisoja. Frii totesi siihen, että hän on arvostaa yli kaiken niitä, jotka yleensä järjestää kisoja ja hänen VELVOLLISUUTENSA kilpailijana on mennä ajamaan kisaa, kun joku vielä jaksaa niitä järjestää.
Meille on nyt tarjottu hopeatarjottimella mahdollisuus tehdä oma lehti ja tiedotuskanava. Lehti on vielä tehty kalliille glossypaperille. Meidän tulee ymmärtää ettei kahden miehen toimitus voi selvitä hommasta yksin. 4x4 magazine ei varmasti ole julkaisijoilleen mikään bisnes, se on tehty lähinnä kiinnostuksesta lajiin. Meidän VELVOLLISUUS on pitää lehti hengissä. Sen teemme parhaiten tekemällä sinne juttuja, antamalla ideoita ja jos muuhun ei kykene niin ainakin pysymällä lehden tilaajana.
tv. myllis
(vieläkin tunnukset hukassa)
Note! This message was posted anonymously!
Meillä on tällä hetkellä yx ainoa lehti, joka kirjoittaa off roadista säännöllisesti. Kun lehden toimitsijamäärä on se mitä on (eli 2), lehden sisältö riippuu hyvin paljon meistä itsestämme. Jos sinne kirjoittaa jutun safarista tai vaikka omastaan autostaan niin aika suurella varmuudella se myös julkaistaan.
Monissa kirjoituksissa tuli se ilmi, että halutaan ns. valmiiseen pöytään. Mutta sitä pöytää ei ole ennenkuin joku sen rakentaa. Siis saman ajattelun olen huomannut joltain safarilta, ruinataan reiteistä, ei ole hopeatarjottimella tehtyjä nuotiopaikkoja, opasteet on puutteelliset, reitti on joko helppo tai liian vaativa, säätäkään ei järjestäjä ole osannut järjestää yms. Mielestäni Eklundin Timppa eli Frii sanoi kerrain asian ytimeen, kun kysyin joskus offin syvimpien lamavuosien aikana, että miten se jaksaa tahkota huonosti järjestettyjä cup-kisoja. Frii totesi siihen, että hän on arvostaa yli kaiken niitä, jotka yleensä järjestää kisoja ja hänen VELVOLLISUUTENSA kilpailijana on mennä ajamaan kisaa, kun joku vielä jaksaa niitä järjestää.
Meille on nyt tarjottu hopeatarjottimella mahdollisuus tehdä oma lehti ja tiedotuskanava. Lehti on vielä tehty kalliille glossypaperille. Meidän tulee ymmärtää ettei kahden miehen toimitus voi selvitä hommasta yksin. 4x4 magazine ei varmasti ole julkaisijoilleen mikään bisnes, se on tehty lähinnä kiinnostuksesta lajiin. Meidän VELVOLLISUUS on pitää lehti hengissä. Sen teemme parhaiten tekemällä sinne juttuja, antamalla ideoita ja jos muuhun ei kykene niin ainakin pysymällä lehden tilaajana.
tv. myllis
(vieläkin tunnukset hukassa)
Note! This message was posted anonymously!