View Full Version : Maasturi mettään
Harkitsen maasturia mettähommiin, autoon tarttis mahtua 2 hlö ja 2 raivaussahaa. Mahtuuko pätkä Pajeroon taikka BJ40 ym muihin lyhkäsiin malleihin? Onko kellään tietoo?
Note! This message was posted anonymously!
Kyllä pätkämalli on vähän ahdas kuletella pitkiä sahoja ja vielä muuta roipetta päälle. Suosittelen pitempää mallia.
¤Offi-Osku¤
15.01.2007, 20:35
kattotelineellä kulkee hienosti. Nivalla viime kesänä hyvin pärjättiin.. mutta jos sisätiloissa haluaa kuljettaa niin sitten voisin sanoa että on ahdasta
<center>-87 Lada Niva ¤projekti kesken¤-
-Niva offis projekti *keskenpahasti*-
Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center>
Sahat sun muut pelit kyllä varmaan kulkee katolla ja lavalla mutta jos tarvii jättää yleisen tien varteen ni olis hyvä kun olisivat loput kamat suojassa pitkäkyntisiltä, lumelta sun muulta.
En ole ennen pelannu maastureiden kanssa ni tarvii kysyä pari jutskaa vielä: Onko maastureissa yleensä vakiona lukot molemmilla akseleilla? Rangessa taitaa olla? ja laplanderissa, mikä oliski kova peli ko hommaan?
Kuinka isot kummit saa yleensä leimattua autoon?
Kaikkiin autoihin taitaa saada kaiken näköstä panssaria alle? Kuinka kestää jarru ym. letkut, putket kun mennään hakkuu aukella risujen ja kantojen seassa?
Note! This message was posted anonymously!
laplanderissa ainkin tilaa riittää ja lukot on ja saa isot renkaat. hj-61 lukot kanssa vakiona. 33 renkaat otteeseen.
patrolli pajero hiluks bj. ei yleensä lukkoja ainakaan vakiona....
Tää on taas vaan mun mielipide.
quote:
Sahat sun muut pelit kyllä varmaan kulkee katolla ja lavalla mutta jos tarvii jättää yleisen tien varteen ni olis hyvä kun olisivat loput kamat suojassa pitkäkyntisiltä, lumelta sun muulta.
En ole ennen pelannu maastureiden kanssa ni tarvii kysyä pari jutskaa vielä: Onko maastureissa yleensä vakiona lukot molemmilla akseleilla? Rangessa taitaa olla? ja laplanderissa, mikä oliski kova peli ko hommaan?
Kuinka isot kummit saa yleensä leimattua autoon?
Kaikkiin autoihin taitaa saada kaiken näköstä panssaria alle? Kuinka kestää jarru ym. letkut, putket kun mennään hakkuu aukella risujen ja kantojen seassa?
Jos puhutaan ”tavallisista” maastureista niin etupään lukko on vakiona aika harvassa. Takapäästä löytyy jo useammasta, tosin osa on kitkalukkoja. Lisävarusteena saa moneen merkkiin lukkoja akseleille, kannattaa tosin selvittää saatavuus ennen auton hankintaa. Jokaiseen autoon saa niin isot kumit, kun säännöt antaa myöten. Kaikkiin autoihin saa laitettua panssareita alle, rakenne ja sijoitus vaihtelee autokohtaisesti. Yleensä laitetaan passarit tankin ja jakolaatikon alle. Jarruputket on yleensä aika hyvin suojassa runkopalkkien kyljessä, tosin paksut oksat saa nekin rikki kun kohdalle osuu. Jarruletkut on kanssa vähän arkoja.
Tumpula Racing Team