Kirjaudu sisään

View Full Version : Offarille morsian

Sivua : 1 2 3 4 5 [6]

perkei
14.11.2015, 07:08
Melkein kyl joudun kosimaan itteeni jouluna Lällin takapenkillä. :D
(hyi kuulostipas pervolta. :eek:
Mie vaan aattelin et jos ostaisin tollasen offirinkulan itelleni joululahjaksi, koska jouluhan on hyvä tekosyy tehdä typeriä ostoksia joita ei tarvi perustella kellekään ja Lällin kanssahan mie kuitenkin joulunaKIN olen <3 )

Lord of flies
14.11.2015, 17:02
Tänään kiikutetaan taas heppatyttö autiotuvalle saunoon ja on edelleen sama kuin viimeksi

Tönssi
06.01.2016, 15:30
Olkaahan toverit varovaisia http://yle.fi/uutiset/hevosnainen_saa_miehen_koukkuun_kehumalla__anonyym it_uhrit_paatyvat_apupojiksi/8568925

ajelija
06.01.2016, 16:05
Sain kyllä tätä lukemalla... Hyvät naurut :D

Byrocrat
07.01.2016, 23:49
Mie vaan aattelin et jos ostaisin tollasen offirinkulan itelleni joululahjaksi, koska jouluhan on hyvä tekosyy tehdä typeriä ostoksia joita ei tarvi perustella kellekään ja Lällin kanssahan mie kuitenkin joulunaKIN olen <3 )[/SIZE]

Ei muuta kun tilailemaan jos tollaiset rinkulat kiinnostaa :) Hintaa tosin on pahimmillaan, materiaalista riippuen, saman verran kuin siihen Lälliin sopivillakin :rolleyes: Netin kauttahan noita saat tilattua.

http://bergerondesigns.com/product-category/product-themes/car-and-truck/

rane58
09.01.2016, 04:16
Olkaahan toverit varovaisia http://yle.fi/uutiset/hevosnainen_saa_miehen_koukkuun_kehumalla__anonyym it_uhrit_paatyvat_apupojiksi/8568925

Ei offarit enää kelpaa, tarvii pussihousut ja jatsarit.... :p

Ratsastajia ja ravimiehiä naitetaan yhteen Vermossa.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1452149781553.html

perkei
09.01.2016, 06:24
Ei muuta kun tilailemaan jos tollaiset rinkulat kiinnostaa :) Hintaa tosin on pahimmillaan, materiaalista riippuen, saman verran kuin siihen Lälliin sopivillakin :rolleyes: Netin kauttahan noita saat tilattua.

http://bergerondesigns.com/product-category/product-themes/car-and-truck/
Taisin olla tuhma kun ei sormusta näkynyt. :D
Ei vaan, kyllä mie noita tuolta verkkokaupasta silloin kattelin kun se linkki tässä ekan kerran pyörähti. Mutta tuli vaan mieleen, että koskas mie sormusta pitäisin, kun ei sitä voi pitää töissä eikä harrastuksessa. Niin on se ehkä vähän turhamaista jotain satunnaisia offireissuja varten ostaa rinkuloita muuten ku Lälliin. :)

Kaitsu67
09.01.2016, 10:18
Tota samaa sormussaittiahan mä just edellisellä sivulla offarikihloiksi tyrkytin...Byrocrat on vähän myöhässä ;)

Gravedigger
09.01.2016, 19:26
Ei perhana ole tuuri ollut myötä. Ei tutut sinkkunaiset innostunut kun ehdotin uudenvuodenaatolle tähtien katselua avoautosta :D

maus
15.02.2016, 20:03
Heitetääs nyt jotain tännekkin.

vaihdetaanko autotallissa oleva kääpiöille tarkoitettu Stuttgartin ihme vaikka kahteen mönkijään ja vinssataan toisiamme auringonlaskuun?

Eli "hakusessa", maastossa/luonnossa viihtyvä ja liikkuva (vttumainen) naaraspuolinen ihmiseläin.

Minä; vm '77, satakunta. Valokuvausta, maastoretkeilyä wannabe overland hengessä, geokätköilyä, offikisoissa kiertelyä, heittoveitsiä, dartsia, pihatöitä, lautapelejä yms harrastava ihmisolio.

Asun ok-talossa, töissä teollisuuden kunnossapidossa (työpäivät 8-14h) ja se klassinen musiikkimaku; folkmetallista rockkiin ja '90 eurodanceen.

- en tupakoi
- en juo alkoholia
- pituutta ~190 cm
- kalju
- painoa ~100 kiloa
- ensimmäinen neliveto, Finn Ursus
- Leffa ja sarja"friikki"
- musta/sairas huumorintaju

perkei
17.02.2016, 16:45
Heitetääs nyt jotain tännekkin.
Mie tietäisin yhen joka on myös -77, eikä juo eikä polta, on takuulla vittumainen ja viihtyy luonnossa, tosin tunkkaaminen kiinnostaa vinssaamista enemmän. Musiikimakukin sillä on ihan päin helvettiä.
Tosin se on ihan väärältä paikkakunnalta joten en mie kerro kuka se on.
Mut sellasta mie vaan läksin ihan offtopiccina kysymään, että onks tää niinku Sd. Kfz. 205? Oon miettinyt tätä ennenkin kyseisen nimimerkin nähdessäni, joten nyt uskaltaudun kysymään. :o

paavojaelvis
17.02.2016, 17:23
jahas, täällähän on jännitteitä... *hakee juomaa ja poppareita*

perkei
17.02.2016, 17:44
jahas, täällähän on jännitteitä... *hakee juomaa ja poppareita*
Ai jännitätsiekii onks maus niiku hiirulainen vai saksalainen sotaratsu? :eek:
Emmie arvannu että se niin kuuma kysymys olisi. :D

paavojaelvis
17.02.2016, 21:26
Ai jännitätsiekii onks maus niiku hiirulainen vai saksalainen sotaratsu? :eek:
Emmie arvannu että se niin kuuma kysymys olisi. :D

Joo, jännän äärellä ollaan. :D

maus
18.02.2016, 11:54
Mie tietäisin yhen joka on myös -77, eikä juo eikä polta, on takuulla vittumainen ja viihtyy luonnossa, tosin tunkkaaminen kiinnostaa vinssaamista enemmän. Musiikimakukin sillä on ihan päin helvettiä.
Tosin se on ihan väärältä paikkakunnalta joten en mie kerro kuka se on.
Mut sellasta mie vaan läksin ihan offtopiccina kysymään, että onks tää niinku Sd. Kfz. 205? Oon miettinyt tätä ennenkin kyseisen nimimerkin nähdessäni, joten nyt uskaltaudun kysymään. :o

Eli jos nyt kävisi niin että juututtaisiin kiinni, niin sinä tunkkaisit mua ja minä vetäisin sua? ;D

Kyllä, nimimerkki viittaa juurikin tuohon kyseiseen vaunuun ;P

Ei tää nyt noin kuuma aihe voi olla ;D

perkei
18.02.2016, 17:06
Yritin kirjoittaa tähän jotain vastausta, mutta tajusin, ettei mulla ole mitään julkaisukelposta sanottavaa kaikkien näiden nuorten popcorninpurijoiden nähden. :D

paavojaelvis
18.02.2016, 19:41
Lunkisti vaan, emmä tirkistele. :rolleyes:

pee
18.02.2016, 20:15
Saattaa tätä wanhemmat setämiehetkin joskus lukaista, ihan vaan valvovana osapuolena.

Go nuoriso Go.

paavojaelvis
18.02.2016, 20:30
Eikä täällä suinkaan tartte ujostella, läppää voi aina heittää. Yksityiset asiat hoidetaan tietysti privapuolella.

Hippanoppa
25.02.2016, 17:32
Tulipa tuossa mieleen, et maanantainahan on karkauspäivä. Onko vapaaehtoisia kosittavia vai määrätäänkö..? :D :D :D

rane58
27.02.2016, 18:47
Tulipa tuossa mieleen, et maanantainahan on karkauspäivä. Onko vapaaehtoisia kosittavia vai määrätäänkö..? :D :D :D
-Kauhea kopina ja ryminä tuolla takaviistossa.....:p

Hippanoppa
27.02.2016, 19:20
-Kauhea kopina ja ryminä tuolla takaviistossa.....:p

Ai sielläkö ne on kaikki karkulaiset... :D

Kaitsu67
27.02.2016, 23:14
Onks tää karkauspäivä vähän niinku virpomispäivä vai, et pitää lymyillä jossain piilossa :D

Hippanoppa
28.02.2016, 07:21
Onks tää karkauspäivä vähän niinku virpomispäivä vai, et pitää lymyillä jossain piilossa :D

No ei oo. Silloin kannattaa mennä semmosiin paikkoihin missä sinkkunaiset voi jutella miehille mukavia juttuja. Ja sitten sitä mies voikin vastata kyllä tai ei kun nainen kysyy kysymyksen... :D

Et ennemmi se on niinku lotto - voi voittaa itelleen naisen tai sitten ei :D ;)

A.I
28.02.2016, 19:08
Mihin sitä mies naista tarvii kun sillä on suzuki? tarvittaessa saa semmoset kyydit ettei paremmasta väliä.
se odottaa aina sua ja lämpeekin nopeesti. :D

perkei
28.02.2016, 19:15
Pistit sitte eukon Tojotan mukana kiertoon vai?

A.I
28.02.2016, 19:30
Pistit sitte eukon Tojotan mukana kiertoon vai?

En tietenkään.
Kunhan vaan tuumasin että suzukikin riittäisi. :D

perkei
28.02.2016, 19:35
Olipa rohkea kaapista tulo. Eipä siinä, oon ennenkin kuullut että Suzukistit on perverssejä. :p
Kyllä itelleenkin toi Tojota muuten varmaan riittäis, mutten mie sen kans nyt sentään sillai........... :D:D:D

Hippanoppa
28.02.2016, 19:35
Mihin sitä mies naista tarvii kun sillä on suzuki? tarvittaessa saa semmoset kyydit ettei paremmasta väliä.
se odottaa aina sua ja lämpeekin nopeesti. :D

Mää luulen, että nainen kiihtyy nollasta sataan pikkuse nopeemmi ku yksikää auto ;)
Saatan toki olla väärässäkin, mutta vähän on niinkuin omakohtaista kokemusta... ;) :D

bluevan
28.02.2016, 19:49
Saatan toki olla väärässäkin, mutta vähän on niinkuin omakohtaista kokemusta... ;) :D

Kummasta ;)

Hippanoppa
28.02.2016, 19:51
Kummasta ;)

Siitä, kuinka nopeesti nainen lämpenee ;) :D

perkei
28.02.2016, 19:59
Siitä, kuinka nopeesti nainen lämpenee ;) :D
Ite oon kellottanu nollasta sataan 3sek ja kakkosella lähetään. Lienee riittävän rivakkaa. :D

Edit: taidan lähteä syömään ku alkaa olla niin paskat vitsit. :D
Hyvää huomista karkauspäivää. Ite en viitti lähtä hakemaan hamekankaita kun enhän mie osaa ees ommella. :o

Hippanoppa
28.02.2016, 20:02
Ite oon kellottanu nollasta sataan 3sek ja kakkosella lähetään. Lienee riittävän rivakkaa. :D

Kyllä ton nopeuden luulis riittävän :D

hj 60/61
29.02.2016, 07:50
Jaa että kakkosesta lämpenee nopeemmin... Hmmm...:D

perkei
29.02.2016, 17:00
Joo siis emminä tiiä, se vaan jotenki lähtee paljon ärhäkämmin kakkosella. Ei se nyt toisaalta kauheasti ole haitannut, joten en ole katsonut tarpeelliseksi puuttua säätöihin. :eek:

Olis vielä 7h aikaa kosia. Pitäisköhän sittenkin? Ei tarttis edes naimisiin mennä, mutta että jos treffeille pääsisi niin olishan se kiva. Alkaa olla kuitenkin kesäheilan hankinta taas ajankohtaista. :)

karisa
29.02.2016, 17:17
Ismo Leikolan sanoin:
https://www.youtube.com/watch?v=nhqr893mXDU

;)

Hippanoppa
29.02.2016, 18:06
:D

Ei hemmetti taas näitä juttuja :D

Kartse1
06.03.2016, 16:29
Karkauspäivä tuli taas tehokkaasti vietettyä "pois ihmisten silmistä" :p

Niin se vain mieli muuttuu näin kevään kynnyksellä... :D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1923&pictureid=189323

Nääh... Toi on niin jo nähty... :D

Taidan sittenkin hommata koiran.. Tai papukaijan... :p

https://youtu.be/nbrTOcUnjNY

Hippanoppa
06.03.2016, 17:49
Karkauspäivä tuli taas tehokkaasti vietettyä "pois ihmisten silmistä" :p

Niin se vain mieli muuttuu näin kevään kynnyksellä... :D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1923&pictureid=189323

Nääh... Toi on niin jo nähty... :D

Taidan sittenkin hommata koiran.. Tai papukaijan... :p

https://youtu.be/nbrTOcUnjNY

No voihan voi... mä osaisin noi kaikki muut, mutta ku mulla ei o venettä + moottoria... :(

perkei
06.03.2016, 17:53
Tai papukaijan... :p
Niin kyllähän tää ihan vaimolta kuulostaakin. :D
_PYPR-gO6pI?

Kartse1
06.03.2016, 18:22
No voihan voi... mä osaisin noi kaikki muut, mutta ku mulla ei o venettä + moottoria... :(

Noo, laitetaan nyt sevverran liennytyksiä, että 35Hp Jonssoni löytyy jo "hyllystä"... :D

Kartse1
06.03.2016, 18:23
Niin kyllähän tää ihan vaimolta kuulostaakin. :D
_PYPR-gO6pI?

Kumma "Vaimo", kun noin pienestä hermostuu... :p

Hippanoppa
06.03.2016, 18:32
Noo, laitetaan nyt sevverran liennytyksiä, että 35Hp Jonssoni löytyy jo "hyllystä"... :D

No kiva juttu :)
Onks tää ny sitte niinku sovittu juttu? Vai pitääks tässä ny jotai treffejäki muka enste sopia..? :confused::eek::D

Mutis
06.03.2016, 18:34
No sitten tulet hakemaan minulta todella edullisen keskipulpettiveneen ja kartsella siihen sopiva perätuuppari, niin pääsette yhdessä vesille. :)

Hippanoppa
06.03.2016, 18:37
No sitten tulet hakemaan minulta todella edullisen keskipulpettiveneen ja kartsella siihen sopiva perätuuppari, niin pääsette yhdessä vesille. :)

No höh - mää kyä aattelin lähinnä semmosta soutuvenettä :D
Sais samalla vähä liikuntaaki - se toinen osapuoli siis... ;)

L-200
06.03.2016, 18:44
No nii... siinä se ny nähtii että ku o moottori ja venekki hommattu ja menis soutamiseksi nii jo vain toine alkaa huopaamaan.....

J.Niemi
06.03.2016, 19:25
😆😆

JouniN
03.04.2016, 09:01
Tääl olis kans yks Suzuki perverssi vapailla markkinoilla.......edelleen..... :D

Vuosimalli on 1980. Haussa olis vieläkin se sellainen taruolento kuin täyspäinen nainen. :D Kaiken maailman kokelaita on kyllä näkyny, mut mitään pysyvää ei ole löytynyt. :cool:

perkei
15.04.2016, 20:08
No se olis se aika vuodesta taas, että mulla olis kivalle ja reippaalle kesäkollille tilausta. ;)

Ikähaarukka vaikka 25-50v. Tupakki on aika yök ja kauhee viinalla läträyskään ei oikeen nappaa. Ei sais olla sukupuoliteitse tarttuvia tauteja eikä mielellään kauheen pieniä lapsia. Pitäis pystyä liikkumaan omin jaloin ja tarvittaessa ripeästikin, mielellään ihan vapaaehtoisesti.
Ei kait tässä muuta. Privaa voi laittaa. :o

Lord of flies
15.04.2016, 20:42
^Siedätäänkö lemmikit?
Ja miksi pitää kyetä liikkuun ripeesti omilla jaloilla? Eikö riitä että lähtis vähän aikasemmin ja kävelis vaan reippaasti :D

perkei
15.04.2016, 20:49
^Siedätäänkö lemmikit?
Ja miksi pitää kyetä liikkuun ripeesti omilla jaloilla? Eikö riitä että lähtis vähän aikasemmin ja kävelis vaan reippaasti :D
Karvaelukat on kaikki hyvin siedettyjä, hämähäkit, käärmeet ja liskot on vähän arveluttavia mutta jos ne pysyy omassa terraariossaan niin homma kunnossa. :D
Ja joo, kävely on aivan ok. Tykkään siitä itekin. :)
Mutta lähinnä yritin hassunhauskasti tarkoittaa, että kun tuota tulee liikuntaa jossain määrin harrastettua niin ois ihan kiva jos se kesäkollikaan ei olis täysin mätisäkki. :o

Ooppeli
15.04.2016, 21:38
Kaikki ehtii kesäkissaa/kollii. En tiijä kele. nyt vasta alkaa kunnon kelit touhuta ulkona. Talvella joutaa silittämään mirrii paljon paremmin.

Edit: Riippuu tietysti millanen mirri tarjolla. Hyvin jos synkkää ni mikäs siinä sit yhessä touhuten.

vmt
15.04.2016, 21:42
No se olis se aika vuodesta taas, että mulla olis kivalle ja reippaalle kesäkollille tilausta. ;)

Ikähaarukka vaikka 25-50v. Tupakki on aika yök ja kauhee viinalla läträyskään ei oikeen nappaa. Ei sais olla sukupuoliteitse tarttuvia tauteja eikä mielellään kauheen pieniä lapsia. Pitäis pystyä liikkumaan omin jaloin ja tarvittaessa ripeästikin, mielellään ihan vapaaehtoisesti.

Noin puolella kohdista ei taida oikein pärjätä? :D

Ooppeli
15.04.2016, 21:49

N. 6/6 Ihan just tällä hetkellä 5/6

Lord of flies
15.04.2016, 22:19
6/6 olis itellä

perkei
16.04.2016, 07:16
Mie odotin että joku Rover-mies olis edes tullut vittuilemaan etteikö Tojota lähtis käyntiin kun pitää omin jaloin liikkua. :D :eek:
Mutta siis kyllä ne lähtee, molemmat. Lällillä kävin eilen ajamassa 8h lenkin, kai sen olis henkilöautolla taittanut nopeammin, mutta kun mie oon silleen sairas että tykkään ihan hirveesti ajaa tolla vanhalla mursulla. :o
Niinno talvella tietty ehtii tehä käsitöitä enemmän, kesällä on sitten eri harrastukset kun voi olla ulkona ja kaikkee. Kesälomaa mulla ei ole, mutta iltaisin ja viikonloppuisin ehtii harrastaa. :)

Kyllä mulle saa kirjoittaa jos nyt ei ihan kaikki kohdat mene nappiin, niin ja jos tätä lukee joku kellä ei ole aavistustakaan kuka/mikä mie oon, niin miehän oon siis 39v, punahiuksinen, tosi lyhyt, tosi tatuoitu ja tosi outo offimuija Lohjalta. Harrastan hölkkäilyä silleen ihan vaan huvikseen ja pään nollaamiseksi, sitten brassijujutsua ja lukkopainia joissa molemmissa myös kilpailen pitkin Suomea. Tykkään Tojotista ja valokuvailusta, ja jos mulla ei ole mitään fiksumpaa tekemistä niin käperryn läppärin kanssa peiton alle katsomaan pohjoismaisia poliisisarjoja.
Puhun paljon ja oon mie paljon kaikenlaista tehnytkin.
Työkseni pyörin naama noessa tuolla pitkin raksoja ja konepajoja, pääasiassa hitsaan ja jotain elementtiasennuksia on tullut myös punnerrettua (ja toivottavasti ne hommat vielä jatkuu). Eli lähinnä pukeudun pitkin kesää huomiovaatteisiin tai smurffihaalareihin, eli supernaisellista naista etsivät voi unohtaa mut samantien. No varmaan se oli muutenkin selvää, kun offifoorumilla ollaan. :D

Yksi teini-ikäinen lapsi löytyy, mutta se ei katso yhtään pahalla jos keittiön pöydällä on vinssi tai kaasari. Sanotaanko että se on aika tottunut siihen ettei lähipiirin ihmiset käy ihan täysillä. :D

Eli siis, etsitään hullunhauskaa offijäbää kesän rynnistyksiin, hyvällä on mahdollisuus vakinaistua syksyllä. Edellämainituista asioista voi varmaan päätellä, ettei ihan kauheen passiivinen kaljoittelija valitettavasti käy kyseeseen.
Uusia kirjekavereita mie en nyt oikein kaipaa, enkä mie haluais joutua tiirailemaan kalentereista kauheen monen viikon päähän, että voitaisko ehkä tavata jonkun kuukauden ekana keskiviikkona vai eikö. Eli lähialueiden jätkillä on hienoinen etu puolellaan. :)

veijon-esso
16.04.2016, 07:34
Eli muistakaa kaljoitella aktiivisesti! :D

perkei
16.04.2016, 08:23
Eli muistakaa kaljoitella aktiivisesti! :D
Nii! Muuten joutus panee ja kaikkee muuta likaista! :mad:
Eiku hä. :D

Hippanoppa
16.04.2016, 14:12
On se kumma josei toi perkei seuraa saa ku sillä o noin hyvä hakemus :D

Kartse1
16.04.2016, 14:57
No kiva juttu :)
Onks tää ny sitte niinku sovittu juttu? Vai pitääks tässä ny jotai treffejäki muka enste sopia..? :confused::eek::D

No muuten kyllä, mutta ainakin itseäni rasittaa pidemmän päälle ajella yli 5h suuntaansa treffeille.

Jotta hommassa olisi pysyvyyttä, niin kyllä sen kumppanin pitäis olla max. 2h ajomatkan päässä... :)

No Hard Feelings... ;)

perkei
16.04.2016, 14:58
On se kumma josei toi perkei seuraa saa ku sillä o noin hyvä hakemus :D
Nii! :D
Lisäks oon nätti ja kiva ja mulla on Tojota! :cool:
Ei vaan ole kauheesti kynämiehii täällä Offipalstalla. Tai no näppäimistöähän nykysin paljolti käytetään. Edistyneimmät kirjoittaa kuulemma pelkkää lasinpalaa hipelöiden. :eek:

Hippanoppa
16.04.2016, 15:12

No muuten kyllä, mutta ainakin itseäni rasittaa pidemmän päälle ajella yli 5h suuntaansa treffeille.

Jotta hommassa olisi pysyvyyttä, niin kyllä sen kumppanin pitäis olla max. 2h ajomatkan päässä... :)

No Hard Feelings... ;)

No mutta kuuleppas kultaseni ;)

Mä kun oon täältä peräkylästä muuttamassa Pirkanmaalle, heti kun vaan opiskelu toukokuun lopussa päättyy ;)

Hippanoppa
16.04.2016, 15:13
Nii! :D
Lisäks oon nätti ja kiva ja mulla on Tojota! :cool:
Ei vaan ole kauheesti kynämiehii täällä Offipalstalla. Tai no näppäimistöähän nykysin paljolti käytetään. Edistyneimmät kirjoittaa kuulemma pelkkää lasinpalaa hipelöiden. :eek:

No toi tojota on kyllä semmonen vetonaula, että mä jo melkein laitoin sulle viestiä, mut sitte mä aattelin, et jos mä ny kummiski pysyisin miespuolisissa kumppaneissa edelleen :D

pee
16.04.2016, 15:16

No Hard Feelings... ;)

Nopeutta lisää ??

perkei
16.04.2016, 15:33
No toi tojota on kyllä semmonen vetonaula, että mä jo melkein laitoin sulle viestiä, mut sitte mä aattelin, et jos mä ny kummiski pysyisin miespuolisissa kumppaneissa edelleen :D
No mut hei, pistä sit viestiä jos kuitenki muutat mieles! :D
Tosin mitäpä täs enää kun sullahan on näköjään Kartse1:n kanssa kuuma kesä tiedossa!!! :p

Hippanoppa
16.04.2016, 15:37
No mut hei, pistä sit viestiä jos kuitenki muutat mieles! :D
Tosin mitäpä täs enää kun sullahan on näköjään Kartse1:n kanssa kuuma kesä tiedossa!!! :p

No siitä ny tiä ku se on miäs. Miähet ku o semmosia että ei niistä voi koskaa varmaks sanoo... :P

Mut mää laittelen viestiä si jos muutan mieleni - me naiset ku ei semmosta koskaa harrasteta, ni älä ny tuskastu oottamiseen ;)

Kartse1
16.04.2016, 15:55
No mutta kuuleppas kultaseni ;)

Mä kun oon täältä peräkylästä muuttamassa Pirkanmaalle, heti kun vaan opiskelu toukokuun lopussa päättyy ;)

No HöH, ja nyt sen vasta kerrot. Erokirjekin tuli jo kirjoitettua.... :D

Pääsiäisaamuna tuli tasan 9v täyteen siitä, kun lähdin naisystävän luota aamuviideltä roskapussia viemään, enkä ole sen jälkeen päivääkään katunut.
Taas oli 5v vanha ADHD -tapaus tullut kusemaan sängyn märäksi.
Eikä se äitekään mikään normaali tapaus sitten ollutkaan. :p
Tuli vaan niin mitta täyteen, että sitä riittikin vähäksi aikaa... :p

Muutama vuosi meni, että sain omat muksut kunnialla maailmalle.
Sitten olikin hyvää aikaa lähteä muutamaksi vuodeksi Lappiin asumaan.
Kullanhuuhdonnan, poronhoidon, metsästyksen & kalastuksen,... parissa meni 4v nopsaan.
Syksyllä palasin kotikonnuille 35v reissaamisen jälkeen.

Tuotaaa... Tätä on aina niin vaikea kertoa, mutta olen jo tavallaan varattu.
Menin siinä sitten rakastumaan heti ensisilmäyksellä, ja haen neidon kotiin Vapun jälkeen.

Saanko esitellä: Pirkko l. "Piksu" (4vko) :D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1923&pictureid=190945

Hippanoppa
16.04.2016, 16:10
No HöH, ja nyt sen vasta kerrot. Erokirjekin tuli jo kirjoitettua.... :D

Pääsiäisaamuna tuli tasan 9v täyteen siitä, kun lähdin naisystävän luota aamuviideltä roskapussia viemään, enkä ole sen jälkeen päivääkään katunut.
Taas oli 5v vanha ADHD -tapaus tullut kusemaan sängyn märäksi.
Eikä se äitekään mikään normaali tapaus sitten ollutkaan. :p
Tuli vaan niin mitta täyteen, että sitä riittikin vähäksi aikaa... :p

Muutama vuosi meni, että sain omat muksut kunnialla maailmalle.
Sitten olikin hyvää aikaa lähteä muutamaksi vuodeksi Lappiin asumaan.
Kullanhuuhdonnan, poronhoidon, metsästyksen & kalastuksen,... parissa meni 4v nopsaan.
Syksyllä palasin kotikonnuille 35v reissaamisen jälkeen.

Tuotaaa... Tätä on aina niin vaikea kertoa, mutta olen jo tavallaan varattu.
Menin siinä sitten rakastumaan heti ensisilmäyksellä, ja haen neidon kotiin Vapun jälkeen.

Saanko esitellä: Pirkko l. "Piksu" (4vko) :D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1923&pictureid=190945
Onpa söpö :) Itellä kans yks karvanen kaveri...

Semmone mulle tuli miälee täsä, että haittaaks tätä meidän orastavaa suhdetta yks pikku juttu. Kummusta on vähä niinku tulossa maksulline naine. Ku siis tiäkkö mun pitäs si valmistumiseni jälkee hoidella asiakkaita ja ottaa niiltä siitä maksuki... :o

rane58
17.04.2016, 00:19
http://www.apachefoorumi.net/Smileys/Updated/popper.gif

Hippanoppa
17.04.2016, 08:45
http://www.apachefoorumi.net/Smileys/Updated/popper.gif

Huippuhitaasti vaan etenee nää romanssit täälä :D

perkei
17.04.2016, 09:14
:DHuippuhitaasti vaan etenee nää romanssit täälä :D
No joo, ei tää romanttisessa mielessä ehkä ole mikään kultakaivos, mutta täytyy kyllä sen verran sanoa, että ei tämä Offarille Morsian-ketjuun kirjoittelu ole myöskään ollut mitenkään hukkaanheitettyä aikaa.
Olen meinaan tätä kautta löytänyt aivan helvetin hyvän kaverin, siis ihan suorastaan bestiksen. Sen lisäksi olen tutustunut muihinkin lähiseudun offareihin ihan silleen kaverimielessä, ja se on hieno juttu se, sillä mie en ennen Morsian-ketjun osallistumista tuntenut täältä Lohjalta oikeastaan ketään.
Täällä höpisemisen ja maasturin ostamisen myötä tilanne muuttui oikein kivasti; nyt onpi kavereita, mutta tosiaan kesäkollille olis vielä paikka vapaana. Ehkä se täältä löytyy, tai sitten jostain muualta. Mene ja tiedä, mutta kyl mie vaan sanon että on tää Offipalstalla käytetty aika tuonut tosi paljon hyvää. :) :o

Lord of flies
17.04.2016, 10:59
Harmi kun Perkei asustaa tuolla syrjäkylillä, muuten kyllä olis voinut kesäkissaa harkita :D

perkei
17.04.2016, 12:40
Joo turhan paljon on kyllä tuota välimatkaa. :eek:

ImacInnes
17.04.2016, 13:02
Kerran oon Perkein nähnynnä livenä Kulmakorvessa vaan jäi harmittavasti keskustelut vähiin kun oli outo nainen eikä tienny oliko jonkun kanssa paikalla vai ei?
Ihan mukavan oloselta naiselta tuntui. Toivottavasti sisäsiiti kolli löytyy.

Tuuhan joku ajopäivä uudestaan Kulmaan kun nyt tiedetään mikä oot naisias ja siellähän niitä maasturi ukkoja riittää, varattuja ja vapaita. ;)

Seurava ajopäivä on jo 23.4.2016. Lälliä tuut samalla maastouttamaan.
Ite oon koko päivän päivystämässä tuolloin.

t. Ismo Ämmä

perkei
17.04.2016, 13:23
No höpsö, saahan sitä nyt tietenkin aina tulla juttelemaan, eikä tartte tietää olenko jonkun kanssa liikenteessä vai en. :)
Täytyis kyllä tulla taas pistäytymään, vaikka edes kameran ja makkarapaketin kanssa. Pari kertaa olen siellä viime kesänä ollut, lähinnä sain pällistelyä ja töllistelyä osakseni mutta kun aikani siinä nuotiolla pälpätin itsekseni niin rohkeimmat alkoi kyllä jutella takaisinkin. :D
Lälli on edelleen citymaasturikunnossa, ei sillä oo mettään mitään asiaa kun pakoputki tippuu ja ristikossa on klappia ja vinssikin on purettuna osiksi ja osat sijaitsee kahdella eri paikkakunnalla... ja sitäpaitsi jos Lällin ajaa kantoon niin kuuluu vaan *puff* ja hän katoaa ruskeana tomupilvenä ilmaan. Supervoimia nääs. :mad::D

Hippanoppa
17.04.2016, 15:03
No joo, ei tää romanttisessa mielessä ehkä ole mikään kultakaivos, mutta täytyy kyllä sen verran sanoa, että ei tämä Offarille Morsian-ketjuun kirjoittelu ole myöskään ollut mitenkään hukkaanheitettyä aikaa.
Olen meinaan tätä kautta löytänyt aivan helvetin hyvän kaverin, siis ihan suorastaan bestiksen. Sen lisäksi olen tutustunut muihinkin lähiseudun offareihin ihan silleen kaverimielessä, ja se on hieno juttu se, sillä mie en ennen Morsian-ketjun osallistumista tuntenut täältä Lohjalta oikeastaan ketään.
Täällä höpisemisen ja maasturin ostamisen myötä tilanne muuttui oikein kivasti; nyt onpi kavereita, mutta tosiaan kesäkollille olis vielä paikka vapaana. Ehkä se täältä löytyy, tai sitten jostain muualta. Mene ja tiedä, mutta kyl mie vaan sanon että on tää Offipalstalla käytetty aika tuonut tosi paljon hyvää. :) :o

Se on hyvä että ei o ihan hukkaan menny täälä kirjoittelemine :D

Itellä tää on enemmän semmosta hauskaa ajankulua - toki voihan sitä joku offariki jostain puskista meikäläisen kii saada :D :eek:

Kartse1
30.04.2016, 05:57
Onpa söpö :) Itellä kans yks karvanen kaveri...

Semmone mulle tuli miälee täsä, että haittaaks tätä meidän orastavaa suhdetta yks pikku juttu. Kummusta on vähä niinku tulossa maksulline naine. Ku siis tiäkkö mun pitäs si valmistumiseni jälkee hoidella asiakkaita ja ottaa niiltä siitä maksuki... :o

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1923&pictureid=191622

Tsori viive... Tulin just takasi mökkeilyreissusta ihimisten ilimoille.
Aina ei ole kenttää/läppäriä mukana, eikä tuolla kännykällä viitti paljon surffailla.
Tarttis olla aina suurennuslasiki matkassa... :p

Hyvähän se vaa o, että kouluja käy. Kehtaa laskuttaa enempi. ;)

Itekki oon hieronu koulujen penkkejä päätoimisesti jo yli 17v.
Ny se alkaa jo riittään. Meinaan toi opiskelu. Ja työnteko.
Pärjää sitä näköjään vähemmälläkin ressaamisella.
Senku ottaa ja lähtee reissuu. Ja sairaseläkkeet juoksee... :D
Loppujen lopuksi reissaamalla elää halvemmalla. Ja ressaa vähemmän.

Minen enää niin tuosta vehtaamisesta liiemmin perusta. Ei sole enää tässävaiheessa elämää pääasiassa.
Paree säilyttää itsenäisyys. Ja itsepäisyys.

Tossa ny kuitenkin tuore 6vko -kuva mimmistä, jonka takia keskeytin kivasti menneen reissun.
Ja jonka ansiosta sitä sitten jatkossa ollaan enemmän kotosalla.
Toisaalta taas, hänen ansiostaan pääsee jatkossa moneen uuteen (metsästys-) reissuun.

Hienosti jo teurastetaan pissapaperit ja wanhat villasukat.
Keskiviikkona hajen neitosen uuteen kotiin.
Syksyllä se jo tienaa ruuat meille kaikille, haukkumalla pakastimet täyteen lihaa. Sillai tyypillinen Narttu... :)

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1923&pictureid=191621

No saatan minä sitä privaattiakin Sinulle pukata jossain vaiheessa, kun kerran niin kauniisti pyysit... :cool:
Pitää vaan ensin elpyä reissun rasituksista... :p

Hauskaa Vappua nyt kuitenkin kaikille lukijoille... ;)

Kartse1
30.04.2016, 06:25
Kesäkollien etsijöille ajattelemisen aihetta: :D :D :D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1923&pictureid=191623

Hippanoppa
30.04.2016, 15:36
Kartsen kannattas hankkia prillit, ni josko sitte näkis paremmi ku naiset kaipaa... :D

Häänrik
03.07.2016, 18:50
Bäk in bisnes! 25v oon enkä sekunttiakaa nuorempaa huoli. Enkä eres vanhempaa jos ei oo järkiä pääs!

Vaatimukset:
Rockrock
Järkiä pääs
Ei työttömiä, en ala maksumieheksi.
Sen näkönen että viittii kattoa molemmilla silimillä.

Nyt täyttyy yyvee loota varmahan aiva vauhrilla!

Häänrik
04.07.2016, 15:09
Onkohan offipalstalla joku ohjelmointivirhe kun on kulunu jo melkeen päivä eikä ykskää nainen oo laittanu yyveetä????:eek::D edes säälistä! :D

perkei
04.07.2016, 15:31
Onkohan offipalstalla joku ohjelmointivirhe kun on kulunu jo melkeen päivä eikä ykskää nainen oo laittanu yyveetä????:eek::D edes säälistä! :D
Nooh voin lohduttaa tälleen vertaistuelliesti, että en miekään saanut tänä vuonna postia kuin yhdeltä offaajalta. Ja seki oli joku Jeeppimies. :rolleyes: :D

Häänrik
04.07.2016, 21:28
Nooh voin lohduttaa tälleen vertaistuelliesti, että en miekään saanut tänä vuonna postia kuin yhdeltä offaajalta. Ja seki oli joku Jeeppimies. :rolleyes: :D

Itsehän en pidä jeeppimiehiä minään.

Täälon viimeeseen päälle komiaa (äireen mielestä) tojotamiestä tarjolla! :D
Rajusti hellä niinku yks eksä musta sanoi :D

Pitääkö meirän laittaa säälistä pari yyveetä? :o:D:D:D

perkei
05.07.2016, 17:43
Pitääkö meirän laittaa säälistä pari yyveetä? :o:D:D:D
Pitäskö nyt kuitenki harkita vielä tarkasti ettei vaan satu mitään. :D:D

Häänrik
05.07.2016, 19:06
Pitäskö nyt kuitenki harkita vielä tarkasti ettei vaan satu mitään. :D:D
Harkittemalla ne typerimmät ratkaasut on tullu tehtyäki :D

Hippanoppa
05.07.2016, 19:30

Pahus - mää olen saanu postia jopa kahdelta :D

Häänrik
05.07.2016, 19:56
Viime kerralla oikein tapasinki tätä kautta jonku :D

vmt
05.07.2016, 22:33
No jo on! Jos mä oisin sinkkunainen, mukava ja kaunis sellainen, niin jeeppimiehethän ois ihan ykkösenä listalla. Luulisin ainakin. :D

Gary Grand
06.07.2016, 07:28
No jo on! Jos mä oisin sinkkunainen, mukava ja kaunis sellainen, niin jeeppimiehethän ois ihan ykkösenä listalla. Luulisin ainakin. :D
https://cdn.meme.am/instances/500x/50912400.jpg

:cool:

rane58
07.07.2016, 01:41

Pahus - mää olen saanu postia jopa kahdelta :D
....Jeeppimiehet onkin naistenmiehiä.....! :cool:

hj 60/61
07.07.2016, 03:55
Mitenkään mihinkään kuulu, mutta....:cool:

ImacInnes
07.07.2016, 06:49
Ei kai sillä niin merkillä välii?
Kunhan vaan tykkää ropaa ja tuntuu hyvältä?

Myönnettäköön että naiset ja Jeepit tulee huomattua tuolla liikenteessä ja saa katseen peräänsä, vaan on tossa pihassa Chevy ja muutama Volvokin noitten Jeeppejen lisäksi ja kaikkia on mukava ropata. ;)

Ruoho voi olla vihreämpää aidan toisella puolellakin, kannattaa kokeilla.

t. Ismo Ämmä

Hippanoppa
07.07.2016, 07:09

Nyt ollaan asian ytimessä... ;) :D

Gary Grand
07.07.2016, 07:59
Ei kai sillä niin merkillä välii?

Myönnettäköön että naiset ja Jeepit tulee huomattua tuolla liikenteessä ja saa katseen peräänsä, vaan on tossa pihassa Chevy ja muutama Volvokin noitten Jeeppejen lisäksi ja kaikkia on mukava ropata. ;)

Ruoho voi olla vihreämpää aidan toisella puolellakin, kannattaa kokeilla.

t. Ismo Ämmä

Meinaakko että kannattais nykyisen lisäksi ottaa koeajoon toinen nainen?:confused::p:cool: Ei paha, ei paha..
Mutta nykyinen saattai vähä nokkaantua moisesta.

EDIT
Niin ja kaikkia kattelen kyllä liikenteessä.. Naisia, autoja, koiria.
Vähän eri silmällä kaikkia, mutta kuitenkin.

mäksä
07.07.2016, 17:23
Mitenkään mihinkään kuulu, mutta....:cool:

Oot asian ytimessä :cool:

perkei
07.07.2016, 18:41
....Jeeppimiehet onkin naistenmiehiä.....! :cool:
Joo tuli huomattua. :D:o

hutikka
07.07.2016, 20:02
Jos jeeppimiehiä ei ole vapailla markkinoilla enää kun ne pari?

pee
08.07.2016, 09:23
Jos jeeppimiehiä ei ole vapailla markkinoilla enää kun ne pari?

Jeeppi miespari ?

ImacInnes
08.07.2016, 14:27
Mitenkäs se tuli huomattua jotta Jeeppi miähet olis naisten miähiä?
Eikö niillle yksi nainen kerralla muka riitä?

"Janoisten ystävälle"
Ei sitä pidä ropata kun yhtä kerrallaan niin pystyy keskittymään siihen.
Sen verta pitää itseään ja kumppania kunnioittaa että jos tekee enempi muita mieli niin, uskaltaa sen sanoa.

Elämäkin on niin pirun lyhyt että ei kannata jäädä vundeeraamaan jotta mitähän toi olisi musta mieltä vaan suoraan jutulle niin asiat selviää ja kerkee saamaan ja tekemään enemmään hyvää.

Kohan tollasta tuli mieleen näin perjantaina.

t. Ismo Ämmä

Joo tuli huomattua. :D:o

perkei
08.07.2016, 15:50
Mitenkäs se tuli huomattua jotta Jeeppi miähet olis naisten miähiä?
Noo koska tuskin se ainakaan Jeepistä itestään johtuu että jatkuvasti oon nykysin Jeepissä apparina (eikä johdu siitäkään että mun Tojota olis rikki). :D :eek:

Hippanoppa
08.07.2016, 16:14
Elämäkin on niin pirun lyhyt että ei kannata jäädä vundeeraamaan jotta mitähän toi olisi musta mieltä vaan suoraan jutulle niin asiat selviää ja kerkee saamaan ja tekemään enemmään hyvää.

Kohan tollasta tuli mieleen näin perjantaina.

t. Ismo Ämmä

Melkosen syvällisiä ajatelmia näi perjantaina :)

Hippanoppa
08.07.2016, 16:35
Noo koska tuskin se ainakaan Jeepistä itestään johtuu että jatkuvasti oon nykysin Jeepissä apparina (eikä johdu siitäkään että mun Tojota olis rikki). :D :eek:

Sää sitte löysit sen kesäkollin? ;)

perkei
08.07.2016, 16:42
Sää sitte löysit sen kesäkollin? ;)
Joo, kiitos Offipalsta taas kerran. :p

Finderi
19.07.2016, 15:01
Ja isosti onnea vaan, yhteisiin mutakuoppiinkin :) Meitsikin huomas justiin että tulee kohta 36 vuotta täyteen samoissa spooreissa oman apparin kans. Resepti: tykkää sellasenaan ja muistaa osottaakin sen, sit vaan happea ja muraa ilmaan:D

rane58
21.07.2016, 22:18
....Perkei ja Finderi, se yhdessä olo on myös jonkinmoinen taitolaji.... ;)

J.Niemi
22.07.2016, 23:40
....Perkei ja Finderi, se yhdessä olo on myös jonkinmoinen taitolaji.... ;)

Tarvis varmaan joskus opetella tuo laji 😂

rane58
23.07.2016, 02:09
Tarvis varmaan joskus opetella tuo laji 😂
Itekkin sen 36-vuotta yhteiseloa opetelleena, kumma kun muij... vaimo on kestänyt eikä ole luokalle jättänyt, ei edes ehtoja antanut.... :p

mäksä
23.11.2016, 03:54
Naiset on outoja otuksia

Nisseriina
24.11.2016, 11:01
Naiset on outoja otuksia

Niin on äijätki

Heguli
24.11.2016, 12:04
Itekkin sen 36-vuotta yhteiseloa opetelleena, kumma kun muij... vaimo on kestänyt eikä ole luokalle jättänyt, ei edes ehtoja antanut.... :p
Mulla on takana vasta 34 vuotta, ei pysty vielä näin kokemattomana kommentoimaan :D

Tai no sen verran pitää sanoa, että molemminpuolinen kunnioitus ja joustavuus ovat pitkän liiton ja onnellisen elämän ohjenuorat.

Hippanoppa
24.11.2016, 15:48
Naiset on outoja otuksia

Niihä myö ollaaki, vaa iha samalviisii työkii ootta outoja ;)

Pittää löytää sellane yhtä outo ko ite on, ni silloi sitä vois kuvitella et elo saman katon alla sujuis :D :D

perkei
26.11.2016, 10:16
Mie oon todennut, että oon liian fucked up mihinkään seurusteluhommiin. Kesäkollihommat on ihan ok. Myös talvikollit huomioidaan. Mutta siis kyllä muutama tunti saman katon alla silloin tällöin riittää. :)

Häänrik
26.11.2016, 15:17
Niin on äijätki

Täs ny pohdittu porukalla ja ollaa tääläki tultu siihen tulokseen että 95% miehistä on sikoja, ja 95% naisista on aiva pimeitä :D

Hippanoppa
26.11.2016, 16:02
Täs ny pohdittu porukalla ja ollaa tääläki tultu siihen tulokseen että 95% miehistä on sikoja, ja 95% naisista on aiva pimeitä :D

Tässä o kyl oikee hyvä ko jätittä tuon viitise rosentin mahtollisuude olla valopiä ;)

pee
26.11.2016, 20:15
Ja ohan noita fikkareita ...

Hippanoppa
26.11.2016, 20:19

Nii, vuan ei se kannettu veskää kaivossa pysy ;)

mäksä
27.11.2016, 02:41

Mut patterit loppuu :D:D:D

perkei
27.11.2016, 11:05
Mut patterit loppuu :D:D:D
Telkkarin kaukosäätimestä saa uudet.
Eiku hä. :o:D

Vormula77
27.11.2016, 12:16
Mutta siis kyllä muutama tunti saman katon alla silloin tällöin riittää. :)
Just niin. Max pari tuntia viikossa saman katon alla ja korkeintaan yks yhteinen harrastus.

perkei
27.11.2016, 12:33
Just niin. Max pari tuntia viikossa saman katon alla ja korkeintaan yks yhteinen harrastus.
Mutta sun allekirjoituksessa on muutes virhe. :eek:

Tojotallahan saa ihan mitä vaan! :cool::D

Vormula77
27.11.2016, 12:46
Isot pojat kerto niin ja mä en sen takia oo ikinä Toyotaa omistanut.

hj 60/61
27.11.2016, 13:33
Mie ainakin hurmasin kaalimadolla tän nykyisen rakkauteni kohteen...:D:rolleyes:

Vormula77
27.11.2016, 14:05
Minä en nuorena miehenä tarvinnut muuta apuvälineitä hurmaamiseen kuin oman huippuunsa trimmatun spartalaisen kehon ja poliitikon puhetaidot.:p

perkei
27.11.2016, 17:59
Minä en nuorena miehenä tarvinnut muuta apuvälineitä hurmaamiseen kuin oman huippuunsa trimmatun spartalaisen kehon ja poliitikon puhetaidot.:p
Olisit nähnyt ysikytluvulla kun teinitytöt säpisi kotikaupungin yössä, kun jyristelin Pillu-Corollalla liikennevaloihin 2,5" Simonssi paukkuen ja subbarit jytisten, mieto vaniljakuusen ja Nortin tuoksu avoinaisesta ikkunasta leijaillen. Mimmit asettui tien viereen ja kohensi kuka tissejä, kuka kampausta ja kuka hametta.
...se pettymys niiden naamalla, kun kuljettaja olikin nainen. :D:D:D
Nyt kun ajelen arvokkaasti Land Cruiserilla, niin kyllä miehet huomioi. Varsinkin vanhemmat herrat hymyilee ja tuijottaa. Jotkut nostaa hattuakin.
Itse kun on tällainen lahjaton että tarvii apuvälineitä jallittamiseen, niin kyllä Toyotaan voi luottaa niin mies- kuin naisasioissakin. :cool:

Hippanoppa
27.11.2016, 18:45
Olisit nähnyt ysikytluvulla kun teinitytöt säpisi kotikaupungin yössä, kun jyristelin Pillu-Corollalla liikennevaloihin 2,5" Simonssi paukkuen ja subbarit jytisten, mieto vaniljakuusen ja Nortin tuoksu avoinaisesta ikkunasta leijaillen. Mimmit asettui tien viereen ja kohensi kuka tissejä, kuka kampausta ja kuka hametta.
...se pettymys niiden naamalla, kun kuljettaja olikin nainen. :D:D:D
Nyt kun ajelen arvokkaasti Land Cruiserilla, niin kyllä miehet huomioi. Varsinkin vanhemmat herrat hymyilee ja tuijottaa. Jotkut nostaa hattuakin.
Itse kun on tällainen lahjaton että tarvii apuvälineitä jallittamiseen, niin kyllä Toyotaan voi luottaa niin mies- kuin naisasioissakin. :cool:

Hmmm... Pittääkö tästä nyt vettää johtopiätös jot miunkii tarvis hankkia tojota (taas)... :confused:
Miepä ko en vuan niihe tojotie kans kovinkaa hyväst toimee tullu, nii auttaskohan se jos mie hommaisin mersun? Niist mie tykkäsin :eek: :D

f250
07.01.2017, 17:37
Jenkillä ajava nainen saa ainakin itseni kiipeämään kyytiin

jmk
07.01.2017, 17:58
Hmmm... Pittääkö tästä nyt vettää johtopiätös jot miunkii tarvis hankkia tojota (taas)... :confused:
Miepä ko en vuan niihe tojotie kans kovinkaa hyväst toimee tullu, nii auttaskohan se jos mie hommaisin mersun? Niist mie tykkäsin :eek: :D

Mersut on vaan niin pirun kylmiä autoja että niillä joutuu ajamaan minkkiturkki päällä kun taas Toyotalla pärjää ihan t-paidassa

perkei
07.01.2017, 18:58
Mersut on vaan niin pirun kylmiä autoja että niillä joutuu ajamaan minkkiturkki päällä kun taas Toyotalla pärjää ihan t-paidassa
:D :D :D

Minuun on sattumoisin jo lapsuudessa asettunut pyhä viha Mersuja kohtaan.
Meillä oli sellainen pystylamppumersu ja minulla oli joka torstai Ritvan Kerho. Ja sitten torstaisin kävi aina niin, että äiti starttasi Mersua ja kiroili ja manasi sekä auton että iskän alimpaan helvettiin.
Ja mie makasin takapenkillä ja itkin ja karjuin, kun mie halusin Ritvan Kerhoon ja saatana ikinä sinne ei päässy, kun ei se paska Mersu käynnistyny. :mad::D
Ja joo todellaki minulla oli sellainen iso pyöreä karvahattu (jossa oli häntä) päässä, sekä tosi muhkea paskanruskea toppapuku. Joten ymmärrättekste yhtään, että mie en todellakaan pijä Mersuja minään! Perkeles.
Nii joo ja siitä meijän toisesta mersusta oli takaovet sidottu paalinarulla ovenkahvoista yhteen, kun ne ei muuten pysynyt kiinni. :D
Että ei sille nyt valitettavasti mitään voi, kun vaurio on tapahtunut jo kaukana lapsuudessa. :o

Hippanoppa
07.01.2017, 20:41

Ei hittolaine! Kuuleha sie uot ny ihan viärässä. Miu mersuis tarkeni aina iliman turkkiloita vuan tojotassaha ei.
Vaikka eipä miulla koskaa ole turkkia ollunna, että ei senpuoleen... :D

On se mahotonta meininkiä tämmöne, ko ei sitä tiiä jot onkosta se ny sitte millane pirssi oltava et kelepais :confused:

Ja perkei kuuleha - merssuille o juteltava nätisti. Sillee siliteltävä ja taputeltava ja kehuttava jot oot sie hyvä auto, ni sillee ne toimii. Kirroilemalla net lakkaa toimimasta ;)

Nisseriina
07.01.2017, 23:55
Mimmit asettui tien viereen ja kohensi kuka tissejä, kuka kampausta ja kuka hametta.
...se pettymys niiden naamalla, kun kuljettaja olikin nainen.

Olen kokenu tämän saman liikkuessani oman häijyn ex Dodge Darttini -75 kanssa. Näki säärtä ja kaikkee vaikkei edes ois halunnu. Ja ne ilmeet oli todellaki näkemise arvosia ku ei ollu rinssi ratsulla.

Vormula77
10.01.2017, 06:57
:D :D :D

Minuun on sattumoisin jo lapsuudessa asettunut pyhä viha Mersuja kohtaan.
Meillä oli sellainen pystylamppumersu ja minulla oli joka torstai Ritvan Kerho. Ja sitten torstaisin kävi aina niin, että äiti starttasi Mersua ja kiroili ja manasi sekä auton että iskän alimpaan helvettiin.
Ja mie makasin takapenkillä ja itkin ja karjuin, kun mie halusin Ritvan Kerhoon ja saatana ikinä sinne ei päässy, kun ei se paska Mersu käynnistyny. :mad::D
Ja joo todellaki minulla oli sellainen iso pyöreä karvahattu (jossa oli häntä) päässä, sekä tosi muhkea paskanruskea toppapuku. Joten ymmärrättekste yhtään, että mie en todellakaan pijä Mersuja minään! Perkeles.
Nii joo ja siitä meijän toisesta mersusta oli takaovet sidottu paalinarulla ovenkahvoista yhteen, kun ne ei muuten pysynyt kiinni. :D
Että ei sille nyt valitettavasti mitään voi, kun vaurio on tapahtunut jo kaukana lapsuudessa. :o

Kaikki Mersut on mulle manne-lavetteja. Mä oon saanu kotikasvatuksena vihan mersuja kohtaan. No kai ne ihan hyviä on vaikka itä-autoja ovatkin.

Nisseriina
10.01.2017, 20:27
https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1025&pictureid=148961

Elkääs morkatko! :eek: :eek: :D:D:D:D:D

perkei
17.04.2017, 12:29
Mie siirrän tämän Nikuzain postauksen tuolta Vituttaa-ketjusta vaikka tänne parittelutopikkiin, niin ei mene ihan offaamiseksi toi Vituttaa-ketju. Lisäperusteluna, että Hippanopan pikku vihjailustahan tämä keskustelu sai alkunsa:
Nainen vihjailee räpyttelemällä silmiä, heilauttamalla hiuksiaan ja kosketelemalla miehen käsivartta

Mies ihmettelee onkohan tolla kuivat silmät kun noin räpsyttelee ja pakkooireitakin sillä on kun hiuksiaan kokoajan nykii
Nyt se perhana hivuttautuu povariin ja nyysii lompakon

Joku kypsempi rouva sano että kattoo mielestään komeimman uroon, kävelee luokse ja suoraan sanoo et 8 drinkin jälkeen nussitaan
Hätäsimmät siinä vaiheessa näyttää kyypparille et 8 rouvalle

Hahah joo, voisin kirjoittaa vaikka romaanin elekielestä, sen tulkinnan ongelmista, miesten ja naisten eroista, ja kommunikoinnin hankaluuksista. :D
Mutta siis karkeasti yleistäen asiahan on niinkuin Nikuzai ylhäällä sanoo. Sitten on aina poikkeuksia ja esim. itse olen melko usein onnistunut olemaan joku ihme väliinputoaja ja maanantaikappale. Esim. just toi eleillä flirttailu; mies jos iskee mulle silmää, niin mietin just että onkohan sillä pakkoliikkeitä vai roska silmässä. Tarjoudun sitten vilkaisemaan saanko sen roskan pois sieltä silmästä ja silmää katsoessa vahingossa tökkään kundia sormella silmään ja tästä pahastuneena se kävelee pois paikalta, enkä mie koskaan edes tajua, että mulle ehkä yritettiin just flirttailla. Eli periaatteessa mulla on ehkä vähän miehinen tapa katsoa tätä maailmaa, koska yleensähän näin käy, kun nainen yrittää elehtiä miehelle. :o

No sitten taas mitä tulee näihin suoriin ehdotuksiin, niin joo toki silleenkin välillä onnistuu, että sanoo miehelle suoraan mitä tekis mieli. Kyllä toisinaan löytyy sellainen tyyppi, joka sen kuultuaan kulauttaa viimeiset oluet kurkkuunsa (tai yskähtää ne baaritiskille) ja sanoo, että "let's go".
Huomattavasti useammin kuitenkin käy niin, että miehet valittaa suureen ääneen kun naiset ei tee aloitteita, sitten kun niille sanoo että miten olis jos lähettäis meille panemaan, niin mies toteaa, että "vittu mikä h**ra".
Molemmat tilanteethan on siis täysin spekulaatiota, koska itsehän en alkoholia käytä, en käy baareissa enkä nussi humalaisten kanssa. ;)

Että silleesti, miten saisi pelimiehet ja pelinaiset kohtaamaan keskenään, sekä sitten parisuhdemiehet ja parisuhdenaiset keskenään, niin kaikilla olis kivaa eikä kellekään tulis paha mieli. Se kuka sen keksii, on nero. :eek::D

Sitten tietysti vielä nää henkimaailman asiat; eli vaikka kuinka kaksi ihmistä kohtaisi, niin ei se vielä sitä tarkoita, että ne automaattisesti jotenkin tykkäis toisistaan, tai edes sietäis toisiaan. Ikävin tilanne on tietysti, jos tunne on vain toispuoleinen.

Eli ei tää tästä, kuulkaas. :D
Mutta tolle Hippanopalle tarttis löytää pakoputkenrassaaja. Ja jotain rälläköintiä ja akkuporailua sillä oli kans luvassa. :p

Hippanoppa
17.04.2017, 13:04
Mutta tolle Hippanopalle tarttis löytää pakoputkenrassaaja. Ja jotain rälläköintiä ja akkuporailua sillä oli kans luvassa. :p

Kiitos perkei mainostamisesta :D

Mä oon vissiin aina väärällä puolella maata tai sit liika vanha ja lihava ja ja ja - no keksi ite loput vaihtoehdot... :rolleyes:

Kyl mulla kävi tos keskiviikkon yks mies kylässä, mutta ei siitä kyl ollu noissa hommissa apua. Itseasiassa tunsin itteni sen seurassa kovemmaks jätkäks ku se :o

Mut ehkä mä sit taas jossain kohtaa tyydyn maksullisiin miehiin (lue autokorjaamoon) ku ei iteksee jaksa, viitti ja huvita ton kans tapella :(

perkei
17.04.2017, 14:03
Kiitos perkei mainostamisesta :D

Mä oon vissiin aina väärällä puolella maata tai sit liika vanha ja lihava ja ja ja - no keksi ite loput vaihtoehdot... :rolleyes:

Kyl mulla kävi tos keskiviikkon yks mies kylässä, mutta ei siitä kyl ollu noissa hommissa apua. Itseasiassa tunsin itteni sen seurassa kovemmaks jätkäks ku se :o

Mut ehkä mä sit taas jossain kohtaa tyydyn maksullisiin miehiin (lue autokorjaamoon) ku ei iteksee jaksa, viitti ja huvita ton kans tapella :(
Tuttua juttua. :)
Mie oon kans ollut mm. liian vanha, liian lihava, liian ruma, liian äijä, liian pervo, liian raju, liian tatuoitu ja liian outo - niin ja väärällä paikkakunnalla. :D

Autoasiat mulla on nykyisin kokonaan maksullisissa käsissä. Tästä syystä saattanen pistää maasturin myyntiin.

Hippanoppa
17.04.2017, 14:19
Tuttua juttua. :)
Mie oon kans ollut mm. liian vanha, liian lihava, liian ruma, liian äijä, liian pervo, liian raju, liian tatuoitu ja liian outo - niin ja väärällä paikkakunnalla. :D

Autoasiat mulla on nykyisin kokonaan maksullisissa käsissä. Tästä syystä saattanen pistää maasturin myyntiin.

Sun listahan on melki sama ku mulla ;)

Pervoks ja rajuks ei muistaakseni o vielä kukaa sanonu ja tatskoistakaa ei o kukaa kommentoinu (no ei o vissiin tullu viriteteltyä mitää sinä aikana ku ne on ollu), mutta liian outo ja väärä paikkakunta jne on munkin listalla :)

Ja kyl siinä helpommalla pääsee ku käyttää maksullisia miehiä. Toi kannatinpanta näyttäs maksavan 6€:n luokkaa motonetis - jos naapuri töissä käydessään tois sellasen mulle, ni sit vaan joku korjaamonmies vois sen viritellä paikalleen.
Ja ku oikeen innostuu, ni lainaan naapurista työkalut ja virittelen noi jutut si ite mitä tarvis porailla ja rälläköidä.

Joskus sitä vaan on sellasia heikkouden hetkiä ku haluais et joku muu tekis noita "miestentöitä" tässä taloudessa :o

perkei
17.04.2017, 14:27
Joskus sitä vaan on sellasia heikkouden hetkiä ku haluais et joku muu tekis noita "miestentöitä" tässä taloudessa :o
No tämä nimenomaan! Kun VÄLILLÄ olis vaan ihan kiva kun joku tekis mun puolesta jotain mun talouden äijjähommia. :o

Hippanoppa
17.04.2017, 15:26
No tämä nimenomaan! Kun VÄLILLÄ olis vaan ihan kiva kun joku tekis mun puolesta jotain mun talouden äijjähommia. :o

Mulle kelpais sekin vaihtoehto et tekis kaikki äijähommat :o
Tai nii - lasketaanko polttopuiden pilkkominen niihin :confused:
Ko siitä hommasta mä niinku tykkään, ni sen verta voisin äijäillä... :rolleyes:

wikke
17.04.2017, 17:22
Arvon neidot "liian sitä tahi tätä". :)

Aloittakaapa siitä miten määritellään "äijä" hommat ja "daami" hommat.

En ole ikinä kannattanut tasa-arvoa siten kuinka femakot sen näkevät (en siis todellakaan leimaa teitä femakoiksi! En edes vihjannut siihen suuntaan...). Jos lähdetään tuolle tasa-arvon polulle, niin olkoon se sitten TOTALITÄÄRISTÄ! Eikä siten että sieltä poimitaan vain kirsikat.

Jokainen suhteessa sukupuolestaan välittämättä tekee sen jonka parhaiten taitaa, ja omalle kohdalleen pienemmäksi kiusaksi tuntee.

Mitenkä Ns. sateenkaari osastoilla sitten saadaan kumpainenkaan tekemään tiettyjä asioita? Syövätkö Tom of Finlandit aina ulkona ja käyttävät pesulapalveluita ja maksavat kämpän siivoamisesta jollekkin naaraalle? Tahi käykö lepakko pareilla aina joku lattiakaivot tai hajulukot putsimassa koska tämä "äijä" hommia? :)

Enkä ikinä ole ymmärtänyt miten joku työ voi olla "miesten" ja joku toinen "naisten". Noh, prostituutio (asiakkaan mieltymys) ehkä, tai sperman/munasolujen luovutus.

Mutta nyt sille hippanopalle halonhakkuuta karsastava ukkeli!

Hippanoppa
17.04.2017, 17:42
Arvon neidot "liian sitä tahi tätä". :)

Aloittakaapa siitä miten määritellään "äijä" hommat ja "daami" hommat.

En ole ikinä kannattanut tasa-arvoa siten kuinka femakot sen näkevät (en siis todellakaan leimaa teitä femakoiksi! En edes vihjannut siihen suuntaan...). Jos lähdetään tuolle tasa-arvon polulle, niin olkoon se sitten TOTALITÄÄRISTÄ! Eikä siten että sieltä poimitaan vain kirsikat.

Jokainen suhteessa sukupuolestaan välittämättä tekee sen jonka parhaiten taitaa, ja omalle kohdalleen pienemmäksi kiusaksi tuntee.

Mitenkä Ns. sateenkaari osastoilla sitten saadaan kumpainenkaan tekemään tiettyjä asioita? Syövätkö Tom of Finlandit aina ulkona ja käyttävät pesulapalveluita ja maksavat kämpän siivoamisesta jollekkin naaraalle? Tahi käykö lepakko pareilla aina joku lattiakaivot tai hajulukot putsimassa koska tämä "äijä" hommia? :)

Enkä ikinä ole ymmärtänyt miten joku työ voi olla "miesten" ja joku toinen "naisten". Noh, prostituutio (asiakkaan mieltymys) ehkä, tai sperman/munasolujen luovutus.

Mutta nyt sille hippanopalle halonhakkuuta karsastava ukkeli!

Mulla oli tuolla aikasemmin jo lainausmerkeissä se "miestentöitä" :)
Ja kyllä se niin pitäis mennä, et se tekee keltä hommat paremmin sujuu eikä tuijottaa siihen sukupuoleen.

Joskus siihen vaan väsyy et on yksin tehtävä kaikki - ei voi jakaa kellekkään niitä töitä. Mulle olis aika se ja sama jos olis mies joka kokkais ja siivois sillävälin ku mä tekisin kaikkee muuta - pääasia olis se, et olis joku jakamassa niitä hommia :)

perkei
17.04.2017, 18:06
Joo siis jos nyt jollekin on jäänyt epäselväksi, niin itse en kannata tasa-arvoa vähäisimmissäkään määrin. Siis sitä vittuhattutätien tasa-arvoa.
Sitten taas noista parisuhteen työnjakohommista en tiiä yhtään, kun mulla ei ole siitä aiheesta yhtään kokemusta. Niihin en ota kantaa. Iskä oli kyllä kotiäiti.
Luullakseni mulla on kuitenkin tälleen metallimiehenä, sammakkomiehenä ja elementti-Erkkinä jonkunlainen käsitys siitä, että minkäänlainen työnteko ei ole sukupuolisidonnaista. Tai siis mihinkään muuhun työhön ei tarvitse munaa taikka pillua, paitsi jos on tarkoitus myydä jompaa kumpaa - joka taasen on minusta ihan hyvä ammatti siinä kuin muutkin, mainittakoon nyt sekin etten vahingossa loukkaa ketään.
Ilmeisesti olen taas kerran kuitenkin epäonnistunut viestinnässäni, kun minua piti oikein neidittelyn kera valaista siitä, että voin jatkossakin ite vaihtaa renkaat, putsata lattiakaivon tai tiskata. :eek:

...Laitetaan nyt yks hilpeä hymiö tähän loppuun. :D

wikke
17.04.2017, 20:16
Joo siis jos nyt jollekin on jäänyt epäselväksi, niin itse en kannata tasa-arvoa vähäisimmissäkään määrin. Siis sitä vittuhattutätien tasa-arvoa.
Sitten taas noista parisuhteen työnjakohommista en tiiä yhtään, kun mulla ei ole siitä aiheesta yhtään kokemusta. Niihin en ota kantaa. Iskä oli kyllä kotiäiti.
Luullakseni mulla on kuitenkin tälleen metallimiehenä, sammakkomiehenä ja elementti-Erkkinä jonkunlainen käsitys siitä, että minkäänlainen työnteko ei ole sukupuolisidonnaista. Tai siis mihinkään muuhun työhön ei tarvitse munaa taikka pillua, paitsi jos on tarkoitus myydä jompaa kumpaa - joka taasen on minusta ihan hyvä ammatti siinä kuin muutkin, mainittakoon nyt sekin etten vahingossa loukkaa ketään.
Ilmeisesti olen taas kerran kuitenkin epäonnistunut viestinnässäni, kun minua piti oikein neidittelyn kera valaista siitä, että voin jatkossakin ite vaihtaa renkaat, putsata lattiakaivon tai tiskata. :eek:

...Laitetaan nyt yks hilpeä hymiö tähän loppuun. :D

Neidittely koska ei puolisoa, eikä kait leski.

Mitäpä luulet, arvostanko osaamistasi ja sinnikkyyttäsi? Moniko äijä duunissamme hitsailisi mitään pinnan alla? Epäilen että ei ketään. Moniko tällä palstalla? Epäilen että ei ketään. No niinpä. Moniko painisi "pari erää" hyväntekeväisyyteen?

En minä ainakaan, vaikka jonkin sortin kivekset omaan.

perkei
18.04.2017, 05:23
Siinä oli hymiö lopussa. ;)
Joo eli en ollu ihan 100 vakavissani, enkä ottanu vakavasti.
Mutta palstalla on muitakin VA-hitsareita, siitä en ota kunniaa vain itselleni. :)

Hippanoppa
22.04.2017, 19:14
Hittolaine ko mie äske peljästyin et joko se joku ohvari o meille tulollaan ko semmone sinine maasturi (mitsu jos oikee tunnistin) meinas tuoho miun pihatien liittymää jäähä, vuan ei sentää. Poies meni miehet... :eek:

Nisseriina
25.04.2017, 09:59
Ompas "mukava" huomata että en ole ainoa joka on liian sitä ja tätä. Ei tästä ole kun muutama viikko ku sain kuulla olevani liian lihava ja ruma. Tämän lisäks on tullu kommentteja kuinka olen liian paha suustani, perwo,hullu, rekkalesbo, teen vääränlaisia töitä ja autoharrastukseni on sairasta ja sopimatonta naiselle.Paras on jopa ihmetelly olenko edes nainen kun tuollasia rekka ja konehommia teen! Eipä ole rekat eikä koneet viä kertaakaa alkanee valittaa ja lakkoilee väärän perseen penkissä olemisen takia.Enkä ole kokenu kertaakaa olevani mies vaikka tuollasella touhulla itteni koitan elättää.Rakennekynsi jutut ei ole ikinä ollu mun heiniä eikä tule olemaa.Ja jos se jonku maailman kääntää nurin niin en sille mitään voi.Ihmettelen silti sitä, että kuka on se jolla on varaa sanoo kellekkä millä tavoin se toinen on vääränlainen?! Luulee ilmeisesti olevansa itse se täydellisyys..ja nimenomaa luulee..ja sit mua häirittee tuo sana rekkalesbo voisko joku viisaampi nyt todellaki selventää mikä tämä rekkalesbo oikeen on vai tuliko musta nyt sitten lesbo sen takia kun ajelee pitkää autoo? Tai siis tähän hätäänhä mä olen pyöräalustainenkaivinkonelesbo.:D:D:D:D
Mut heti olet pilallinen jos uskallat tehdä erilaisia asioita kun kaavoihin kangistuneet mottipäät katsoo sulle kuuluvan. No onha meitä sitten jo kolme jotka on liian sitä ja tätä.

turakki
25.04.2017, 10:30
Ompas "mukava" huomata että en ole ainoa joka on liian sitä ja tätä. Ei tästä ole kun muutama viikko ku sain kuulla olevani liian lihava ja ruma. Tämän lisäks on tullu kommentteja kuinka olen liian paha suustani, perwo,hullu, rekkalesbo, teen vääränlaisia töitä ja autoharrastukseni on sairasta ja sopimatonta naiselle.Paras on jopa ihmetelly olenko edes nainen kun tuollasia rekka ja konehommia teen! Eipä ole rekat eikä koneet viä kertaakaa alkanee valittaa ja lakkoilee väärän perseen penkissä olemisen takia.Enkä ole kokenu kertaakaa olevani mies vaikka tuollasella touhulla itteni koitan elättää.Rakennekynsi jutut ei ole ikinä ollu mun heiniä eikä tule olemaa.Ja jos se jonku maailman kääntää nurin niin en sille mitään voi.Ihmettelen silti sitä, että kuka on se jolla on varaa sanoo kellekkä millä tavoin se toinen on vääränlainen?! Luulee ilmeisesti olevansa itse se täydellisyys..ja nimenomaa luulee..ja sit mua häirittee tuo sana rekkalesbo voisko joku viisaampi nyt todellaki selventää mikä tämä rekkalesbo oikeen on vai tuliko musta nyt sitten lesbo sen takia kun ajelee pitkää autoo? Tai siis tähän hätäänhä mä olen pyöräalustainenkaivinkonelesbo.:D:D:D:D
Mut heti olet pilallinen jos uskallat tehdä erilaisia asioita kun kaavoihin kangistuneet mottipäät katsoo sulle kuuluvan. No onha meitä sitten jo kolme jotka on liian sitä ja tätä.

Vai käviskö vaan vässyköillä luonnon päälle, kun joku tekee nuokin hommat paremmin?

perkei
25.04.2017, 12:30
Joo, niin tutulta kuulostaa.
Tää rekkalesbo on mahtava termi, itsekin siis edustan kyseistä naistyyppiä, vaikka tarkalleen olen kaiketi enemmänkin kuukulkijalesbo, kemppilesbo tai jäänmurtajalesbo. Olen tulkinnut asian niin, että olen liian lesbo heteroksi ja liian hetero lesboksi. :D
Välillä suututtaa, mutta yritän aina kääntää asian toisinpäin ja sitten tajuan, että no eipä nämä tilanteet aina ole niin helppoja hoitaa. Että jos treffeille sattuukin tosi mukava heppu, mutta joka on auttamattomasti väärää kaliberia? Kyllä siinä tosiaan saattaisi aika helposti itseltäkin lipsahtaa, että "oot tosi kiva, mutta oot liian lihava".
Toivon, että olisin osannut kuitenkin sanoa jotain hienovaraisempaa, kuten esim. että "ollaan ehkä liian erilaisia", mutta pahoin pelkään, että olen itsekin sanonut joskus, että "sun koko on ehkä vähän ongelma". :(
Eli yritän sanoa, että EHKÄ ihan kaikki miehet ei tarkoitakaan loukata tai tarkoitakaan olevansa itse ihan vitun täydellisiä, vaan että eivät siinä hetkessä osaa sanoa hienotunteisemmin. Että "olet liian ruma" tarkoittaa kuitenkin ihan vaan, että "et ole mun tyyppiä". :)

Noh joo, siitä rekkalesbosta vielä, että omalla kohdallani ymmärrän sen, koska olen monesti pitänyt esim. ihan lyhyttä tukkaa tai peräti kaljua tai sänkeä. Jostain syystä edelleen suurin osa ihmisistä kuvittelee, että lesbot on aina kaljuja tai lyhyttukkaisia. :D
Mun OMASTA mielestä ihan paras, käytännöllisin ja cooleimman näköinen hiusmalli minulle on todellakin se muutaman millin sänki, mutta kasvatan toisinaan pidemmän tukan kun en jaksa kuunnella sitä ympäristön itkua asiasta.
Oma lukunsa on nämä vatipäät, jotka tuntee mut esim. tällaisena punatukkaisena kuin nyt ja sitten näkevät mun vanhoja valokuvia ja sanovat, että "onneks et oo enää ton näköinen". Valitettavasti mun fiilikset tämänkaltaisen lausahduksen jälkeen loppuu siihen. No can do.

Ehkä suurin vitsaus mulle ei kuitenkaan ole tämä ruma tai lihava ulkonäkö, vaan just nämä työ- ja harrastusasiat. Olen ehkä kuullut jo kaikki mahdolliset ihmisten aivopierut aiheista hitsaus, sukellus, elementtiasennus, kamppailulajit, tatuoinnit, offroad tai eräjormailu. :rolleyes:
Kermana kakun päällä on sitten nämä "oot niin kiva että EI SE HAITTAA vaikka sulla on tatuointeja". AAgh! Oikeesti?! No se on kiva se, ettei haittaa hei. :confused:
Mutta joo, aina kun meinaa suututtaa, niin yritän miettiä olisinko osannut itse sanoa vastaavassa tilanteessa paremmin ja sitten tajuan, että ehkä en olisikaan. :mad:
Yritän opetella fiksummaksi ja toivottavasti kaikki muutkin yrittää, sillä se on kyllä taivahan tosi, ettei vääränlaisia ihmisiä ole olemassakaan. On vaan toisilleen sopimattomia. :)

MiKo
25.04.2017, 16:37
Se vain kannattaa pitää mielessä kun laukoo teräviä mielipiteitä, että se lihava voi laihduttaa mutta rumasta ei saa kaunista muuta ku juomalla.🙄

Hippanoppa
25.04.2017, 18:16
Se vain kannattaa pitää mielessä kun laukoo teräviä mielipiteitä, että se lihava voi laihduttaa mutta rumasta ei saa kaunista muuta ku juomalla.🙄

No ei ihan yhdeltä mieheltä onnistunut mun kohdallani sekään :D
Tyyppi oli kännissä ku peikko ku tavattiin ja selitti sit mulle et "Voisiksää laihduttaa ni sustaki tulis kaunis?"
Mä sitte sille sanoin että: "Minä olen lihava-sinä olet tyhmä. Minä voin laihduttaa, mitä sinä voit tehdä?"
Ei se oikeen käsittäny mitä mä sille sanoin... :rolleyes:

Rekkalesboks en o vielä päässy (ainaka kuullu), mutta oon liika omituinen muuten. Liian hippimielinen ollakseni "normaali" ja liian normaali ollakseni hippi. Kohtuu tavallisia harrastuksia sentäs löytyy - niinku kokkaaminen, leipominen, kutominen, puutarhan hoito jne. Mut sitte on ne muiden mielestä omituisemmat harrastukset tai elämänasenne tai joku semmonen... :o

perkei
25.04.2017, 18:51
No siis täähän se just on, kun mua ei kukaan pysty katteleen selvinpäin ja mie taas en pysty kattelee kännikaloja. Nii aika vaikeeta on. :D

JiiPee
25.04.2017, 19:46
Ehkä suurin vitsaus mulle ei kuitenkaan ole tämä ruma tai lihava ulkonäkö, vaan just nämä työ- ja harrastusasiat. Olen ehkä kuullut jo kaikki mahdolliset ihmisten aivopierut aiheista hitsaus, sukellus, elementtiasennus, kamppailulajit, tatuoinnit, offroad tai eräjormailu. :rolleyes:
Asenne omaan oloon ja hommiin on kohdallaan :respect:

Jäi hyvin mieleen kun yhdelle teräsmyyjälle tuli vuosia sitten nuori nainen töihin varastolle. Se oli siellä sellainen aloitustason työtehtävä. Tuli silloin asioitua siellä useamman kerran yhden projektin tiimoilta. Hänen piti kerran pätkiä minulle jotakin vedettyä akselia. Saha oli varattu muuhun käyttöön ja varaston lattiallakin tiellä kupeksi ja sääti niitä-näitä joku miespuolinen vanhempi kollega. "Väistä tai rälläköin sua per*een!" murjaisi neiti (?) iso lentävä käsissään ja mieskollega häipyi saman tien turvallisempaan paikkaan... :eek: Ammatti ja asenne ei tuntunut yhtään vitsaukselta, päin vastoin ;)

fordson
25.04.2017, 20:00
No siis täähän se just on, kun mua ei kukaan pysty katteleen selvinpäin ja mie taas en pysty kattelee kännikaloja. Nii aika vaikeeta on. :D

No en mä usko ettei sua vois katella,siispä kuvia kiitos.

veijon-esso
26.04.2017, 09:38
No offipalstalla tuskin kukaan valittaa jos nainen harrastaa offroadia... tai ehkä jos se offaa paremmin?!?! :D:D

Nisseriina
26.04.2017, 10:49
Joku äijä joka toi jotai roinaa pari viikkoo sitten hiipi koneen luo ja satuin oleen sellase helveti pitkäpuomisen isomman laitteen kanssa siinä. Tämä tuli sanomaa että annas se kone tänne hän tyhjää auton.Kyllä hän tietää ja osaa kun omistaa samanlaisen mutta paljo pienemmän..ahaa..ehin ajatteleen ja olin juuri karjasemassa että sitä suuremmalla syyllä sinä et tätä konetta saa jos pienemmän omistat mut en ehtiny ku se alko siinä virkkomaan että et sitten tapa meitä sillä härvelillä. Totesin siihen kun suunvuoron sain et jos kuitenkin iha vähä kourisin...iha vähä vaa jooko?? Ukko mietti hetken ja lähti. Sitä enne kävi joku tollo joka vahtas ja vahtas sit sano ettei ole ikinä enne nähny naista kaivinkoneen kanssa.Sanoin sille että katoppa kuule nyt sitten oikee tarkkaa kun kerranki näet. Pärjään ilmeisesti liian hyvin töissäni kun olen aina yksin vaikka kaks konetta pitäs olla.Toisessa vuorossa niitä on kaksi mutta minä jään aina itekseni mut en sillä toisella apinalla mitää siinä tekiskä ku ei se tee mitää.Se on allerginen työlle.Mutta kyllä ne rahkeet multa ja koneeltaki loppuu kun sitä roinaa alkaa iha tosissaa tuleen.En pärjää yksin enää mut ei se ole mun ongelma.Teen sen mitä kerkiän ja loppu jää.
Mutta kuitenki mitä näihi pässeihi ihmisiin tulee en kenenkä takia aio lopettaa tuota autonrassaus puuhaa tai naiselle epäedullisia töitä, ja kuonolleni en mitää voi.Läskeille tokkiinsa. Mä pärjään näissä hommissa ja ne miespuoliset neidit nyplätköön pitsiä munki puolesta jotka ei tällästä sulata. Jos kelleen ei tälläsenä kelpaa olkoo sitte kelpaamatta. Suututtaa silti nämä hölmöt tyypit ..oli sitte tukkaa tai ei iha sama oli se sitte mies tai naine. Jos joku haluaa olla kalju niin kaikin mokomin.Eipähä tukka tartu laturiin.

perkei
26.04.2017, 13:26
No offipalstalla tuskin kukaan valittaa jos nainen harrastaa offroadia... tai ehkä jos se offaa paremmin?!?! :D:D
Juu ei, ei Offipalstalaiset moista sentään ihmettele. :)
Eikä se offaus nyt muutenkaan ole suurin ongelma, mutta heitin sen nyt vaan esimerkkinä. Varsinkaan nykyisin se ei ole ongelma kun mun offiharrastus rajoittuu vaan tähän foorumilla offaamiseen ja rumalla (l. ihanalla) maasturilla sunnuntaisin kaupassakäyntiin. :o

Nisseriinan jutuista tulikin taas mieleen kaikkia mahdollisia ärsyttäviä juttuja, joita miesten kanssa töissä sattuu. Toisaalta hauskojakin juttuja sattuu paljon, eikä kaikki miehet ole ääliöitä. Ja osa niistä, jotka on aluksi ääliöitä, unohtaa sen kun huomaa että homma hoituu vaikka en pystykään hinkkamaan pippelillä mun työkappaleita (tää nyt oli siis ihan arvuuttelua, mulle kun ei ole vielä selvinnyt mihin sitä pippeliä tarvitaan metalli- ja rakennusalan töissä [poislukien sukellusala, on paljon helpompaa kusta vaivihkaa laiturilta tai aluksesta, jos omistaa pippelin]).

Hauskaa oli kun viime kesänä hitsasin raksan kompuran säiliötä, kun se oli mennyt rikki. Siitä käveli monta kertaa joku vanhempi maalari ohi ja tuijotti ja kohta se taas käveli toiseen suuntaan ja tuijotti. Sitten se pysähtyi siihen viereen tuijottamaan ja lopulta kysyi, että "oletsä varma ettei se räjähdä kun sä hitsaat sitä?".
Oli niin mehukas paikka, etten malttanut olla vastaamatta, että "en mie tiiä kun mie en ole ennen hitsannut". :D

ImacInnes
26.04.2017, 13:38
Kyllä minä aina kunnioituksella katselen kun näen amattinaisia miesvaltaisella alalla hommissa.

Ennen armejjaan menoa nuorena pojakloppina oli hetken töissä vihannestukussa ja sieltä aina perjantaina rekat haki viimeisksi vihannekset kyytiin ennen maakuntiin lähtöä.

Useinmiten kuskit olivat vatsakkaita ja varustettuna syvällä rekkmiehen hymyllä.

Mieleen on jäännyt sieltä yksi perjantai kun normaalia pidempi rekka kurvasi pihaan ja kerta peruutuksella suoraan laituriin.
Kuskin pukilta hyppäsi alas aika pikkunen naiskuski. Kattelin kyllä kunnioituksella ja ihastuneena kun ammattilainen hallitsi työnsä.

Hattua nostan kaikille ammattilaiseille jotka työnsä hoitaa kunnolla.

t. Ismo Ämmä

perkei
26.04.2017, 14:21
Mieleen on jäännyt sieltä yksi perjantai kun normaalia pidempi rekka kurvasi pihaan ja kerta peruutuksella suoraan laituriin.
Kuskin pukilta hyppäsi alas aika pikkunen naiskuski.

t. Ismo Ämmä
Onkohan se ollu meijän äiti. Se ajoi joskus sellaista jotain ihan törkeetä euromoduulia. :o

veijon-esso
26.04.2017, 17:24
Mä oon aika miesvaltaisella alalla ja ne muutama nainen ketä on kans näissä hommissa kertoo usein mitä joku normaalinkin oloinen kaveri on pervoillu ja heittäny ihan ufoo läppää "sopivan" tilaisuuden tullen. Saatikka ne jo valmiiks epäilyttävät hahmot..!! Kait se urpoilu on melkeimpä geeneissä. :D:D Kantsii varmaan osittain tottuu siihen koska ei se koskaan tuu loppuu kokonaan, paitti noilla sopivilla vastakommenteilla aina se yks lopettaa, ainakin sillä kertaa. :D

perkei
26.04.2017, 17:59
Mä oon aika miesvaltaisella alalla ja ne muutama nainen ketä on kans näissä hommissa kertoo usein mitä joku normaalinkin oloinen kaveri on pervoillu ja heittäny ihan ufoo läppää "sopivan" tilaisuuden tullen. Saatikka ne jo valmiiks epäilyttävät hahmot..!! Kait se urpoilu on melkeimpä geeneissä. :D:D Kantsii varmaan osittain tottuu siihen koska ei se koskaan tuu loppuu kokonaan, paitti noilla sopivilla vastakommenteilla aina se yks lopettaa, ainakin sillä kertaa. :D
No varmaan näistä edellämainituista ulkonäkösyistä johtuen, varsinaiselta pervoilulta olen välttynyt lähes täysin onneksi. Poislukien nämä espanjalaiset sun muut villiintyneet mullilaumat, mutta nekin lähinnä vaan viheltelee ja huutelee tai näyttelee käsimerkkejä.
Mie en meikkaa, enkä tuunaa työvaatteita sexymmäksi ja peitän paljaat ihoalueet koska ihosyöpä. Mulla on pullonpohjasilmälasit ja joku sellanen bulgarialainen lantunviljelijän myssy - ja kova ääni ja iso ego. Nii eipä niitä koskettelijoita onneks ole ollut.
Sitten on muutamia vähän epämääräisiä tilanteita ollut, että niistä olisi ehkä joku muu nainen pelästynyt tai pahoittanut mielensä, mutta mun persoonalla ne on sitten kääntynyt lopulta silleen ihan hyvin sellaiseksi aika vinksahtaneeksi huumoriksi ja meistä on toisen osapuolen kanssa tullut hyviäkin työkavereita. :)
Jos sadasta hitsarista kolme on naisia, niin niitä hankalia kusipääpervoja on ehkä sitten 1/100 - ja se voi muutes olla se nainenkin. Sellaistakin olen nähnyt. :(

Että enemmän ehkä risoo se muu ääliöinti, niiku että osaanko mie nyt varmasti hitsata tai pitäiskö mun ottaa pienempi rälläkkä. Niin ja se, ettei porukka ymmärrä, että vasaran ja lekan varren pitää olla käyttäjälleen oikean mittainen, jotta sillä voi lyödä. Ne ketkä tulee neuvomaan vaikkei tarvi. Tai jos hitsauskone menee rikki, niin kuvitellaan että se korjaantuu jos vaihdetaan mieshitsaajaan. :mad:

veijon-esso
26.04.2017, 18:44
Ehkä toi vähättely (pikkurälläkät yms) loppuu kun äriset niille tarpeeks, eli hankit sellasen maineen ettei kannata heittää sellasta läppää. Tai sit jos huomauttais siitä asiallisesti? Se vasta ehkä yllättäiski?! :D

Krisse
26.04.2017, 19:27
Tän palstan minkit on kyl kovempii karjui ku suurin osa mun miespuolisist kavereist. Ja tunnen sentään yhen tukkirekkakuskinkin.

Nisseriina
27.04.2017, 10:06
bulgarialainen lantunviljelijän myssy Millanen tämä on?? :D:D:D

Näistä töhöilyistä tuli mielee pariki pönttöö tapausta joissa mulla oli vastapuolena sama miespuoleine tyyppi. Ekasta tän pöntön kommelluksesta on jo toista kymmentä vuotta aikaa mutta olin juuri alottanu maansiirtoauton ajamisen ja tämä äijä uhos moneen kertaan näyttävänsä mulle persettä. No monet kerrat sitte kysyin että no koskas sä sit näytät ja aina se vaa virnistelle lähti menee kunnes kerran...olin ottamassa kuormaa kaivurin alla ku tää tuli irvisteleen siihe auton vieree ja alotin jällee sen ettet uskallakka näyttää jne ja yks kaks tämä kiskas housut nilkkoihi ja pyllisti.Repesin iha tajuttomaan nauruun ja huusin että voi vittu mikkä pennin korput!! Ei se halunnu pyllistellä enää sen jälkee :D:D No tämä sama tyyppi oli seulomassa soramontulla missä minä olin kuormauskoneen kanssa. Kerranki se haasteli kuinka hänellä on enemmä munaa ku minulla. Kysyin että niikö luulet? Tämä oli varma että näin on kunnes sanoin että tiiäkkö että sulla ei ole ku yks muna ja mulla sentä kaks sarjaa että kuinka se meni!!?? Tää katto vähä aikaa ja käski haistaa vitu ja lähti. :D:D:D:D:D:D
Tukkiauto oli minun unelma sillo joskus ku pitkää korttia ajo mutta hiekalla yms sitten leikkiin aloin.Mut ei sitä tiiä mitä vanhoilla päivillään viä keksii.
Jäi viä sanomatta että on niitä kusipäitäki tavattu työmailla iha todellisia. Yks kuokkakuski kävi minuun käsiks kun kuoppaan kateltiin.Eipä tullu aikailtua.Vetäsin samantien ilmat pihalle äijästä ja se loppu siihe.Sen jälkee se suuttu mulle.Yks vanhempi kuormiskuski (mies) näki mitä se äijä teki ja se järkytty siitä enemmän ku minä.Se hoki monta päivää sen jälkee että se oli kauheaa..olisit edes lyöny päin lättyä.No ei se oikein ollukka ja käpy palo itellä mut pikku taputtelu kyllä meni perille.Vielä kaikkien nähden.Luuli varmaa olevansa rankka äijä.

perkei
27.04.2017, 10:14
Aahhahhahhah munasarjat. :D
Raskassukeltajan Air Helmet-varustukseen kuuluu munaremmi. Kun olin ekaa kertaa menossa jontkaan AH:lla, kouluttaja totesi minua pukiessaan, että kyllä tätä voi käyttää munasarjavyönäkin. Nauratti. :)
Mie laitan myssykuvan kunhan pääsen kotiin. :cool:

veijon-esso
27.04.2017, 11:45
Siveysvyö duunivarusteena? :D juttujen perusteella vois luulla että vapunvietto on jo alkanu, vaikka sehän tais olla ettei täällä naiset ryypännykkään. Ja miehetkin vaan maun vuoks maistelee.

PutKari
29.04.2017, 21:11
Khyl tää on nii vaikiaa näin vanhana ruveta ihteänsä kehumaan ku kaik apinan tuntee mut apina ihte eip kettään...
Muuan vuos takaperin kotikonnuilleen palannut jo ikäloppu kuulemma katseen kestävä offarin alaku ilimoittautuu vappaille markkinoille...
(toim. huomautus) et kaveri majailee lapin ensimmäises ja viimeises kaupungis :D :D :D: Kaikkee o koettu ja tehty joskus paremmal ja joskus huonommal menestyksel... Kysyttäes mit en ossaa ni vastaan et en ossaa oikiaa naista valita (kolome liittoa ja viis lasta) ja net riittää miun osalt...
Rahast mie en ymmärrä mithään muuta ku sit o pakko ain jostahin saada sen verran et näläkä ei tuu, mut mie kuulemma ossaan pittää naist ku kukkaa kämmenel ku sille pääl satun :D :D :D
Jos haaveilet kanssani etelän lomist ni sit sie oot khyl väärä henkilö ottamaan minnuun yhteyttä, lapis on kaik paremmin ku eteläs !! Joskus Töitä tehdessäni ni on tullut nuo turisti seudut Enklantia lukuun ottamatta käytyä ni ne ei vaan nappaa.............................. Mut jos Venäjän matkailu kiinnostaa ni sit sie löydät miust sielun kumppanin... Tarvihiksee tämän enempiä iheän kehua ?!?!?!

Hippanoppa
01.05.2017, 14:21
Khyl tää on nii vaikiaa näin vanhana ruveta ihteänsä kehumaan ku kaik apinan tuntee mut apina ihte eip kettään...
Muuan vuos takaperin kotikonnuilleen palannut jo ikäloppu kuulemma katseen kestävä offarin alaku ilimoittautuu vappaille markkinoille...
(toim. huomautus) et kaveri majailee lapin ensimmäises ja viimeises kaupungis :D :D :D: Kaikkee o koettu ja tehty joskus paremmal ja joskus huonommal menestyksel... Kysyttäes mit en ossaa ni vastaan et en ossaa oikiaa naista valita (kolome liittoa ja viis lasta) ja net riittää miun osalt...
Rahast mie en ymmärrä mithään muuta ku sit o pakko ain jostahin saada sen verran et näläkä ei tuu, mut mie kuulemma ossaan pittää naist ku kukkaa kämmenel ku sille pääl satun :D :D :D
Jos haaveilet kanssani etelän lomist ni sit sie oot khyl väärä henkilö ottamaan minnuun yhteyttä, lapis on kaik paremmin ku eteläs !! Joskus Töitä tehdessäni ni on tullut nuo turisti seudut Enklantia lukuun ottamatta käytyä ni ne ei vaan nappaa.............................. Mut jos Venäjän matkailu kiinnostaa ni sit sie löydät miust sielun kumppanin... Tarvihiksee tämän enempiä iheän kehua ?!?!?!

Hyvä o ilimotukseis. Luulis tuolla jo yhteydenottoja tulevan pilvin pimmein :D

AlluK
05.09.2017, 19:04
Tuntemattoman neitokaisen puolesta ilmoitus, yhteys Tamperelainen lehteen :)

https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=3089&pictureid=206679

Kaitsu67
31.05.2020, 16:08
Se on Helluntai...jos ei heilaa Helluntaina, ei koko kesänä...nostetaas topiccia Helluntain kunniaksi :D

Gravedigger
31.05.2020, 18:05
Se on Helluntai...jos ei heilaa Helluntaina, ei koko kesänä...nostetaas topiccia Helluntain kunniaksi :D

Joo näyttää siltä että ei tarvitse ainakaan leveämpään kattotelttaan tälle vuotta satsata :D

Hippanoppa
19.09.2020, 17:57
Poikkesin pitkästä aikaa kahtomaan et onkosta täällä tapahtunut mitään jännää, mutta ei näköjään :rolleyes:

Eipä sillä että omassakaan elämässä niin mitään jännää olisi tapahtunut :D

Kartse1
19.09.2020, 19:05
No eihän tämän jännempää paikkaa olekaan... :p
Voiko elämää olla Offipalstan ulkopuolella? :D

Gary Grand
20.09.2020, 06:49
On tullu siirrettyä elämä pääosin kellariin..:D
https://kellari.vip/