PDA

View Full Version : Miesten hoito-ohjeita naisille

zartsa
26.02.2004, 12:11
MIES-lehden keskustelupalstalla ollut kysymys ja vaimojen ohjeita kysyjälle:
"Mitä tehdä 34-vuotiaan miehen kanssa, joka on huono syömään? Ainostaan kalja menee."

Ja vastaukset siihen:

-Tuon ikäinen pärjää viellä pelkällä kaljallakin, pääasia että juo riittävästi, viljatuotteiden osuus on taattu. Kokeile lihapuolelta HK:n sinistä maistuu useimmille tuon ikäisille. pullo olisi kyllä jo aika vaihtaa mukiin.

-Kalja pois niin ruokakin taas maittaa...

-Minulla samanlainen 40.v Nyt kyllä kesällä mennyt joskus siideriäkin. Olen ollut aika tiukka siinä, että jotain mielestä kielletään esim. Sanomalehti, lauantaisauna tai lauantaisarja -jos ruoka ei mene. Sitäkin kannattaa kolkeilla, että antaa aina kaljan vasta ruuan tai kotitöiden jälkeen. Ja omat kaljat täytyy tietysti pitää piilossa ettei tule hinku kun näkee sinun ottavan.

-Yritä tarjota hänen herkkuruokiaan ja säästä kaljat kaljapäivään (=lauantai) Kyllä se siitä.

-Vaihda kahteen 17-vuotiaaseen, niillä on aina nälkä.

-Tarjoa kunnon aterioita ja piilota olut. Tai ainakin tarjoa se olut nokkamukista, ettei miehesi voi käyttää olutpulloa lohtuilemiseen, se vain yllyttää häntä. Muista: rajat ja rakkaus.

-Mitä, eikö häntä enään imetetä.? Karmea Anoppi sulla.

-Taitaa olla melko tyypillistä tuossa iässä...nim toisen samanlaisen "kasvattaja"

-34-vuotiaasi on uhmaiässä ja haluaa syömättömyydellään taistella auktoriteettiasi vastaan. Rajoja ja rakkautta, niin se homma etenee. Kalja ei ole terveellistä hampaillekkaan.

-Älä missään nimessä pakota miestäsi syömään, se on julmaa ja merkki omasta epävarmuudestasi kasvattajana. Yritä tehdä ruokailusta hauska ja miellyttävä tapahtuma vaikkapa erilaisin leikein. Syöminen pitää olla miehestä miellyttävä tapahtuma, ei pakkopullaa.

-Älä missään nimessä tuputa ruokaa. Kyllä terve mies tietää kuinka paljon tarvitsee ruokaa ja kaljaa!

-Minun mieheeni tehosi tuossa vaiheessa ihan vaan johdonmukainen linja: ruoka-ajat on ruoka-aikoja ja kalja-ajat kalja-aikoja. Jos jäpä ei syönyt niin minä vaan nostin ruuat veke. Kaljan suhteen oli meilläkin vaikeeta, kun halusi aika pitkään sen lohtupullonsa sänkyyn. Oli rankkaa vahtia, ettei päässyt pullo suussa nukahtamaan.

-----------------------
Minut on helppo pitää tyytyväisenä niin kauan, kun saan tahtoni läpi.

bono
26.02.2004, 12:15
onneks en oo naimisissa, saa rauhassa nukkua kaljapullon vieressä

-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^-
<bono length="190" weight="100">
**<email> -bono-@city.fi </email>
</bono>

Carlos
26.02.2004, 12:24
Nii, totahan se on.... =(