PDA

View Full Version : Lock Right LRP 1610 Hiluksiin ?

25.02.2004, 17:18
Olen tilaamassa jenkeistä Lock Rightin
pala lukkoa.tietääkö kukaan käykö LRP 1610
malli -89 hiluxin takaperään?

Note! This message was posted anonymously!

MMC_Tero
25.02.2004, 17:50
Tjaa-a vaikea sanoa,mutta meinaatko ajaa sillä paljon maantiellä vai tuleeko ihan "offi peliin"
meinaan maantiellä ton Lock-right in käyttäytyminen varsinkaan liukkaalla ei ole mitenkään mukavaa..
itse jos olisin Lukkoa ostamassa Hiluksiin niin ostaisin kyllä ARB:n vaikka se on huomattavasti kalliinpi,mutta se on huomattavasti mukavanpi käytössä koska lukon saa kytkettyä kokonaan pois käytöstä kun ajaa maantiellä.

Rassi
25.02.2004, 18:13
Sullahan on siinä kitkalukkoperä eli se on 1610 tai 1620 en muista kumminpäin.Parin viikon sisällä osaan sanoa että mikä käy kun saan omat lukot LJiihin.Sillä perähän on sama.Jatoiminnasta voin sanoa että kaverilla on Jeepissä edessä ja takana ja on hyvin pelannut.

anttir
25.02.2004, 21:49
quote:
Tjaa-a vaikea sanoa,mutta meinaatko ajaa sillä paljon maantiellä vai tuleeko ihan "offi peliin"
meinaan maantiellä ton Lock-right in käyttäytyminen varsinkaan liukkaalla ei ole mitenkään mukavaa..
itse jos olisin Lukkoa ostamassa Hiluksiin niin ostaisin kyllä ARB:n vaikka se on huomattavasti kalliinpi,mutta se on huomattavasti mukavanpi käytössä koska lukon saa kytkettyä kokonaan pois käytöstä kun ajaa maantiellä.

Jaa? Minulla oli LockRight BJ-40:sessä (huom lyhyempi akseliväli) eikä se minusta mitenkään kovin hankala talvellakaan ollut. Kiva vaan. Ehkä se on asennoitumiskysymys.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP

MakeO
25.02.2004, 22:30
quote:
Olen tilaamassa jenkeistä Lock Rightin
pala lukkoa.tietääkö kukaan käykö LRP 1610
malli -89 hiluxin takaperään?

Paljonko on hintaa??

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.

HiluxMan
26.02.2004, 15:42
Mulla on ollut HiLuxissa varmaan 10-vuotta Lock-Right. Eniten siinä ärsyttää lukon vaatima välys, varsinkin kylmällä liikkeelle lähdettäessa. Ensin vedätettäessä löysät on toisessa laidassa ja kun vaihdat seuraavalle vaihteelle, välykset on toisessa laidassa: Klonk, voimalinja saa sievän iskun. Vaatii harjaantumista, jotta tuon voi minimoida.

Liukkaalla ajaessa en ole kokenut mitään kummallista, takavedolla tietty perä pyrkii edelle käännyttäessä, mutta eikös silloin nimenomaan ajeta neliveto päällä!

HiluxMan

26.02.2004, 20:23
Kiitoksia asiallisista vastauksista.Mutta se
olennainen eli mahtaakohan se lrp 1610 käydä
-89 hiluxsin takaperään?
Lukko tulisi maksamaan 330€ sis.rahdit,tullit,verot.

MakeO
26.02.2004, 21:38
1610 Toyota 8.0-inch 2-pinion ('69-'95 2WD Rear, '79-'95 4WD Rear, '79-'85 4WD Front)

Kyllä pitäis sopia kaikkien luetteloiden mukaan..

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.