View Full Version : rockysta ulosotto pois??
siis pystyykö sen ulos otto kopan(jossa akseli kii) nuin vain poistamaan?ja voiko sen reiän sitte tukkia vaik peltillä ja tiiviste liimalla?huomasin että oli haljennu.ja tarkoitus olisi laittaa kesällä sähkö vinssi.koppa muutenkin matalimpina pohjassa.kiitos jo etu käteen.
Älä mene poistamaan sitä jos vanhempi kuin 1.8.90. Pätkähtää verot perään jos tarkasti syynätään katsastuksessa.
siis pystyykö sen ulos otto kopan(jossa akseli kii) nuin vain poistamaan?ja voiko sen reiän sitte tukkia vaik peltillä ja tiiviste liimalla?huomasin että oli haljennu.ja tarkoitus olisi laittaa kesällä sähkö vinssi.koppa muutenkin matalimpina pohjassa.kiitos jo etu käteen.
voihan sen poistaa ja sitten tukkia jämäkällä pellillä ja tiivisteellä.
tai siis LJssä ainakin periaatteessa onnistuis ja oon nähnykkin sellasia joista poistettu.
matti, tarviikos huoltoautossa olla ulos otto leimalla?
joo kiitosta vaan.olen itsekki kuullut että on tukittu pelti lätkällä.siitä verosta en ole kyllä varma suomessa.mut jos tuot esim ruotsista alle -90 maasturinja rekisteröit sen suomeen niin ulosotto pitää olla ja jopa pelatakkin.
Jos sen tuontivehkeen verotat verotat ilman ulosottoa, niin ei kai sitä sillon vaadita.
eri asia on jos haluut -83 tai vanhemman tuoda verovapaaasti (maasturina), niin sit pitää toi voiman ulosottoakseli olla.
jos tommonen jakolaatokon kyljestä poistettu patti on jollakin menossa roskiin, niin mulla ois moiselle tarvetta. Vanhaan suomiautoon tarttis vaihtaa tuontilaatikko..
quote:
matti, tarviikos huoltoautossa olla ulos otto leimalla?
Ei. Terävä huomio.
Nyt kun porukalla on noita "turhia" ulosottoja, ja muutetaan autoja huoltoautoiksi, käytetään niitä offissa, ja ihmetellään mistä sais tehokkaan kompuran renkaantäyttöön yms. niin miksei kukaan laita kompuralohkoa ulosoton perään ja sitä otteeseen huoltovarusteeksi?
jep.tempaisen sen tässä jossain vaiheessa veke.