luppakorva
08.12.2006, 13:55
Kaarien teko tuli ajankohtaiseksi suunnistus-cuppia varten, stanu luokkaan. Eli pääkaari takatuilla.
Pääkaaren kiinitys paikka korinkiinikkeen yläpuolella. Korin vahvin paikka luulisin.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari1.jpg
Kiinni hitsattava vahvikelappu (70*200).
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari2.jpg
M10 pultinkannat jää piiloon lapun alle.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari3.jpg
Lappu hitsattuna.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari4.jpg
Takatukien liitoksen sovittelua.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari5.jpg
Kaaret sovituksessa hitsaamatta. Pääkaari tuli omilla mitoilla Luuppalalta Huittisista (45*2,5 saumatonta). Rätin kaaret sopii hyvin alkuperäiselle paikalleen.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari6.jpg
Hitsaussaumaa. Parannettavaa löytyy käsialassa, mutta kyllä kestää.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari7.jpg
Kaaret hitsattuna. Takatukien kiinitykset tulee lattiaan lokareiden viereen. Diakonaalitukea ei nyt ainakaan vielä tule. Koska se veisi takapenkin, ja kisoissa on kolmihenkinen miehistö.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari8.jpg
Keltasta Hammeria sudilla päälle. Vähän huonosti peitti, pitää ehkä vetäistä toinen kerros.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari9.jpg
Takatukien kiinikkeet koriin on tekemättä vielä ja vähän kasaamista.
Pääkaaren kiinitys paikka korinkiinikkeen yläpuolella. Korin vahvin paikka luulisin.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari1.jpg
Kiinni hitsattava vahvikelappu (70*200).
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari2.jpg
M10 pultinkannat jää piiloon lapun alle.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari3.jpg
Lappu hitsattuna.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari4.jpg
Takatukien liitoksen sovittelua.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari5.jpg
Kaaret sovituksessa hitsaamatta. Pääkaari tuli omilla mitoilla Luuppalalta Huittisista (45*2,5 saumatonta). Rätin kaaret sopii hyvin alkuperäiselle paikalleen.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari6.jpg
Hitsaussaumaa. Parannettavaa löytyy käsialassa, mutta kyllä kestää.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari7.jpg
Kaaret hitsattuna. Takatukien kiinitykset tulee lattiaan lokareiden viereen. Diakonaalitukea ei nyt ainakaan vielä tule. Koska se veisi takapenkin, ja kisoissa on kolmihenkinen miehistö.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari8.jpg
Keltasta Hammeria sudilla päälle. Vähän huonosti peitti, pitää ehkä vetäistä toinen kerros.
http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/luppakorva-turvakaari9.jpg
Takatukien kiinikkeet koriin on tekemättä vielä ja vähän kasaamista.