pallero
29.11.2006, 13:38
en tiedä onko tässä mitään järkeä mutta siksi pitääkin kysyä viisaammilta...eli onko diisseli koneisessa autossa mitään hyötyä peltipakosarjasta niinkuin bensamallissa?
maalaisjärjellä ajateltuna pitäisi toimia ihan kuin bensamallissakin mutta kertokaahan viisaammat olenko oikeassa vai en.
kun ajattelin pajeroon ruveta kyhäämään semmoista mutta tuli vaan mieleen että onko siinä mitään järkeä,kun luin jostain että turbollisissa koneissa on yleensä liian pienet putkistot jos sen surentaa niin miksi sitten ei samalla tekisi tuommoista sarjaakin jotta kaasut paremmin ulos tulisi.
ja jos siitä on hyötyä niin onko kekään tehnyt pajeroon moista viritystä ja olisiko laittaa kuvi joko itsetehdystä tai jospa niitä olisi kaupassa niin mistä moisia saisi käsiinsä ja olisi kiva nähdä kuvaa pajeroon sopivasta satsista(siis vanhakoppainen paje kyseessä)...
maalaisjärjellä ajateltuna pitäisi toimia ihan kuin bensamallissakin mutta kertokaahan viisaammat olenko oikeassa vai en.
kun ajattelin pajeroon ruveta kyhäämään semmoista mutta tuli vaan mieleen että onko siinä mitään järkeä,kun luin jostain että turbollisissa koneissa on yleensä liian pienet putkistot jos sen surentaa niin miksi sitten ei samalla tekisi tuommoista sarjaakin jotta kaasut paremmin ulos tulisi.
ja jos siitä on hyötyä niin onko kekään tehnyt pajeroon moista viritystä ja olisiko laittaa kuvi joko itsetehdystä tai jospa niitä olisi kaupassa niin mistä moisia saisi käsiinsä ja olisi kiva nähdä kuvaa pajeroon sopivasta satsista(siis vanhakoppainen paje kyseessä)...