View Full Version : l-200:sen turbotus
maasteri
12.11.2006, 18:51
88 vuoden lava vekotin alla, mitenköhän tulisi toimia katsastuksen suhteen kun mielestäni näitä ei ole turbolla tehty? pajeroa ei varmaa voi käyttää vertailukohteena...
iha pihalla tämän asian kanssa...
newbie kun kerta oon :)
Tuota vanhemman mallin l-200 on turbona, (olikohan vuosimalli -96) kuitenkin viimeinen vuosi kun tuota korimallia oli myynnissä, Sellainen verrokiksi, tai sitte tehomittauksen kautta ja verrokiksi 2,6 bensamalli, jos jarrut yms. on samat, tuo 2,6 lienee tehokkain malli l-200sista, oletuksena että on neliveto.
moi! l-200 on semmoinen pulma että varsinkin 88-91 4wd on tehty ns.vanhalla laatikolla(heikot laakerit)ei lienekö tekijä edes haaveillut turbon tuomasta vääntö-lisästä vasta n.92--96 alkaa olla ns. turbon kestäviä,joten mieti mitä on vaakakupeissa, itse homma on iisi-biisi tehdä. kuten myös laakeriremppa lootaan. mulla on vain ruuvattu ja imupuolelta avarrettu(ei turbo) -89 245000km ja 3. laakerit menossa.
Note! This message was posted anonymously!
Niin ja vanhemmat Pajerot on samalla heikolla laatikolla, turbokoneet eikä niillakään pääse kun 300-400 tkm ennen remonttia... (saahan sen toki äkkiäkin rikki)
maasteri
16.11.2006, 22:09
turbolla tässä on vuoden päivät murjottu... katsastus vaa lähestyy... ja ei tosiaan kevyttä ajoa ja silti samalla laatikolla mennään, etuperä vaan tykkää vonkua, ei liity turpoon mitenkää