View Full Version : Miksi?
On ihme kun porukka lukee hyvällä aktiivisuudella, mutta missä ovat kaikki vastaajat. On ihan eri fiilis käydä muilla foorumeilla missä on tapahtumaa... tosin siellä usein puhutaan hyvin pehmeitä ja ärsyttäviä asioita, ketään senenempää pilkkaamatta. Olenhan käynyt ainakin katsomassa niitä. Mutta missä on meidän vetteihmisten ja samanhenkisten aktiivisuus? Varmasti teillä kaikkilla on moniin asoihin paljon sanottava. Ei kukaan netin kautta pure!
FrostWind
04.02.2004, 23:34
Foorumi on kyllä kieltämättä pieni osanottajamäärältään mutta yllättävän suuri ottaen huomioon harrastajien vähäisen lukumäärän ylipäätään.
Olen seurannut tätä foorumia n. 2-vuotta ja mielestäni aktiivisuus ja postauksien lukumäärä on ollut koko ajan kasvussa.
Kasvua on ollut kyllä kun olen myös pidempään seuraillut n.1,5vuotta. Täällä puhutaan minusta enemmän asiaa ja postaukset ovat aina harkittuja. Eli kaikenlaiset turhat höpinät ovat aika vähissa. Kukaan ei uskalla heittää kommenteja ellei liity tarkalleen asiaan. Toki ei täällä sellainen ruuhka ole etteikö voisi enemmänkin turista.
Höpinää pystyyn...
-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Yks pointti voi olla lievä "kuppikuntaisuus". Tätä foorumia jonkun aikaa seuranneena oon vetäny sellasen johtopäätöksen ettei monetkaan voi sietää esim. sitä et joku tykkää duunata jotain himmeleitä, neonvaloja yms. tuuninkin systeemejä autoonsa. Heti ollaan moittimassa "raiskaajaks" ja sen sellasta. Mun mielestä kun se on ihan sama millä sä ajat ja mitä sä sille teet, jos vaan ite oot siihen kulkupeliis tyytyväinen...
Tiedä sitten onko tossa vuodatuksessa perää...
Olisiko osa aktiiveista siellä toisella Corvette foorumilla.Miksei näitä foorumeita voisi yhdistää.
Note! This message was posted anonymously!
Minä kans käyn päivittäin lukemassa uudet topicit, ja yritän vastata jos vain jotain tiedän! Mutta moni tietää paljon enemmän! Tuolla arkistossakin on paljon asiaa joten ei tahdo viitsiä kysellä moneen kertaan samoja asioita! Kieltämättä tuntuu että samat ja valitettavan harvat täällä kirjoittelee!
-Unelmista totta-
-´85 Corvette-
MikkoM
Tai sitten porukka ei ehkä vaan jaksa käyttää hidasta loginnia joten keskustelut jäävät tähän osioon ja muissa vuosimalli kohtaisissa keskustelu tapahtuu kilpikonna tahtia...
Onko tuo login nyt kuitenkaan niin hirveän hidas..
Kotikoneella voi laittaa ruksin ruutuun "save password".
Minusta jutustelu on vilkastunut huomattavasti siitä, mitä se oli joskus alkuaikoina.
Suomalaiset ovat suomalaisia.. Jenkkifoorumeilla moni saattaa kirjoitella vaikkapa vain ajolenkillä koetuista hyvistä fiiliksistä..
Onko tuo login nyt kuitenkaan niin hirveän hidas..
Se nimenomaan karsii tältä foorumilta läpän heittäjiä. Monet kirjoittelee työn ohessa ja kirjautuminen ehkäisee aktiivisuutta. on paljon muitakin foorumeita, jonne kirjoitellaan ja jonne ei tarvitse kirjautua. Itse kirjoittelin tänne ennen paljon ja annoin kokelaille neuvoja, mutta enää en viitsi vaivautua. Varoittelin silloin kun tästä oli puhetta,että tuleeko kirjautumissysteemi, mutta nyt se sitten nähdään. Tänne kirjoittelee vain pienipiiri pyörii joitten tietotaito on luonnollisesti rajallisempi kuin jos foorumilla olisi enemmän käyttäjiä. Kokeilkaapa poistaa kirjautuminen ja voi sitä juttu tulvaa...Hyviä ajokelejä kuitenkin ensi kesäksi.
Kirjautuminen on minulle ainakin hankalaa, kun olen töissä. Pitäisi päästä kertomaan nopeasti, mitä tiedän asiasta, mutta sepä ei ole aina ongelmatonta. Corvette-ihmiset ovat aina olleet herkkiä kommentoinnille ja analyyseille. Kun joku kirjoittaa vähän kriittisemmin tai vastavirtaan suuntautuneen jutun, se tuomitaan heti provokatiiviseksi ta häiriköinniksi. Lukekaa ihmiset muitakin palstoja - siellä useat kommentit eivät näkisi täällä ikinä päivänvaloa.
Onpa se kirjautuminen hankalaa , silti käydään kuussa , ajellaan amrikanraudoilla joita saa aina korjailla ja joku harrastaa vaikka suunsoittoa .
Valittajia tuntuu aina löytyvän .
Joskus tuntuu että nämä foorumit on täynnä tohvelisankareita joita eukko kotona kiusaa .
Millä toisella??
www.finnshark.com