kivinen
04.11.2006, 20:40
Tossa linkki:
http://www.nettiauto.com/986941
Ennen koeajoa:
Tuollaisesta autosta tarkistaisin ensimmäiseksi raidetangon korroosio -asteen esimerkiksi kuskin puolelta. Raidetangon pään "halkiosta" Siis ennen metrinkään ajamista.
Ennen ostamista:
Saattaisin tarkistaa rungosta takaapäin laskien kolmannen poikittaispalkin korroosioasteen. Sen pyöreän, johon kiinnittyy tankki ja pakoputki.
Runkoa tarkastellessa kiinnittäisin itse huomiota myös lavan kiinnityspisteisiin. Nehän saattavat syöpyä paperinohuiksi. Samalla katsoisin korinkannakkeet läpi, vaikka se itseltänikin saattaisi unohtua hitsilangan määrää muistellessa.
Voisin tarkistaa raidetangon ohella onko autossa lainkaan ohjausiskunvaimentajaa?
Samalla tarkistaisin onko autossa ohjaustehostinta?
Voisin katsoa onko jousilatit hioutuneet toisiaan vasten jo kuopille asti vaihtoa vaatimaan?
Konehuoneesta katsoisin laturiin kytkettyjen jälkiasennus kaapeleiden määrää ja samalla saattaisin ihmetellä mahdollisten päävirtakytkimien merkitystä laturin välittömässä läheisyydessä.
Tarkistaisin, onko pakoputki katkennut äänenvaimentimen jälkeen?
Ehkä vilkaisisin lavan apparin kylkeä mahdollisten ruoste läimäreiden varalta, muuten siisti korisestakin autosta.
Näin minä saattaisin tehdä, autoa metriäkään ajamatta tai edes sen käyntiä kuulematta.
www.alanmiehet.com #1
http://www.nettiauto.com/986941
Ennen koeajoa:
Tuollaisesta autosta tarkistaisin ensimmäiseksi raidetangon korroosio -asteen esimerkiksi kuskin puolelta. Raidetangon pään "halkiosta" Siis ennen metrinkään ajamista.
Ennen ostamista:
Saattaisin tarkistaa rungosta takaapäin laskien kolmannen poikittaispalkin korroosioasteen. Sen pyöreän, johon kiinnittyy tankki ja pakoputki.
Runkoa tarkastellessa kiinnittäisin itse huomiota myös lavan kiinnityspisteisiin. Nehän saattavat syöpyä paperinohuiksi. Samalla katsoisin korinkannakkeet läpi, vaikka se itseltänikin saattaisi unohtua hitsilangan määrää muistellessa.
Voisin tarkistaa raidetangon ohella onko autossa lainkaan ohjausiskunvaimentajaa?
Samalla tarkistaisin onko autossa ohjaustehostinta?
Voisin katsoa onko jousilatit hioutuneet toisiaan vasten jo kuopille asti vaihtoa vaatimaan?
Konehuoneesta katsoisin laturiin kytkettyjen jälkiasennus kaapeleiden määrää ja samalla saattaisin ihmetellä mahdollisten päävirtakytkimien merkitystä laturin välittömässä läheisyydessä.
Tarkistaisin, onko pakoputki katkennut äänenvaimentimen jälkeen?
Ehkä vilkaisisin lavan apparin kylkeä mahdollisten ruoste läimäreiden varalta, muuten siisti korisestakin autosta.
Näin minä saattaisin tehdä, autoa metriäkään ajamatta tai edes sen käyntiä kuulematta.
www.alanmiehet.com #1