PDA

View Full Version : Millainen 4x4 99-02 kannattaisi ostaa?

Pete
20.10.2006, 19:36
Duunireissulla ulkomailla ja pitaisi joku maasturi ostaa paikalliseksi ajopeliksi..
Tarjonnan paljous tekee valinnan vaikeaksi, joten jotai vinkkeja kaipaisin.
Ikaluokasta 99-02 alustavasti olen laitteita katellu. Tallahetkella Jeepin Grand Cherokee nayttaisi hinnanpuolesta olevan ok, muut jenkkipelit aika onnettomilla "sisustoilla". Japskeissa hyvat varusteet ja vahan ajettuja, mutta hinnat reilusti korkeempia kuin muilla..
Ajo suurimmaksi osaksi moottoritieta, mutta satunnaisesti karrynvetoa ja paljon pehmeeta hiekkaa....

Suomeen tarkoitus raahata joskus dsl4x4 d-cab hilux, mutta sen hommaan vasta myohemmin. Vain bensavehkeita markkinoilla, joten auton joutuu sitten erikseen tilaamaan.

offroadjouni
20.10.2006, 19:49
Itse tein samaa vertailua ja seuraamista yli puoli vuotta... Lopulta päädyin Pajeroon 3.2 DID-koneella ja automaatilla. V8 X5 olis ollut toinen vaihtoehto - bensan kulutus käänsi kuitenkin pajen voittajaksi.

/* Life Begins at 35" */

offroadjouni
20.10.2006, 19:49
Itse tein samaa vertailua ja seuraamista yli puoli vuotta... Lopulta päädyin Pajeroon 3.2 DID-koneella ja automaatilla. V8 X5 olis ollut toinen vaihtoehto - bensan kulutus käänsi kuitenkin pajen voittajaksi.

/* Life Begins at 35" */

Loyal
15.03.2009, 05:12
Duunireissulla ulkomailla ja pitaisi joku maasturi ostaa paikalliseksi ajopeliksi..
Tarjonnan paljous tekee valinnan vaikeaksi, joten jotai vinkkeja kaipaisin.
Ikaluokasta 99-02 alustavasti olen laitteita katellu. Tallahetkella Jeepin Grand Cherokee nayttaisi hinnanpuolesta olevan ok, muut jenkkipelit aika onnettomilla "sisustoilla". Japskeissa hyvat varusteet ja vahan ajettuja, mutta hinnat reilusti korkeempia kuin muilla..
Ajo suurimmaksi osaksi moottoritieta, mutta satunnaisesti karrynvetoa ja paljon pehmeeta hiekkaa....

Suomeen tarkoitus raahata joskus dsl4x4 d-cab hilux, mutta sen hommaan vasta myohemmin. Vain bensavehkeita markkinoilla, joten auton joutuu sitten erikseen tilaamaan.Jaa, mullekko oot sitä tuomassa ;) Yhelle sellaselle olis käyttöä. Rupee vituttamaan noi mersut bemarit ja kaikki muut paskat. Helvetin kalliita korjata, niin kuin taas huomattiin. 300€ tarjottin pumppua mulle toiminta takuulla, mutta lucaksen sekin on että paskaa, mutta toimiva olis. Tuun käymään siellä dubaissa ja täytyy sit katella mitä sille tekis. Jos on jotain ideoita niin ilmoita niin vois viedä sen siellä olo ajaks korjaukseen . Mun 3 viikon hierominen sitä paskaa riitti nyt. Heti kun on varaa ajaa toyotalla niin mersu lähtee samantien!