Kirjaudu sisään

View Full Version : Shift kit sisään ja vette on pilalla

30.01.2004, 23:13
Voisko joku valaista Shift kitin idean , minusta kun sellaisen laittaa lootaan niin se paiskoo niitä vaihteita tosi rajusti pesään kaupunki ajossa ja ajo on tosi epä miellyttävää , tai pystyyhän sitä pilaamaan hyvän vetten muutekin tällä suomalaisella metsämiesten tiedoilla eli laittaa jonkun monster nokka akselin stanu pataan ja Shift kit malli XXXL lootaan mitä kauppias suosittelee jus sun vetteen sopivaksi
ja vaihtaa pisteeksi iiin päälle vielä melkein 4 alkavan perän
jopa rupeaa säädöt olemaan tasoa Hirveät joku tykkää joku ei
T...Tepi

Note! This message was posted anonymously!

30.01.2004, 23:26
Molskis Tepi , Shift kitin ideaa en tunne mutta on se vaan ihmeellistä että ne ei ole GM tehtailla jo valmiiksi älyneet laittaa kaikkia tälläisiä osia laatikkoon vaan kaikki tarvii keksiä ja kokeilla täällä härmässä uudestaan
T:netvet

01.02.2004, 19:58
Moi Eikös se shift kit lyhennä vaihtamis aikoja ja siksi laatikosta tulee äkäsempi ja siinä sivussa mukavuus tietysti menee , mutta eikös se on jo vanha sanonta että tarvis olla 2 autoa toinen vakio millä ajaa ja toinen mitä viilataan eikä ikinä saada lopuliseen kuntoon jotta sillä vois ajaa
t__kasi

02.02.2004, 06:33
No niin eihän se selvinnyt shift kitin idea , mutta kyllä porukat on välillä niin pönttöjä ostamaan kaikkea krääsää jos olis viri osina myytävänä 8 kulmasia renkaita niin kyllä joku sellaisetkin ostas ja yrittäs päästä niillä liikkeelle koska se olis joku HD juttu ja se lisäis 10-15 hepoa Ecklers mainosten mukaan lisää http://www.usacarclub.net/index.php
T....Tepi

03.02.2004, 18:01
Olen 100 prosenttisesti manuaalin kannalla. Silloin voi tehdä vaihdot niin nopeasti kuin haluaa eikä laatikko voi sitä päättää. Ajoin vuosia tomaatilla ja aina se ärsytti hieman. ZF

MikkoM
03.02.2004, 22:21
Täältä voisi löytyä jotain shift kitin toiminnasta www.txchange.com !

MikkoM

04.02.2004, 06:35
Onhan se kova laatikko myös kiva mutta ainakin kun kerran ajoin yhden kaverin corvettea se kytkin oli tosi kankea ja hidas liikkeinen , siitä olis ainakin yksi hyvä puoli että muija ei kinuisi ajamaan sellaisella koska ei jaksa painaa kytkin poljinta alas , mutta kun tuo TH 700 on namu kunnossa niin ei paljon corvettea pihassa näy kun muija aina sillä menossa johonkin suuntaan kesällä ja tuo Nipponin ihme seisoo tossa pihassa tyhjän panttina
t....Tepi

04.02.2004, 21:06
No huh huh. Otan osaa. Mulla ei muija ole ajanut senttiäkään Vettellä eikä aja. Ja tuo kytkin ei oo kyllä jäykkä normaalijalkaiselle miehelle. ZF- kytkin myös toppaa just heti kiinni eikä viiestoista päivä. Ei luista, se on parasta. Tosihemmon laatikko. On toki tomaatissakin puolensa.

Harri
05.02.2004, 09:14
quote:ei paljon corvettea pihassa näy kun muija aina sillä menossa johonkin suuntaan kesällä

Ei ole kyllä mun muija ajellut vetelläni! Mut ei se uskaltaiskaan, kun tietää miten tärkeä se on minulle! Täytyy vain ihmetellä. Joillakin sivuilla luin kaverista joka oli lainannut vettensä kaverille joka tietenkin oli ajanut sen päreiksi! Et ehkä parempi vain ajella itse, säilyypähän myytti!Jos sellaista edes on!

05.02.2004, 09:49
Meillä akka ajaa enempi jenkkiautoilla kuin minä.Sitä varten sille piti hommata oma Camaro.Corvetten ratissa meidän akasta tulee elukka ja pulkka saa kenkää, tosin moittii että kytkin on raskas painella vaikka emo käykin punttisalilla. T:isolohko+manuaali

05.02.2004, 21:32
Terve T:isolohko+manuaali , sinulla on tyyli tajua kun annat muijan ajaa se on hyvän näköinen yhdistelmä kun itse vielä leputtelet vieressä , meillä on sama muija tykkää olla ratin ja penkin välissä ja antaa hanaa rakkaus kukoistaa kun sen ei tarvi olla hellan ja nyrkin välissä, ainoa juttu se välillä kyselee missä on se kytkin poljin sille ei ole mennyt tuo TH 700 sanoma perille
T...netvet

05.02.2004, 21:32
Terve T:isolohko+manuaali , sinulla on tyyli tajua kun annat muijan ajaa se on hyvän näköinen yhdistelmä kun itse vielä leputtelet vieressä , meillä on sama muija tykkää olla ratin ja penkin välissä ja antaa hanaa rakkaus kukoistaa kun sen ei tarvi olla hellan ja nyrkin välissä, ainoa juttu se välillä kyselee missä on se kytkin poljin sille ei ole mennyt tuo TH 700 sanoma perille
T...netvet