View Full Version : Myydään: jännitteen säädin ilmastointiin
Valko-bandiitti
16.10.2006, 07:53
Yhdestä ilmastointihommelista jäi yli ilmastointipuhaltimien kierroslukusäädin. Sisään annetaan 240 v ja ulos tulee kahdelle moottorille omilla säätimillä 65 v-240 v viidessä portaassa. Tässä olisi etevä peli verstaan käryjen poistoon. Tai siis niiden poistonopeuden säätöön. Vekotin on käyttämätön, saksalainen laatutuote, ei mikään kiinalainen p..ka. vaihto johonkin käy
Onko koteloitu vai pitääkö asentaa johonkin laitekoteloon? Onko toteutettu muuntajalla (painava laatikko) vai jotenkin hienosti (kevyt laatikko)? Minkä tehoiselle puhaltimelle se on tarkoitettu, lukeeko se jossakin tyyppikilvessä? Ulkomittoja?
Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Valko-bandiitti
16.10.2006, 09:17
Laite valmiissa kotelossa, pohja alumiinivalua, kansi muovia. laatikon koko n. 30*20*10 cm. merkki ziehl-abegg. tyyppi reu4g. ilmeisesti virran kesto 4 a. toteutettu muuntajalla.
Valko-bandiitti
16.10.2006, 09:21
tulin katsoneeksi ggoglella haulla ziehl-abegg reu4g. tuli linkki suoraan valmistajalle.
Juu, sopisihan se tallille poistopuhaltimen säätöön. Itse asiassa on liiankin hyvä, kun minun savuimurissa (Oilon-öljypolttimesta tehty) ei ole kuin 100W moottori, siis 0.1-0.2A virrankestokin riittäisi sen puolesta.
Minkälaista hintaa ajattelit?
Valko-bandiitti
16.10.2006, 11:02
Tuo härpäke maksoi 332 e + alv mutta eihän siitä ihan niin paljon tarvi saada. vaihto kävisi johonkin uaz-hommiin käyvään tai sitten juniorille jotain. soittaa saa 040-8607620
Hintaluokka on tosiaan sitä, mitä hyvät 4A säätimet näyttää maksavan. Hyvä säädin varmasti, mutta vaikka puolittaisit hinnan, olisi se kuitenkin liian hyvä ja kallis minun käyttötarpeeseen (0.1 ampeeria) nähden.
quote: mutta vaikka puolittaisit hinnan, olisi se kuitenkin liian hyvä ja kallis minun käyttötarpeeseen (0.1 ampeeria) nähden.
Juu, sinä löydät säätimen reilusti alle satasella.
--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.--
Kuvia matkan varrelta (http://stiletti.wipsl.com/gallery/album249)
Valko-bandiitti
16.10.2006, 14:11
tee vaihtotarjous johonkin, mökö on minulle tarpeeton, se on hintansa tienannut jo. Vaihdossa käy esim. pelikonsoli juniorille tai jotain muuta
Täytyy katsella illalla tallilla ja varastossa, mitä joutilasta olisi. Pleikkari on, mutta nuorimmaiset sillä vielä pelaa silloin tällöin.
Valko-bandiitti
16.10.2006, 14:30
löysin vielä yhden käytetyn ohjainsysteemin, siinä on vain kaksi asentoa jännitteelle päällepäin. sisältä saa kyllä muuntajalta valittua vaikka minkälaisia jännitteitä.