PDA

View Full Version : Patrollin Korotus!

29.01.2004, 23:19
onko kellään tietoa kuinka paljon patrollin vm.88 pitkä koria voi nostaa rungosta ettei tarvitse tapella ohjaus-akselin nivelen kanssa? ja oisko jollain kuvia patrollin korotuksista?
kuvia ja vinkkejä voi lähettää simo_suikkanen@hotmail.com

Note! This message was posted anonymously!

tapsa4x4
30.01.2004, 08:06
no ensimäiseksi joudut jatkamaan täyttöputken ilman putsarin imu pään lyhentään ohjaus akseli on löysättävä kone huoneesta siellä on sellainen palikka jolla saa sen riittäämään tutki ensin kaikki korin kiinnitys pisteet onko mätiä kori on 10kpl kiinni taka koteloista näkyy yhdet ylimääräiset kiinnitykset voi poistaa taaimmaiset kiinnitus pisteen korissa ova taka kotelojen sisällä tutki konehuoneesta kannattaa tutkia että kaikki putket riittää jotai jarru putkia joudut irroittamaan kiinnitys pisteistä voiman ulos oton vaijeri ei riitä kunnolla
paska kirjoittaa tällä koneella kun piste japilkku ei toimi

OFFROAD DATSUNI ON MUN RATSUNI

30.01.2004, 11:44
voiko patrollin koria nostaa 50mm . ettei tarvitse tapella ohjausvaihteen nivelen kanssa?

tapsa4x4
30.01.2004, 12:00
voi nostaa ollaan nostettu 3patrollia kahta noin 70mm ja yksi 77mm

30.01.2004, 14:51
eikö muka ohjaus vaihteelle tai nivelelle tarvii tehdä mitään ?jos nostaa esim 50mm. luulis et ohjausnivelen kulma tulee liian suureksi?

tapsa4x4
30.01.2004, 14:59
no ei me ainakaan muutan olla tehty kun löysätty se yks pooritus paikasta sopivaks 3 autoa ollaan tehty .