kerio
06.10.2006, 09:38
Vuodenvaihteessa 2005/2006, kun päätimme muuttaa Luomun kanssa yhteen. Irtisanoimme minun Wlannetin liittymäni ja muutimme Luomun ADSL:n uuteen asuntoon.
Muutto luvattiin hoitaa perjantaina 30.12. --> Ei toimi
Kävimme Elisan toimipaikassa lauantaina ja palveluhenkilö pahoitteli, että meille ei oltu ilmoitettu asennuksen siirtymistä keskiviikolle, koska alueeelle olikin ilmestynyt enemmän Elisan asiakkaita, kuin aktiivilaitteita mahtui...
Keskiviikkona tekninen tuki inttää Luomulle puhelimessa, että yhteys on toiminnassa, että ADSL-laitetta ei vain ole kytketty meidän asunnossamme. Eikä suostu lähettämään asentajaa tarkistamaan kytkentää talojakamossa vaikka Luomu kertoo edellisen asukkaan käyttäneen HomePNA-laitetta... -->Ei toimi
Torstaina Luomu marssii Elisan toimipaikkaan ja vaihtaa ADSL:n Kaapelimodeemiliittymään. Johan alkaa liittymä toimia.
Järjetöntä kuinka Elisan asiakkaat joutuvat kehittämään ratkaisuja saadakseen Elisan liittymän toimimaan, koska Elisan tekninen tuki on kädetön ja haluton auttamaan asiakkaitaan.
Kerio
"Oon Palomuuri"
Muutto luvattiin hoitaa perjantaina 30.12. --> Ei toimi
Kävimme Elisan toimipaikassa lauantaina ja palveluhenkilö pahoitteli, että meille ei oltu ilmoitettu asennuksen siirtymistä keskiviikolle, koska alueeelle olikin ilmestynyt enemmän Elisan asiakkaita, kuin aktiivilaitteita mahtui...
Keskiviikkona tekninen tuki inttää Luomulle puhelimessa, että yhteys on toiminnassa, että ADSL-laitetta ei vain ole kytketty meidän asunnossamme. Eikä suostu lähettämään asentajaa tarkistamaan kytkentää talojakamossa vaikka Luomu kertoo edellisen asukkaan käyttäneen HomePNA-laitetta... -->Ei toimi
Torstaina Luomu marssii Elisan toimipaikkaan ja vaihtaa ADSL:n Kaapelimodeemiliittymään. Johan alkaa liittymä toimia.
Järjetöntä kuinka Elisan asiakkaat joutuvat kehittämään ratkaisuja saadakseen Elisan liittymän toimimaan, koska Elisan tekninen tuki on kädetön ja haluton auttamaan asiakkaitaan.
Kerio
"Oon Palomuuri"