Kirjaudu sisään

View Full Version : Turvalisuus ja tyyli ennenkaikkea!

Harri
26.01.2004, 09:49
Olen laittamassa 4-tai5-pistevyöt c3:ni ja haluaisin saada vinkkejä miten moiset kannattaisi asentaa? Haluan myös pitää katsastusmiehen tyytyväisenä. Olen valmis tekemään modifikaatioita esim penkin muokkaamista ym. Auttakaa...

26.01.2004, 10:34
Minäkin olen laittamassa 5-pistevyöt C4seen. Ymmärtääkseni laitetaan ensiksi harness bar, johon vyöt osaksi kiinnitetään. Systeemin kannattaa säilyttää kuitenkin vanhat vyöt, jotta katsastusmies olisi tyytyväinen, jos näillä ei ole Suomessa hyväksymää todistusta. Olen etsinyt kromista harness baria, joka olisi myös upean näköinen. Ecklarsillä on tarjolla, mutta siinä on kiinnitys myös kattopalaan, jolloin kattopalan ruuvit joutuu poistamaan kokonaan - sitä ei tee samppakaan joka kerta! Muutoksia sport-penkkiin en tee. Krominen sammutin penkin edessä on myös must.

Note! This message was posted anonymously!

26.01.2004, 11:01
Yhdessä hopeanvärisessä 1970 mallisessa on kunnon vyöt.
Juttelin kerran omistajan (Veli Pekka Ranki) kanssa, ja hän mulle hän ainakin mielellään kertoi miten
homma oli toteutettu

Terv. Tomppa

Note! This message was posted anonymously!

Harri
27.01.2004, 19:32
Tutkittuani asiaa hieman lisää olen tullut siihen johotopäätökseen, että laitan tankin ja takaseinän väliin vahvike pellin ja sieltä otan yläreunasta pidot vöille jolloion vyöt eivät vie tilaa minulta takaanta. Myös veto tulee silloin lähes suoraa takaanta eli ihanteellisesta kulmasta. Vielä on himan auki, että tulisiko mun tehä nahkajakkaroihin reijät joista vetää vyöt lävitse... voisi tulla aika härskin näköinen, mutta toisaalta erittäin siisti!!!