PDA

View Full Version : HJ imusarjahehkut kytkentä

samid
16.09.2006, 10:51
Mistähän löytyisi imusarjahehkuille kytkentäkaavio, kun tuo kytkentä on jotenkin outo ihan kuin siihen toiseen ei olisi lainkaan kytketty virtaa tai sitten jos joku voisi mahdollisimman tarkasti selittää miten ne on kytkettynä. Ja löytyykö noita imusarjahehkuja tarvikeena vai pitääkö ostaa alkuperäiset ja paljonkohan ne mahtaa kustantaa.

Mitsubishi Pajero 1991
Toyota HJ60 1983

21.09.2006, 08:40
Se ei ole varsinaisesti hehkutusta varten, vaan hehkutulppien sarjavastus, sijoitettu imusarjaan jäähdyttävän ilmavirtauksen takia. Eli hehkutulppien virta kulkee tämän (1 tai 2 kpl)sarjavastuksen kautta jälkihekutuksen aikana.

Timop

Note! This message was posted anonymously!

Samsonite
21.09.2006, 14:22
Onko Patukassa sama juttu ?

22.09.2006, 08:13
Minulla ei ole patukasta tietoa, joku varmaan kertoo?

Timop

Jojo
22.09.2006, 15:28
Joku vois laittaa vaikka kuvan että miten nuo vastukset kytketään.
Mulla kun kansi käytettiin pois niin unohtu kattoa miten ne piuhat sinne tuli ja ilmeisesti mulla puuttuu myös joku välikisko tuosta kun joskus jossain päin nettiä näin kuvan ja siinä oli sellainen.
Tuon välikiskon nyt kyllä tekee vaikka itsekkin kunhan vain tietäis mihin väliin se tungetaan :)
Nyt kun ilmat on alkanu kylmenemään niin v****taa hinkata aamulla starttia varttitunnin ennen kuin lähtee käyntiin...

27.09.2006, 11:04
Se välikisko, jonka kyljestä lähtee ohuet johdot, on hehkuvirran mittavastus (shuntti). Sitä ei kannata ihan arviolta väsätä.

Timop