PDA

View Full Version : nyt loppui luottaminen (taas)

Cental73
06.09.2006, 11:00
perhana, ostin mukamas tavaraa oululaiseslta hepulta joka kauppa "isänsä kuolinpesästä tavaraa" Olen tuollaista mp40 deko kp:ta jahdannut, ja tyyppi soitti noin kuukaudenpäivät vanhan ilmoituksen perusteella. Kuulemma sellainen löytyy että vieläkö kiinnostaa.
Esitteli itsensä ihan ok jne...jne. Vaikuttti olevan ok. Sovittiin hinnasta ja aikoi maanantaina laittaa matkahuollolla tuleen. No nyt kun olen koittanut pakettia MH:sta tiedustella ei mistään löydy jälkeäkään paketista, sen niminen tyyppi ei ole mitään lähettänyt. Ja numero on salainen tai prepaid, kävi ilmi....nyt ei vastaa puheluun eikä viesteihin. Ja tietenkin minä tyhmä maksoi ennakkoon, kuten on tapana ollut. Mutta jäipä viimeiseksi kerraksi. Onneksi summa ei ollut paha, mutta jos ei mitään kuulu tänään, laitan nimen ja puhelinnumeron esille jotta voivat muutkin varoa.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

SLCK #73

Arska-tehtaalta
06.09.2006, 11:28
Maksoitko suoraan tilille? Rikosilmotus ja tilitiedot johtaa sylttytehtaaseen...

http://www.overdrive.fi/autoholic/ah70b.gif

AVAA ikkunat reilusti auki AINA jos koira jää autoon kesäaikana

Tumi
06.09.2006, 12:48
Voi voi! On näitä maksetaan kun jaksetaan huijareita offareissakin, ensiviikonlopun(9.9.06) montenegron kisoissa katsii miettiä kelle tavaraa erehtyy "myymään".

nm. Edelleen 400€ saamatta...

06.09.2006, 17:14
onneksi maksoin suoraan tilille, ja kaikki tekstiviestit on tallessa, että mikäli ei kuulu mitään (eli ei tule esim. postiila vaikka matkahuollosta oli puhe) nii setä poliisille käyn selvittämässä.

t. Cental

Note! This message was posted anonymously!

Ex_inkkari
06.09.2006, 17:38
Itse kyllä olisin varovainen jos joku tarjoaisi deko MP40 "tosi hyvään hintaan" only for you. Näitä kun ei tahdo löytyä muutenkaan ja jos löytyy niin maksavat kultaa ja mirhamia.

Mutta itse ole vielä säästynyt kolhuilta, olen sitten tehnyt kauppoja palstalaisten tai muiden kanssa.

Ja vitut, mulla ON lukot akseleissa

06.09.2006, 18:45
Matkahuolto on siitä mukava, että asiamies tiskin takana huolehtii että tavaran saa vain rahaa vastaan josta ne kulkeutuu myyjän tilille kun tavara on noudettu. Jos ostajaa ei tavoiteta, myyjä joutuu tietysti maksamaan rahtikulut, mutta ei muuta. Myyjä saa rahat tililleen vasta kun ostaja on saanut tavaran haltuunsa. Sama periaate toimii myös muilla kuljetus liikkeillä esim. Transpoint.

06.09.2006, 18:56
no justiin soitteli kaveri. Oli pistänyt postiin, josta ystävämme poliisi oli sen hakenut pois. Pakettikun oli teipattu pyssyn muotoiseksi ja paperi hiukan revennyt. Postintäti oli soittanut sinitakit paikalle ja kaverit kotikäynnille. Onko tämä sinun?... no tulee huomenna pikapakettina kotia. Jihuu.

t. Cental

lintta
06.09.2006, 19:02
Heh.. on siinä varmaan postitäteillä ollu ihmettelemistä

Ei se siihen kaadu...