View Full Version : Hinaus kalustoa 8.10 Vantaan vauhtipuistoon
Eli samana viikonloppuna kuin Warn Challange tarvittais Lavankoon ralli sprinttiin ainaki 2 maasturia hinauskalustoks. Jokkis kisoihin verrattuna noissa saa yleensä makkaralle vastineeks vähän tai ei ollenkaan töitä ja pirusti katseltavaa ja yleensä hyvältä näköalapaikalta
omasta autosta.
Mulle voi ilmoittautua niin välitän tiedon eteenpäin.
puh 0400577140
Tai ken.nyman"ät"pp.inet.fi
Kova jätkä vinssaamaan!
Tämäkin tapahtuma lähenee ja vain yks rohkee on ilmoittautunut mukaan, mukaan mahtuis vielä vaikka kaks maasturia jos vain halukkaita löytyy.
Kova jätkä vinssaamaan!
Eikös tuo ESOry:n väkeä ole ennenkin ollut noissa talkoissa?HUHUU...ei kaikki voi olla warnissa.
Itse olen tuolloin märässä metsässä.
t.h-a-r-z-a töistä keskellä yötä
Note! This message was posted anonymously!
Siis onko tuo nyt lauantaina, sunnuntaina vai koko viikonlopun kestävä? Kauas tuo homma sitten kestää ja mihin aikaan se alkaa? Ei kait siitä haittaa olis jos pikkusälli olis mukana? Se kun tykkää seurata rallia myös telkkarista niin se vois olla tohkeissaan kun seurataan paikan päältä :)
-- Jojolla suohon ja kävellen pois --
Nerd-O
Ex_inkkari
04.10.2006, 09:01
Esory on tehnyt pari hinauskeikkaa, kerran tuolla vantaallakin... mutta ei viitsi aina kaikkia keikkoja viedä, pitää antaa muille mahdollisuus.
Mutta jos tuonne ei autoja saada niin voi ottaa yhteyttä, numero löytyy www.esory.net ja puheenjohtajan numeroon soittaa :)
Ja vitut, mulla ON lukot akseleissa
Edited by - Ex_inkkari on 04/10/2006 10:02:03
Edited by - Ex_inkkari on 04/10/2006 10:02:29
Tarvittava määrä autoja on saatu kasaan, Kiitokset etukäteen ilmoittautuneille.
Kova jätkä vinssaamaan!