tug3
22.08.2006, 10:24
"Kahta en vaihda, Chevyä ja vaihdetta." - Vanha sanonta, jonka vaimokkeenikin tuntuu omaksuneen. Ja koska Chevyänsä se ei halua vaihtaa, niin Saab saa vaihtua. Elikkäns nyt olisi tarjolla hyvin palvellut automaatti Saab. Ei nyt ihan yhtä hauska, mutta pakko myöntää että parempi tämä on talvella ollut ajella. Ja leimastakin menee helpommin läpi...
Sitten hiukka faktoja:
SAAB 900i, vm. 1987
- AJETTU 272 087km (päivittäisessä ajossa, joten tuo luku kasvaa...)
- 4 ovea, joista pääsee sisään JA ulos
- 1 takaluukku, jonne voi laittaa TAVARAA tahikka ruumiita
- 1 moottori edessä pitkittäin, 4 sylinteriä, moderni polttoaineen ruiskutusjärjestelmä ja 8 SUURTA venttiiliä
- automaattivaihdelaatikko heti siinä moottorin alla, josta voima johdetaan raidetanko-johtimia pitkin ETUpyörille
- pyörinä KITKAkumit, joissa pintaa vielä jäljellä
- toisetkin vanteet LÖYTYY, joilla kaljut talvipyörät
- STEREOradiosoitin ja voimallinen 4-kaiutinjärjestelmä
- vetoKOUKKU, johon voi kytkeä perävaunun
- LOHKOlämmitin, johon voi kytkeä sähköjohdon
- ulkona ruosteKUKKIA (muista kastella näin kuivana kesänä, etteivät kuihdu)
- sisältä SIISTI ja tekniikka kunnossa
- tehty KÄYTTÖremppaa: sähköt (tulpat+johdot+pyörijä+kansi), startti, yläpään pallot (molemmin puolin) ja etupyörän laakeri.
- LEIMATTU vuoden vaihteessa
Hp. 350 Juuroa
- vaihdossa EI oteta HJn kampiakseleita tai anoppeja
- vaihdossa VOIDAAN ottaa 80-lukusen Capricen farmarin HD-jouset
- vaihdossa VOIDAAN ottaa jarrullinen (vene)kärry (yli 600kg kantavuus)
Saab asustaa tietenkin kotona, joka sijaitsee Mänsälässä Kellokosken rajalla.
Kuvia löytyy nettiautosta: http://www.nettiauto.com/878563
Olemme lähdössä reissaamaan 3.9. joten ennen sitä voisi Saabin noutaa. Reissusta palaamme 16.9. ja mukana tulee uusi käyttökärry, joten sen jälkeen Saab jää seisomaan.
--
Mitä eroa on Jeepillä? - Sitä mutasempi mitä pörisee!
Edited by - tug3 on 22/08/2006 12:45:06
Sitten hiukka faktoja:
SAAB 900i, vm. 1987
- AJETTU 272 087km (päivittäisessä ajossa, joten tuo luku kasvaa...)
- 4 ovea, joista pääsee sisään JA ulos
- 1 takaluukku, jonne voi laittaa TAVARAA tahikka ruumiita
- 1 moottori edessä pitkittäin, 4 sylinteriä, moderni polttoaineen ruiskutusjärjestelmä ja 8 SUURTA venttiiliä
- automaattivaihdelaatikko heti siinä moottorin alla, josta voima johdetaan raidetanko-johtimia pitkin ETUpyörille
- pyörinä KITKAkumit, joissa pintaa vielä jäljellä
- toisetkin vanteet LÖYTYY, joilla kaljut talvipyörät
- STEREOradiosoitin ja voimallinen 4-kaiutinjärjestelmä
- vetoKOUKKU, johon voi kytkeä perävaunun
- LOHKOlämmitin, johon voi kytkeä sähköjohdon
- ulkona ruosteKUKKIA (muista kastella näin kuivana kesänä, etteivät kuihdu)
- sisältä SIISTI ja tekniikka kunnossa
- tehty KÄYTTÖremppaa: sähköt (tulpat+johdot+pyörijä+kansi), startti, yläpään pallot (molemmin puolin) ja etupyörän laakeri.
- LEIMATTU vuoden vaihteessa
Hp. 350 Juuroa
- vaihdossa EI oteta HJn kampiakseleita tai anoppeja
- vaihdossa VOIDAAN ottaa 80-lukusen Capricen farmarin HD-jouset
- vaihdossa VOIDAAN ottaa jarrullinen (vene)kärry (yli 600kg kantavuus)
Saab asustaa tietenkin kotona, joka sijaitsee Mänsälässä Kellokosken rajalla.
Kuvia löytyy nettiautosta: http://www.nettiauto.com/878563
Olemme lähdössä reissaamaan 3.9. joten ennen sitä voisi Saabin noutaa. Reissusta palaamme 16.9. ja mukana tulee uusi käyttökärry, joten sen jälkeen Saab jää seisomaan.
--
Mitä eroa on Jeepillä? - Sitä mutasempi mitä pörisee!
Edited by - tug3 on 22/08/2006 12:45:06